het was niet 1 speler die niet voldeedquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je met luckassen speelt dan verdien je het ook
dat was toch de CL verdienste van vorig seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben je niet schromelijk aan het overdrijven met je 50 miljoen?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Proficiat met het behalen van de voorronde van de EL
Zoet voldeed aan zijn verwachtingquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was niet 1 speler die niet voldeed
37 volgend voetbalzone (quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was toch de CL verdienste van vorig seizoen?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt de voorronde al gehaald, knappe prestatie. Platte kar allen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ken-champions-leaguequote:Op woensdag 31 juli 2019 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was toch de CL verdienste van vorig seizoen?
het was wel iets minder dan ik zei maar alsnog een hele smak geld, dat moet je nu maar zien op te halen met de verkoop van een spelerquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ken-champions-league
Ik lees nu dat je gelijk hebt. In mijn gedachte bedragen de CL inkomsten veel minder, maar naast de startpremie komen er nog heel wat inkomsten bij, zie ik nu.
die Duitser was nog niet speelgerechtigd omdat die (te) laat binnenkwamquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Betaal je zoveel voor die pleuris verdedigers, blijf je vasthouden aan luckassen viergever en die sadilek
Bommel out
We hebben die fransman en spanjaard nog, die zullen al fit genoeg zijn lijkt mequote:Op woensdag 31 juli 2019 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Duitser was nog niet speelgerechtigd omdat die (te) laat binnenkwam
die Fransman heb je tegen Ajax gezien, die stond die wedstrijd niet helemaal goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben die fransman en spanjaard nog, die zullen al fit genoeg zijn lijkt me
ja vind ik wel gek maar verder geen puntquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt dat je voor PSV bent.
Gek hè.
Is vorig seizoen allemaal omhoog gegaan hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik lees nu dat je gelijk hebt. In mijn gedachte bedragen de CL inkomsten veel minder, maar naast de startpremie komen er nog heel wat inkomsten bij, zie ik nu.
Die Boscagli is al geslachtofferd na de Fruitschaalwedstrijd en die Lato was heel matig in die laatste oefenpot toch? Al heeft Bommel sowieso een blinde vlek voor zijn lievelingetjes uit de jeugd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben die fransman en spanjaard nog, die zullen al fit genoeg zijn lijkt me
Die wedstrijd heb ik niet kunnen zienquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Fransman heb je tegen Ajax gezien, die stond die wedstrijd niet helemaal goed
2 matige aankopen dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Boscagli is al geslachtofferd na de Fruitschaalwedstrijd en die Lato was heel matig in die laatste oefenpot toch? Al heeft Bommel sowieso een blinde vlek voor zijn lievelingetjes uit de jeugd.
beetje wat de Boer ook had toen hij begon, z'n halve A1 erinquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Boscagli is al geslachtofferd na de Fruitschaalwedstrijd en die Lato was heel matig in die laatste oefenpot toch? Al heeft Bommel sowieso een blinde vlek voor zijn lievelingetjes uit de jeugd.
Nja snap opzich ergens wel dat beleid van het oppikken van talenten met een krasje uit grote competities wat bij Arias ook een succes was, alleen wel een probleem dat het allemaal nog zo lang duurde en het niet klaar was voor de voorrondes. Maar goed dat was bij Ajax ook jarenlang een probleem natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 matige aankopen dus
De jong en bommel out
En vasthouden aan lievelingetjes die niks toevoegen wat Frons had met Siem de Jong als middenvelder en Bommel met Rosario (en vorig jaar ook heel lang met die Hendrix)quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje wat de Boer ook had toen hij begon, z'n halve A1 erin
Siem de Jong heeft jullie in 2011 toch eigenhandig die 3e ster bezorgd?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vasthouden aan lievelingetjes die niks toevoegen wat Frons had met Siem de Jong als middenvelder en Bommel met Rosario (en vorig jaar ook heel lang met die Hendrix)
mwa Siem is echt wel waardevol geweest, zeker in en voor de Eriksen periode, dat kan je van Rosario (nog) niet zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vasthouden aan lievelingetjes die niks toevoegen wat Frons had met Siem de Jong als middenvelder en Bommel met Rosario (en vorig jaar ook heel lang met die Hendrix)
Dat is ook zo'n fabeltje puur omdat zijn naam achter die goals in de kampioenswedstrijd stond, Anita/Vertonghen/Eriksen waren veel belangrijker.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Siem de Jong heeft jullie in 2011 toch eigenhandig die 3e ster bezorgd?
daar hoort hij ook echt wel bij hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n fabeltje puur omdat zijn naam achter die goals in de kampioenswedstrijd stond, Anita/Vertonghen/Eriksen waren veel belangrijker.
Eriksen pas erna echt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n fabeltje puur omdat zijn naam achter die goals in de kampioenswedstrijd stond, Anita/Vertonghen/Eriksen waren veel belangrijker.
Ik keek toen alles.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Eriksen pas erna echt.
Siem was gewoon goed dat jaar.
Hoe veel wedstrijden heb je toen gezien?
Zelfs in de Europa league is er tegenwoordig aardig te verdienen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat zou erg stom zijn, de EL laten lopen is voor een club als PSV fataal op de langere termijn aangezien je in de voorronden steeds moeilijkere tegenstanders treft en minder geld krijgt uit de coëfficiëntenpot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:50 schreef 7Eleven het volgende:
Straks weer de EL laten lopen en eraf gaan tegen de nummer 4 uit Hongarije, terwijl dit team toch echt niks te zoeken heeft in de CL
Ik hoop het ook niet nee. Maar zal niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zou erg stom zijn, de EL laten lopen is voor een club als PSV fataal op de langere termijn aangezien je in de voorronden steeds moeilijkere tegenstanders treft en minder geld krijgt uit de coëfficiëntenpot.
Klopt man, sterkte.quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat het me zo zou raken maar ik had bijna een traan gelaten en ben heel de dag al chagrijnig. Zo maar even naar de gym afreageren en vanavond fles whiskey open. Wat een klote zooi dit zeg. En het gaat niet zozeer om de wedstrijd maar PSV was de betere ploeg en we zitten al een tijd in een neerwaartse spiraal. Ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in dat dit nog goed komt de komende jaren.
Dat viel mee. Hij speelde idd nog niet perfect, maar prima aankoop. Geef zo'n jongen wat tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Fransman heb je tegen Ajax gezien, die stond die wedstrijd niet helemaal goed
Het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat het me zo zou raken maar ik had bijna een traan gelaten en ben heel de dag al chagrijnig. Zo maar even naar de gym afreageren en vanavond fles whiskey open. Wat een klote zooi dit zeg. En het gaat niet zozeer om de wedstrijd maar PSV was de betere ploeg en we zitten al een tijd in een neerwaartse spiraal. Ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in dat dit nog goed komt de komende jaren.
je hebt gelijk 50/50 was het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
50-50?
Heb je de heenwedstrijd gezien?
Verliezen zou een schande zijn, en met een gelijkspel ben je door.
Hoeveel dan wel?quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je hebt gelijk 50/50 was het inderdaad niet.
70/30quote:
wel stuitende gelijkenissenquote:
Beeld dat nu wel om Bommeltje hangt. Een fop trainer die het allemaal niet op de rails krijgt.quote:
mee eens, afschrijven lijkt me wat voorbarig op basis van die wedstrijdquote:Op woensdag 31 juli 2019 07:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat viel mee. Hij speelde idd nog niet perfect, maar prima aankoop. Geef zo'n jongen wat tijd.
PSV de betere partij?quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:57 schreef Scarface88 het volgende:
vond ik gisteren ook niet, de thuiswedstrijd welquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV de betere partij?
Dat heb ik gister letterlijk 70 minuten niet gedacht.. Het doet mij niet zo super veel, want voetbal kan mijn humeur alleen "in the moment" beïnvloeden, maar ik vind het wel heel erg jammer.
Komt wel weer goedWe hebben een periode van 7 jaar zonder kampioenschap overleefd.
oh jullie gaan heus wel een keer kampioen worden in de komende 7 jaar hoor, wees daar maar niet bang voor. Maar het is wel financieel gezien zeer kritisch aan het worden, nu psv de CL inkomsten misloopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV de betere partij?
Dat heb ik gister letterlijk 70 minuten niet gedacht.. Het doet mij niet zo super veel, want voetbal kan mijn humeur alleen "in the moment" beïnvloeden, maar ik vind het wel heel erg jammer.
Komt wel weer goedWe hebben een periode van 7 jaar zonder kampioenschap overleefd.
thuis vond ik dat ook wel meevallen hoor, ze waren geen heer en meester, een lichte overhand thuis en basel overklaste ze 80 minuten lang gisteren. daar zit wel een verschil.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik gisteren ook niet, de thuiswedstrijd wel
daarom overklast werd PSV niet maar het ontbreekt wel aan vertrouwen, op die 4 voorin na lijkt het wel of niemand weet wat hij moet doen en ondanks dat had je het nog in je voordeel kunnen beslissen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
thuis vond ik dat ook wel meevallen hoor, ze waren geen heer en meester, een lichte overhand thuis en basel overklaste ze 80 minuten lang gisteren. daar zit wel een verschil.
het kutte is dat Basel echt niet formidabel speelde, die waren zelfs erg slordig in tijden
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
thuis vond ik dat ook wel meevallen hoor, ze waren geen heer en meester, een lichte overhand thuis en basel overklaste ze 80 minuten lang gisteren. daar zit wel een verschil.
het kutte is dat Basel echt niet formidabel speelde, die waren zelfs erg slordig in tijden
Dit is vooral het grote probleem inderdaad,quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oh jullie gaan heus wel een keer kampioen worden in de komende 7 jaar hoor, wees daar maar niet bang voor. Maar het is wel financieel gezien zeer kritisch aan het worden, nu psv de CL inkomsten misloopt.
Als Ajax het hoofdtoernooi nu haalt, lopen ze, met wederom grote sprongen, weg bij de rest.
hoofdtoernooi halen is al meer dan 30 mil trouwens. Als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit is vooral het grote probleem inderdaad,
Wanneer PSV dit jaar uit europa weer met lege handen terugkeert en Ajax het weer voor elkaar speelt om 30m+ te verdienen en volgende zomer spelers als Ziyech, Neres etc te verkopen voor 30m+ heeft Ajax bijna 3/4x de begroting van PSV (als dat al niet zo is)
Dan is een situatie waarin Ajax alleenheerser wordt niet meer te voorkomen.
Op de lange termijn denk ik ook dat dat niet goed is voor Ajax, maar vele hier zullen dat wel zien als Calimero opmerking
ik ben al een half jaar an het roepen dat ik hoop dat psv de aansluiting gaat vinden. op deze manier gaat dat niet lukken. die financiële restjes in de El gaan daar niet bij helpen. en spelers als bergwijn en lozano gaan nu ook voor minder weg ben ik bang. Ik hoop echt dat psv de aansluiting met ajax gaat vinden en vasthouden, ik zit niet te wachten op een bayern tafereel, niet voor de lange termijn althans.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit is vooral het grote probleem inderdaad,
Wanneer PSV dit jaar uit europa weer met lege handen terugkeert en Ajax het weer voor elkaar speelt om 30m+ te verdienen en volgende zomer spelers als Ziyech, Neres etc te verkopen voor 30m+ heeft Ajax bijna 3/4x de begroting van PSV (als dat al niet zo is)
Dan is een situatie waarin Ajax alleenheerser wordt niet meer te voorkomen.
Op de lange termijn denk ik ook dat dat niet goed is voor Ajax, maar vele hier zullen dat wel zien als Calimero opmerking
Dit versterkt alleen maar mijn punt natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoofdtoernooi halen is al meer dan 30 mil trouwens. Als ik mij niet vergis.
ik meen te hebben gezien dat ajax bijna 100 miljoen had binnen gehaald vorig seizoen met de CL deelnamesquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit versterkt alleen maar mijn punt natuurlijk
klopt en PSV een kleine 40 dus kostbaar was het zeker gisterenquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik meen te hebben gezien dat ajax bijna 100 miljoen had binnen gehaald vorig seizoen met de CL deelnames
Mijn worst case scenario is dat Ajax op elke speler die ze willen die PSV ook wilt gewoon 5 miljoen meer kunnen bieden en ook nog eens 1m per jaar meer salaris kunnen bieden. Ajax zijnde kan je dit vanaf volgend jaar gewoon missen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben al een half jaar an het roepen dat ik hoop dat psv de aansluiting gaat vinden. op deze manier gaat dat niet lukken. die financiële restjes in de El gaan daar niet bij helpen. en spelers als bergwijn en lozano gaan nu ook voor minder weg ben ik bang. Ik hoop echt dat psv de aansluiting met ajax gaat vinden en vasthouden, ik zit niet te wachten op een bayern tafereel, niet voor de lange termijn althans.
Joch staat in het Nederlands elftal en is 22 jaar, die kan zich nog wel ontwikkelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:33 schreef satecl het volgende:
Dumfries is vorig seizoen echt 300% boven zichzelf uitgestegen. Die man gaat toch tegenvallen dit seizoen!
dan nog moet je kunnen winnen van basel imo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn worst case scenario is dat Ajax op elke speler die ze willen die PSV ook wilt gewoon 5 miljoen meer kunnen bieden en ook nog eens 1m per jaar meer salaris kunnen bieden. Ajax zijnde kan je dit vanaf volgend jaar gewoon missen.
Dit betekent dat PSV geen kans meer maakt op spelers die ze gelijk aan of beter kunnen maken dan Ajax. Op deze manier zal PSV ook nooit meer spelers vroeg in de transferperiode kunnen halen die ze de kracht geeft om te overleven in de vCL (en in de toekomst ook de EL niet meer)
Dit gaat er voor zorgen dat het Nederlandse coefficient een duik gaat maken waar Ajax in zijn eentje niets meer aan kan doen.
De toekomst voor PSV, het Nederlands voetbal en Ajax is gewoon dat de kampioen van Nederland altijd 3 voorrondes CL moet gaan spelen.
Voor de wedstrijd had ik dat ook eigenlijk wel verwacht. Ik hoopte dat we deze wedstrijd nog even doorkwamen en dan de volgende wedstrijd met Lato en Baumgartl en een beter ingespeeld team al een veel beter en stabieler team zouden hebben staan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan nog moet je kunnen winnen van basel imo.
hopelijk een berg punten in de EL, al kom je daar ook een hoop basel clubjes tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd had ik dat ook eigenlijk wel verwacht. Ik hoopte dat we deze wedstrijd nog even doorkwamen en dan de volgende wedstrijd met Lato en Baumgartl en een beter ingespeeld team al een veel beter en stabieler team zouden hebben staan.
de vijver is niet zo klein natuurlijk, om hoeveel spelers hebben ze gevochten de afgelopen jaren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn worst case scenario is dat Ajax op elke speler die ze willen die PSV ook wilt gewoon 5 miljoen meer kunnen bieden en ook nog eens 1m per jaar meer salaris kunnen bieden. Ajax zijnde kan je dit vanaf volgend jaar gewoon missen.
Dit betekent dat PSV geen kans meer maakt op spelers die ze gelijk aan of beter kunnen maken dan Ajax. Op deze manier zal PSV ook nooit meer spelers vroeg in de transferperiode kunnen halen die ze de kracht geeft om te overleven in de vCL (en in de toekomst ook de EL niet meer)
Dit gaat er voor zorgen dat het Nederlandse coefficient een duik gaat maken waar Ajax in zijn eentje niets meer aan kan doen.
De toekomst voor PSV, het Nederlands voetbal en Ajax is gewoon dat de kampioen van Nederland altijd 3 voorrondes CL moet gaan spelen.
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel zo zijn dat clubs als Barca/Real/Bayern etc vissen uit de A-vijver, Ajax vist uit de B-Vijver en PSV gaat moeten vissen uit de C-vijver. Want op de manier hoe het nu gaat, vissen clubs als basel eerder in de B vijver dan PSVquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vijver is niet zo klein natuurlijk, om hoeveel spelers hebben ze gevochten de afgelopen jaren?
Die coefficient is wel een punt
Hopelijk hebben we het dan iets meer op de rit dan nu. Ik hoop ook dat na gister ineens heel weinig clubs interesse hebben in Bergwijn en Lozano. Ongeacht wat mensen over hem zeggen, zag je dat er heel veel gif uit de aanval was zonder chuckyquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hopelijk een berg punten in de EL, al kom je daar ook een hoop basel clubjes tegen.
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we het dan iets meer op de rit dan nu. Ik hoop ook dat na gister ineens heel weinig clubs interesse hebben in Bergwijn en Lozano. Ongeacht wat mensen over hem zeggen, zag je dat er heel veel gif uit de aanval was zonder chucky
Op mijn laatste zin reageer je niet?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.
Zoveel balverlies en elke keer die zielige verontwaardigde blik in z’n ogen wanneer iemand hem ook maar zachtjes aantikt. Die moet echt weg, die gaat pas tegenvallen dit seizoen. Bergwijn en ook Malen brengen veel meer. Die voorzet van Malen op die kopgoal van Bruma was goud.
dat is wel zo al denk ik eerlijk gezegd dat Ajax uit de c vijver vist en PSV het dan met d moet doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel zo zijn dat clubs als Barca/Real/Bayern etc vissen uit de A-vijver, Ajax vist uit de B-Vijver en PSV gaat moeten vissen uit de C-vijver. Want op de manier hoe het nu gaat, vissen clubs als basel eerder in de B vijver dan PSV
is een momenten voetballer maar wel gevaarlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.
Zoveel balverlies en elke keer die zielige verontwaardigde blik in z’n ogen wanneer iemand hem ook maar zachtjes aantikt. Die moet echt weg, die gaat pas tegenvallen dit seizoen. Bergwijn en ook Malen brengen veel meer. Die voorzet van Malen op die kopgoal van Bruma was goud.
Sainsbury 3 wat een debiel joh aan de lijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zoet 4
Luckassen 3
Dumfries 3
Sadilek 5
Viersteker 4 (haha)
Rosario 4
Guti 4
Bergwijn 5
Malen 6
Bruma 6
Chucky 4
Meer was het niet. En dat tegen fucking Basel die er geen reet van kunnen.
Dan haal je de CL voorronde en dan moet je het doen met spelers zoals Luckassen...... echt wat een gekut. Chucky levert met pijn en moeite straks 12.5 miljoen op, alhoewel ik het er niet voor over zou hebben. Bergwijn wil weg door mislopen CL. Rosario aanvoerder, wie bedenkt zoiets..... Guti viel opnieuw tegen....
Tsja.... ik kan niet anders dan heel pessimistisch zijn momenteel. Mijn vertrouwen in zowel Bommel als John 'lachen' de Jong slinkt met de dag.
Van Bommel een 3 denk ik dan, ik vond Malen wel wat beter dan een 6quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zoet 4
Luckassen 3
Dumfries 3
Sadilek 5
Viersteker 4 (haha)
Rosario 4
Guti 4
Bergwijn 5
Malen 6
Bruma 6
Chucky 4
Meer was het niet. En dat tegen fucking Basel die er geen reet van kunnen.
Dan haal je de CL voorronde en dan moet je het doen met spelers zoals Luckassen...... echt wat een gekut. Chucky levert met pijn en moeite straks 12.5 miljoen op, alhoewel ik het er niet voor over zou hebben. Bergwijn wil weg door mislopen CL. Rosario aanvoerder, wie bedenkt zoiets..... Guti viel opnieuw tegen....
Tsja.... ik kan niet anders dan heel pessimistisch zijn momenteel. Mijn vertrouwen in zowel Bommel als John 'lachen' de Jong slinkt met de dag.
Eigen jeugdspeler die een duurbetaalde Mexicaan moet overtreffen bij z’n invalbeurt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op mijn laatste zin reageer je niet?
Wat heef Gakpo nou verbeterd aan het spel sinds hij er in gezet is ipv chucky?
Als Lozano zo slecht was als jij hier schetst zou hij geen enkele toegevoegde waarde zijn aan het team, na de wissel voor Gakpo was duidelijk dat hij toch íets brengt wat PSV nodig heeft om aanvallend potten te breken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eigen jeugdspeler die een duurbetaalde Mexicaan moet overtreffen bij z’n invalbeurt?
Wat is het rendement van Lozano van z’n laatste wedstrijden? Kijk eens naar z’n mislukte passeeracties, mislukte voorzetten, passes en schoten op doel. Als je hem kunt slijten voor een mooi bedrag MOET je dat nu gewoon doen na het mislopen van die CL miljoenen. Of denk jij dat Lozano gaat vlammen in de EL?
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Bommel een 3 denk ik dan, ik vond Malen wel wat beter dan een 6
Wat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als Lozano zo slecht was als jij hier schetst zou hij geen enkele toegevoegde waarde zijn aan het team, na de wissel voor Gakpo was duidelijk dat hij toch íets brengt wat PSV nodig heeft om aanvallend potten te breken.
Misschien moet iedereen gewoon nog heel erg wennen aan dan er op een compleet andere manier gespeeld moet gaan worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.
Hoe verklaar jij dan dat na de wissel de aanval niet eens meer in de buurt kwam?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zie het echt niet.
Ik kan me geen momenten voor de geest halen.
Momenten die Bruma, Malen en Bergwijn dus wel hebben.
waarschijnlijk toch omdat het in het begin heel goed ging, ik zei toen al dat zijn systeem gewoon het systeem van Bert is en nu zie je dat het elftal in 2 blokken uit elkaar valt omdat hij geen 10 op 10 zet en de kapstok optie met Luuk is ook weg, dat maskeerde veel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.
Dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat na de wissel de aanval niet eens meer in de buurt kwam?
die had er ook wel 1 van die 2 mogen maken, die eerste had hij ook nog af kunnen leggen op Bruma meen ikquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kan zoveel oorzaken hebben.
Laatste kwartier kan het ook een kwestie van vermoeidheid zijn. In de aanvallen dat PSV wel dreigend was, was er in ieder geval nauwelijks een rol voor Lozano weggelegd. En de keren dat hij in een positie kwam om voor dreiging te zorgen, schoot hij langs of over.
Een vertrek van Bergwijn zou ik erger vinden dan een vertrek van Lozano.
Die kans vlak voor de 1-1?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had er ook wel 1 van die 2 mogen maken, die eerste had hij ook nog af kunnen leggen op Bruma meen ik
Welke rommel? We hebben nog steeds een waardeloze selectie hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
Rommel opgeruimd. Zullen we inhoudelijk blijven?
Dank.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke rommel? We hebben nog steeds een waardeloze selectie hoor
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef tja77 het volgende:
Was het trouwens Lozano die met z’n meeverdedigen de vrije trap veroorzaakte waaruit de 1-0 viel?
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gênant dat hij erin stond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joch staat in het Nederlands elftal en is 22 jaar, die kan zich nog wel ontwikkelen.
Begon de Nations league matig ja, maar speelde o.a. tegen Engeland een nette pot voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gênant dat hij erin stond.
nee dat gaat hem niet meer worden, legt er veel energie in dat vind ik dan nog wel leuk maar teveel kip zonder kopquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gênant dat hij erin stond.
Zoals die egoïstische bal die hij recht op de keeper af schoot in plaats van de bal over te spelen naar bruma(?) die hem er 100% zeker in zou schieten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
Malen speelde wel lekker he, bergwijn had ook wel momentjes van grote klasse.
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet meer worden, legt er veel energie in dat vind ik dan nog wel leuk maar teveel kip zonder kop
je hebt ook niet beter dus hij zal gewoon opgesteld worden maar zulke fouten als gisteren bij die 2-1 moeten er echt wel uitquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).
Ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.
Vraag is natuurlijk wel hoe representatief die eerste seizoenshelft was. Het contrast is bij sommige spelers zo groot, dat het mij een beetje doet denken aan het WK2014, waarbij ook spelers op 200% van hun kunnen zaten, en daarna dat niveau ook nooit meer haalden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).
Ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:00 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wel hoe representatief die eerste seizoenshelft was. Het contrast is bij sommige spelers zo groot, dat het mij een beetje doet denken aan het WK2014, waarbij ook spelers op 200% van hun kunnen zaten, en daarna dat niveau ook nooit meer haalden.
Ik hoop wel dat Dumfries de draad oppakt, want voor Oranje hebben we hem enorm hard nodig.
zit wel wat in wat hij zegt, PSV zat in een soort van flow vorig seizoen vergelijkbaar met het NL elftal onder big Louis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.
Nou ja, ik bedoel natuurlijk de prestaties van Oranje op dat WK.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.
het is geen speler die een solide verdediging maakt, als je centrum niet goed uit ziet dat gaat Dumfries gewoon compleet mee in de malaise.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook niet beter dus hij zal gewoon opgesteld worden maar zulke fouten als gisteren bij die 2-1 moeten er echt wel uit
dat ze Schwaab nog zouden gaan missenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:08 schreef Adames het volgende:
[..]
het is geen speler die een solide verdediging maakt, als je centrum niet goed uit ziet dat gaat Dumfries gewoon compleet mee in de malaise.
Beetje wel, alles klopte. Veel vertrouwen in de ploeg, veel aanvallend goed spel daarmee en ondertussen reeg je de punten aan elkaar. Ook als het scoreverloop nog niet helemaal mee zat, had je dat scoren in de laatste minuten. Dat is ook niet compleet geluk, maar iets dat zowel bij PSV als bij de tegenstander in het hoofd ging zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in wat hij zegt, PSV zat in een soort van flow vorig seizoen vergelijkbaar met het NL elftal onder big Louis.
en Malen heeft nog niet bijgetekend, als er een scout is die kwam kijken voor Lozano of Bergwijn zal die toch zeker zijn naam er dik bij geschreven hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Door gisteravond zijn spelers die je misschien hoopte te behouden zeker weg voor minder dan je eigenlijk zou willen en spelers die eigenlijk nog zou willen ophalen bedanken ook voor de kans om misschien EL te spelen.
De spelers die we nu hebben -lozano -Bergwijn wordt de spelersgroep waar we het mee gaan doen komend jaar.
En dat is geen fijn idee.
Je bent nu niveau Feyenoord
Dan doe je jezelf tekort. Sam Lammers alleen heeft meer kwaliteiten dan de hele selectie van Feyenoord opgeteld. Neemt niet weg dat je inderdaad wel inboet, en moeilijker jongens als Lozano kunt contracteren, daarvoor moet je gewoon jaarlijks CL halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Door gisteravond zijn spelers die je misschien hoopte te behouden zeker weg voor minder dan je eigenlijk zou willen en spelers die eigenlijk nog zou willen ophalen bedanken ook voor de kans om misschien EL te spelen.
De spelers die we nu hebben -lozano -Bergwijn wordt de spelersgroep waar we het mee gaan doen komend jaar.
En dat is geen fijn idee.
Je bent nu niveau Feyenoord
Klopt, en anders loopt die volgend jaar transfervrij wegquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Malen heeft nog niet bijgetekend, als er een scout is die kwam kijken voor Lozano of Bergwijn zal die toch zeker zijn naam er dik bij geschreven hebben
Lammers, die weken zo niet maanden geblesseerd is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dan doe je jezelf tekort. Sam Lammers alleen heeft meer kwaliteiten dan de hele selectie van Feyenoord opgeteld. Neemt niet weg dat je inderdaad wel inboet, en moeilijker jongens als Lozano kunt contracteren, daarvoor moet je gewoon jaarlijks CL halen.
geaccepteerdquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lammers, die weken zo niet maanden geblesseerd is.
5quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.
Indekken voor de competitie begonnen is?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.
We hoeven niet te verwachten dat we dit seizoen überhaupt kampioen worden, daar gaat malen niks aan veranderen. Spelers opstellen die veel meer aan de speelminuten hebben
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Indekken voor de competitie begonnen is?
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wildquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:41 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.
In het voetbal heb je nu eenmaal mindere perioden.
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wild
waarin ze tweede werden bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarin ze tweede werden bedoel je?
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.
natuurlijk niet. ik zou niet weten wat het niveauverschil tussen ajax en psv te maken heeft met of je wint van Nac of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef Adames het volgende:
[..]
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.
Jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik doe mijn best om nickguitaar te begrijpen.quote:
was het maar zo simpel, tegen Ajax zijn het maar 6 puntenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
als die ambitie er zou zijn dan had de selectie op orde moeten zijn. ze weten al 7 maanden dat er een cv nodig is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.
Die transferperiode is ook een groot nadeel geweest. Het zal zeker in de hoofden van Bergwijn, Lozano en Zoet die ook graag weg wil meespelen. Dan sluiten Boscagli en Baumgartl veel te laat aan. En nog is die periode niet voorbij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.
Zonder grappen, dan zal het verdedigend toch echt van een beter niveau moeten gaan worden. Anders ga je nog héél vaak tegen puntverlies aanlopen zoals vorig seizoen in de 2e competitiehelft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Maar na 34 wedstrijden staat het beste team wel bovenaan. Dus je moet beter zijn dan ajax, anders sta je niet bovenaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.
ben ik het ook niet mee eens. aan het eind staat de gene bovenaan die het meeste punten heeft. er zijn zat jaren geweest waar ajax beter was dan psv maar geen kampioen was, en andersomquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:58 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Maar na 34 wedstrijden staat het beste team wel bovenaan. Dus je moet beter zijn dan ajax, anders sta je niet bovenaan.
Dat is zo'n Feyenoordredenatiequote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk niet. ik zou niet weten wat het niveauverschil tussen ajax en psv te maken heeft met of je wint van Nac of niet.
Die nieuwe aanwinsten zullen nog wel tijd nodig hebben in de defensie. Werelds beste verdediger de Ligt heeft ook nog tijd nodig bij Juve als ik de berichten mag geloven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder grappen, dan zal het verdedigend toch echt van een beter niveau moeten gaan worden. Anders ga je nog héél vaak tegen puntverlies aanlopen zoals vorig seizoen in de 2e competitiehelft.
Het niveau is sowieso erg laag. Voorin hebben we wat aardige spelers en dan heb je alles met kwaliteit eigenlijk wel al gehad.
Dat ligt er aan hoe je 'beste' invult. Voor mij is dat de ploeg die het meeste wint. Uiteindelijk is winnen namelijk het doel van het spelletje. Hoe bepaal jij wie het beste is?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben ik het ook niet mee eens. aan het eind staat de gene bovenaan die het meeste punten heeft. er zijn zat jaren geweest waar ajax beter was dan psv maar geen kampioen was, en andersom
maar dat gebeurt niet, dus die onderlinge confrontaties geven meestal nooit de doorslag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is zo'n Feyenoordredenatie
Ze zijn beter dan de Graafschap, Vitesse en Fortuna, dus horen ze ook alle 30 wedstrijden tegen ze te winnen
onderling resultaat, resultaat in europa en dan pas de ranglijst nationaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je 'beste' invult. Voor mij is dat de ploeg die het meeste wint. Uiteindelijk is winnen namelijk het doel van het spelletje. Hoe bepaal jij wie het beste is?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarin ze tweede werden bedoel je?
Niet gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft was PSV natuurlijk wel aangeschoten wild waar soms met meer geluk dan wijsheid toch nog punten werden gehaald. Staan op ranglijst ook maar tussen de 2 en 5 punten voor op AZ, Groningen en Feyenoord.
Je hebt echt poep in je ogen wanneer je niet ziet dat het al lange tijd niets is met PSV en dat je slechts kan concluderen dat ze de eerste seizoenshelft zwaar boven hun stand hebben geleefd en ook toen al best vaak op het nippertje de buit meepakte. Vallen die ballen dan allemaal net een keertje niet goed dan ben je een modale subtopper.
ik roep al 2 jaar dat dit het geval is bij psv, maar dan ben ik aan het trollen of zuigen. eerste seizoenshelft ook vaak zat op een kopbal in de 90ste minuut van de Jong gehoopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft was PSV natuurlijk wel aangeschoten wild waar soms met meer geluk dan wijsheid toch nog punten werden gehaald. Staan op ranglijst ook maar tussen de 2 en 5 punten voor op AZ, Groningen en Feyenoord.
Je hebt echt poep in je ogen wanneer je niet ziet dat het al lange tijd niets is met PSV en dat je slechts kan concluderen dat ze de eerste seizoenshelft zwaar boven hun stand hebben geleefd en ook toen al best vaak op het nippertje de buit meepakte. Vallen die ballen dan allemaal net een keertje niet goed dan ben je een modale subtopper.
Buiten die Baumgartkerel verwacht ik van de nieuwe aanwinsten eigenlijk niet veel. En dan is het met Baumpje natuurlijk ook maar afwachten hoe die het oppakt. Maar het is niet alleen de verdediging. Het middenveld is gewoon te zwak. En met het verlies van de Jong hebben we nogal wat stootkracht ingeleverd. Nou had ik wel vertrouwen in Lammers maar die zijn we voor onbepaalde tijd kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die nieuwe aanwinsten zullen nog wel tijd nodig hebben in de defensie. Werelds beste verdediger de Ligt heeft ook nog tijd nodig bij Juve als ik de berichten mag geloven.
Zo van Ajax wordt kampioen, wint de beker, haalt de halve finale van de CL maar het onderling resultaat is in het voordeel van Feyenoord dus Feyenoord is beter.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onderling resultaat, resultaat in europa en dan pas de ranglijst nationaal.
is dit weer zo'n VAR knjb dingetje?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax niet met alle geluk van de wereld had gewonnen van PSV was PSV gewoon kampioen geworden met een enorm groot aantal punten.
Maar nu konden ze er niks meer van.
Logisch.
Ja leuk lekker speculeren met een fijn staaltje scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax niet met alle geluk van de wereld had gewonnen van PSV was PSV gewoon kampioen geworden met een enorm groot aantal punten.
Logisch.
pas na het verlies tegen Feyenoord ging Ajax zo wonderlijk spelen, dus ben wel van mening dat op dat moment Ajax niet zo boven Feyenoord uit stak. ook was die wedstrijd natuurlijk totaal niet representatief.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van Ajax wordt kampioen, wint de beker, haalt de halve finale van de CL maar het onderling resultaat is in het voordeel van Feyenoord dus Feyenoord is beter.
Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten. En als je vaak scoort in de blessure tijd heeft dat niets te maken met geluk maar inzet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik roep al 2 jaar dat dit het geval is bij psv, maar dan ben ik aan het trollen of zuigen. eerste seizoenshelft ook vaak zat op een kopbal in de 90ste minuut van de Jong gehoopt.
huhquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja leuk lekker speculeren met een fijn staaltje scorebordjournalistiek.
Jij bent precies wat er mis is met PSV.
Begrijp ik. Jij en meer dan twee volzinnen, dat is nooit een gelukkige combinatie geweest.quote:
Joh. Maar alles is goed want "als ajax niet met geluk blabla psv kampioen met enorm aantal blabla"quote:
Het zit soms dicht bij elkaar ja, succes en schlemielquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Logisch.
Ik zeg niet dat alles nu goed is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh. Maar alles is goed want "als ajax niet met geluk blabla psv kampioen met enorm aantal blabla"
Dan kijk je dus enkel maar naar die cijfertjes en ben je niet veel later zo speltechnisch failliet als dat ze nu dus exact zijn.
Uiteraard. Lekker blijven hopen op de extratijdkwaliteit. Daar kom je als club ver mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten. En als je vaak scoort in de blessure tijd heeft dat niets te maken met geluk maar inzet.
Zo kan ik ook zeggen dat PSV in die cruciale wedstrijden gelijk in de eerste 10 minuten al tegen een achterstand oploopt. Dat noem je ook geen pech maar dat is het gebrek aan organisatie of concentratie.
Wat een boosheid zegquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijp ik. Jij en meer dan twee volzinnen, dat is nooit een gelukkige combinatie geweest.
Geen idee of je PSV uberhaupt wel eens live hebt gezien vorig jaar, maar de eerste seizoenshelft was het gewoon prima. Sure, je wint vaak 2-1 of 1-0, maar mensen vergeten dat je wel gewoon de bovenliggende partij bent en de tegenpartij vaak niet of nauwelijks een kans heeft gehad. Dan kun je zeuren dat het laat nog 2-1 word, maar je kunt ook beredeneren dat PSV pech heeft dat het niet al sneller beslist is. De 2de seizoenshelft was het ineens compleet kut, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh. Maar alles is goed want "als ajax niet met geluk blabla psv kampioen met enorm aantal blabla"
Dan kijk je dus enkel maar naar die cijfertjes en ben je niet veel later zo speltechnisch failliet als dat ze nu dus exact zijn.
Kom op zeg je hebt PSV toch zien voetballen de tweede seizoenshelft? Noem de puike wedstrijden allemaal even op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alles nu goed is.
Maar ik vind het verschil tussen dat enorme aantal punten en net geen kampioen en "ze konden er de 2e seizoenshelft helemaal niks van" nogal groot.
Ik breng graag een stukje nuance!
Ik mag hopen dat PSV ook gebrand is toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:12 schreef Gutanoth het volgende:
De onzekerheid heerst onder de PSV spelers. Het is het allemaal nét niet en met teleurstellingen zoals gister gaat dat komend seizoen niet beter worden.
Je zal zien dat je er tegen een gebrand Twente gewoon met 1-0 vanaf gaat
Het verontrustende vind ik vooral dat dat al meer dan een seizoenshelft duurt nu en dat Mark er maar niet in slaagt om wat vertrouwen te inspireren bij de spelers.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:12 schreef Gutanoth het volgende:
De onzekerheid heerst onder de PSV spelers. Het is het allemaal nét niet en met teleurstellingen zoals gister gaat dat komend seizoen niet beter worden.
Je zal zien dat je er tegen een gebrand Twente gewoon met 1-0 vanaf gaat
Waar men hier op doelt (denk ik) is dat PSV het in de eerste seizoenshelft gewoon heel erg goed gedaan heeft en in de tweede helft juist alleen maar slechter lijkt te doen. De eerste wedstrijden van dit seizoen tonen dat daar weinig verandering in is gekomen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Logisch.
We hopen al een half jaarquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat PSV ook gebrand is toch?
Eerste seizoenshelft waren de aanvallertjes lekker op dreef ja en presteerde de rest van het elftal boven hun kunnen. Het bewieroken van matige spelers als Hendrix en Rosario kende geen grenzen maar nu gaan de oogjes open. Te hopen dat sit bij de staff ook gebeurt maar heb er mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee of je PSV uberhaupt wel eens live hebt gezien vorig jaar, maar de eerste seizoenshelft was het gewoon prima. Sure, je wint vaak 2-1 of 1-0, maar mensen vergeten dat je wel gewoon de bovenliggende partij bent en de tegenpartij vaak niet of nauwelijks een kans heeft gehad. Dan kun je zeuren dat het laat nog 2-1 word, maar je kunt ook beredeneren dat PSV pech heeft dat het niet al sneller beslist is. De 2de seizoenshelft was het ineens compleet kut, dat is gewoon een feit.
Ik denk dat ze vooral veel poep in de broek zullen hebben. Natuurlijk is het nu op de training elkaar moed inpraten en 'dit laten we ons niet nog een keer gebeuren!' maar zodra de eerste bal komend weekend verkeerd valt is het meteen weer een onzeker clubje mennekes verwacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat PSV ook gebrand is toch?
Gastquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft waren de aanvallertjes lekker op dreef ja en presteerde de rest van het elftal boven hun kunnen. Het bewieroken van matige spelers als Hendrix en Rosario kende geen grenzen maar nu gaan de oogjes open. Te hopen dat sit bij de staff ook gebeurt maar heb er mijn twijfels bij.
Maar goed, als jij het allemaal prima vindt, mijn probleem niet. Niet mijn club.
Nouja, echt laten liggen gebeurde bijna in de traditionele slechte opening van de tweede seizoenshelft voor wat Ajax betreft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar men hier op doelt (denk ik) is dat PSV het in de eerste seizoenshelft gewoon heel erg goed gedaan heeft en in de tweede helft juist alleen maar slechter lijkt te doen. De eerste wedstrijden van dit seizoen tonen dat daar weinig verandering in is gekomen.
PSV is vorig jaar zo dicht bij Ajax geëindigd omdat Ajax het in de eerste helft zo heeft laten liggen.
Dat zet de zaken aan het eind van het seizoen wel wat meer in perspectief.
Nou ja compleet kut was het niet. De crusiale wedstrijden Utrecht, Heerenveen en Vitesse uit sta je binnen de 10 a 15 min op een achterstand en loop je achter de feiten aan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee of je PSV uberhaupt wel eens live hebt gezien vorig jaar, maar de eerste seizoenshelft was het gewoon prima. Sure, je wint vaak 2-1 of 1-0, maar mensen vergeten dat je wel gewoon de bovenliggende partij bent en de tegenpartij vaak niet of nauwelijks een kans heeft gehad. Dan kun je zeuren dat het laat nog 2-1 word, maar je kunt ook beredeneren dat PSV pech heeft dat het niet al sneller beslist is. De 2de seizoenshelft was het ineens compleet kut, dat is gewoon een feit.
Tsjah, het is wel tegen Twente he. Ik blijf het gisteren een blamage vinden, maar Basel is an sich wel een redelijke ploeg met wat ervaren spelers erin. Als je dan zo slecht speelt als PSV deed dan kun je verliezen (zo blijkt ook). Twente schat ik wel 3 niveau's lager in dan Basel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral veel poep in de broek zullen hebben. Natuurlijk is het nu op de training elkaar moed inpraten en 'dit laten we ons niet nog een keer gebeuren!' maar zodra de eerste bal komend weekend verkeerd valt is het meteen weer een onzeker clubje mennekes verwacht ik.
Klopt, dan had je een voorsprong van 10(?) punten in de tweede seizoenshelft nooit meer weggegevenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, echt laten liggen gebeurde bijna in de traditionele slechte opening van de tweede seizoenshelft voor wat Ajax betreft.
En dat is het punt, had PSV dus wél kwaliteit gehad dan waren ze dit seizoen nog steeds boven Ajax geëindigd.
Wanneer we puur vorig seizoen erbij halen, inderdaad ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
GastIk zeg nergens dat ik het allemaal prima vind. Maar als het goed gaat is het in jouw ogen dus geluk en als het slecht gaat is dat 'ons niveau'. Kortom: ongeacht de wijze; je doet het altijd slecht. Lekker dan.
Ik schat Twente ook lager in natuurlijk, maar bij de eerste matige pass of felle onderschepping van Twente (en beide zullen wel binnen 2 minuten gebeuren) denk ik dat de onzekerheid en paniek meteen weer in de koppies zit. En dan kan een wedstrijd raar lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, het is wel tegen Twente he. Ik blijf het gisteren een blamage vinden, maar Basel is an sich wel een redelijke ploeg met wat ervaren spelers erin. Als je dan zo slecht speelt als PSV deed dan kun je verliezen (zo blijkt ook). Twente schat ik wel 3 niveau's lager in dan Basel.
Agree to disagree. Dat van onze 'belangrijkste man' die vertrokken is kan ik sowieso niks mee, want toen hij er nog was kon hij er volgens iedereen geen kut van. Nu hij weg is is hij ineens de missing link, sure.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer we puur vorig seizoen erbij halen, inderdaad ja.
Nu je ook nog eens de man waar het allemaal om draaide en één van de beste spelers van het elftal kwijt ben, sorry maar dan zullen er toch echt snel zaken moeten gaan veranderen want anders moet je eerder naar beneden dan naar boven gaan kijken en ik geloof niet dat ook maar iemand daar op zit te wachten.
voetballend kan hij er ook weinig van, maar koppen was hij zeer dodelijk en daar leunde het hele elftal wel op, zeker als het na 80 minuten nog moest gebeuren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Agree to disagree. Dat van onze 'belangrijkste man' die vertrokken is kan ik sowieso niks mee, want toen hij er nog was kon hij er volgens iedereen geen kut van. Nu hij weg is is hij ineens de missing link, sure.
Dan zit die zespuntenwedstrijd tegen Ajax er nog wel tussenin die je uiteraard kan verliezen maar dan nog blijven er nog vijf punten over tegen meest bijzonder marginale clubjes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, dan had je een voorsprong van 10(?) punten in de tweede seizoenshelft nooit meer weggegeven
Uhhhh?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV is vorig jaar zo dicht bij Ajax geëindigd omdat Ajax het in de eerste helft zo heeft laten liggen.
Dat zet de zaken aan het eind van het seizoen wel wat meer in perspectief.
Hij kan er ook absoluut geen kut van en ik zou hem van z'n leven niet bij Ajax willen zien maar was in de gehanteerde speelwijze van PSV wél van essentieel belang en eigenlijk waar Bommel voornamelijk op gokte buiten een paar opvliegingen van bijvoorbeeld een Bergwijn en Malen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Agree to disagree. Dat van onze 'belangrijkste man' die vertrokken is kan ik sowieso niks mee, want toen hij er nog was kon hij er volgens iedereen geen kut van. Nu hij weg is is hij ineens de missing link, sure.
Ook bijna even veel tegengoals als Utrecht, Ado en Zwollequote:Op woensdag 31 juli 2019 11:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhhh?
Ajax had tot de winterstop 5 verliespunten. Na de winterstop kwamen er daar nog 11 bij.
En dus? Is dat in de regels verboden ofzo? Ajax speelde het afgelopen jaar prima, maar heeft ook heel veel jaren betonvoetbal gespeeld waarin ze oeverloos gingen combineren onder het mom 'totaalvoetbal'. Ik vind het juist leuk om te zien dat teams verschillende speelwijzen hanteren. En daarnaast, als je iemand als de Jong in de spits hebt dan ga je hem toch hoog zoeken? Nu is hij weg en moet PSV op zoek naar een andere speelwijze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij kan er ook absoluut geen kut van en ik zou hem van z'n leven niet bij Ajax willen zien maar was in de gehanteerde speelwijze van PSV wél van essentieel belang en eigenlijk waar Bommel voornamelijk op gokte buiten een paar opvliegingen van bijvoorbeeld een Bergwijn en Malen.
Wat was het? 160 lange ballen in 3 wedstrijden?
Met deze verdediging (en keeper) kan je tegen iedereen verliezen. Hadden we dit maar een paar maanden eerder geweten!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, het is wel tegen Twente he. Ik blijf het gisteren een blamage vinden, maar Basel is an sich wel een redelijke ploeg met wat ervaren spelers erin. Als je dan zo slecht speelt als PSV deed dan kun je verliezen (zo blijkt ook). Twente schat ik wel 3 niveau's lager in dan Basel.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met deze verdediging (en keeper) kan je tegen iedereen verliezen. Hadden we dit maar een paar maanden eerder geweten!!
Dat was dus blijkbaar in de laatste drie wedstrijden die allemaal zonder De Jong waren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dus? Is dat in de regels verboden ofzo? Ajax speelde het afgelopen jaar prima, maar heeft ook heel veel jaren betonvoetbal gespeeld waarin ze oeverloos gingen combineren onder het mom 'totaalvoetbal'. Ik vind het juist leuk om te zien dat teams verschillende speelwijzen hanteren. En daarnaast, als je iemand als de Jong in de spits hebt dan ga je hem toch hoog zoeken? Nu is hij weg en moet PSV op zoek naar een andere speelwijze.
Maar wel deels met Lammers waardoor je die tactiek nog steeds zou kunnen hanteren, al zou wat meer variatie niet verkeerd zijn aangezien Lammers wel meer kan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was dus blijkbaar in de laatste drie wedstrijden die allemaal zonder De Jong waren.
Dit inderdaad, was toen allemaal kwaliteit natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Logisch.
Wij begrijpen de post van @GGMM op een hele verschillende manier, ik vraag me af wie van ons het bij het juiste eind heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, was toen allemaal kwaliteit natuurlijk.
Ook in het jaar dat ze kampioen zijn geworden was het meer geluk dan wijsheid.
Barcelona werd met de rug tegen de muur gezet, het scheelde maar een haartje over ze waren door geweest in de CL.
Dat snap ik Hans, ik versterk het even.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij begrijpen de post van @:GGMM op een hele verschillende manier, ik vraag me af wie van ons het bij het juiste eind heeft.
Uh... oke?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Barcelona werd met de rug tegen de muur gezet, het scheelde maar een haartje over ze waren door geweest in de CL.
Ja, nog steeds denk ik dat jij het niet begrijpt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat snap ik Hans, ik versterk het even.
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, nog steeds denk ik dat jij het niet begrijpt.
Misschien is @:GGMM zijn sarcasme iets té subtiel voor jou, geeft niet.
Wtf is ditquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ben jij een uitermate matige troll zeg. Vreselijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind de competitie het meest nauwkeurige beeld geven. Meeste wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onderling resultaat, resultaat in europa en dan pas de ranglijst nationaal.
Bedankt Nick, zoals je weet neem ik je mening altijd serieus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat ben jij een uitermate matige troll zeg. Vreselijk.
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:45 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind de competitie het meest nauwkeurige beeld geven. Meeste wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders.
Misschien moet je je niet mengen in gesprekken waarvan je de deelnemer niet begrijpt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bedankt Nick, zoals je weet neem ik je mening altijd serieus.
die jongen moet meteen al de boel gaan leiden want Viergever lijkt dat dus niet te kunnen en verder klopt er weinig van het middenveld inderdaad, dat mag Van Bommel wel aangerekend worden, die laat het al een maand of 7 gebeurenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten die Baumgartkerel verwacht ik van de nieuwe aanwinsten eigenlijk niet veel. En dan is het met Baumpje natuurlijk ook maar afwachten hoe die het oppakt. Maar het is niet alleen de verdediging. Het middenveld is gewoon te zwak. En met het verlies van de Jong hebben we nogal wat stootkracht ingeleverd. Nou had ik wel vertrouwen in Lammers maar die zijn we voor onbepaalde tijd kwijt.
Boscagli is een linksback. Het is jammer dat hij al word afgeschreven door de media etc. En dit na een wedstrijd waar hij centraal in de defensie stond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten die Baumgartkerel verwacht ik van de nieuwe aanwinsten eigenlijk niet veel. En dan is het met Baumpje natuurlijk ook maar afwachten hoe die het oppakt. Maar het is niet alleen de verdediging. Het middenveld is gewoon te zwak. En met het verlies van de Jong hebben we nogal wat stootkracht ingeleverd. Nou had ik wel vertrouwen in Lammers maar die zijn we voor onbepaalde tijd kwijt.
Jij ook bedankt voor je extra toevoeging.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet mengen in gesprekken waarvan je de deelnemer niet begrijpt.
Is geen schande, maar zou wel fijn zijn als je beseft dat je het niveau gewoon niet aan kan.
Alles went.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:59 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren was aanhaken of afhaken met Ajax. We zijn afgehaakt voorlopig. Zoveel users hier vonden Basel niks en we zouden dat wel even doen, formaliteitje... Het voelt nog steeds enorm klote dit verlies. Ben er goed ziek van.
wij hebben eerder in dit topic Malen al voor 10 mil overgenomenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:05 schreef Cherni het volgende:
Bergwijn aan Ajax verkopen voor een spotprijs en dan wel Veltman erbij
Gewoon de EL winnen om in elk geval volgend jaar zeker te zijn van de CL.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:59 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren was aanhaken of afhaken met Ajax. We zijn afgehaakt voorlopig. Zoveel users hier vonden Basel niks en we zouden dat wel even doen, formaliteitje... Het voelt nog steeds enorm klote dit verlies. Ben er goed ziek van.
Maar dan wel Veltman erbij leverenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wij hebben eerder in dit topic Malen al voor 10 mil overgenomen
ik hoop heel graag dat die nog blijft een jaartje. Had lozanotje weer prima in zijn broekzak.quote:
Prima speler. Dit is nu een typische speler die PSV mist.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop heel graag dat die nog blijft een jaartje. Had lozanotje weer prima in zijn broekzak.
daar zijn er nog 25 van bij ajax. hihahoquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Prima speler. Dit is nu een typische speler die PSV mist.
hmmmquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar zijn er nog 25 van bij ajax. hihaho
en dan heb je Utrecht en AZ nog die op het randje van uitschakeling staanquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:09 schreef Tyron het volgende:
de nederlaag van gisteren was teleurstellend voor psv maar ook voor het Nederlandse voetbal
als veltman de missende schakel in je selectie is, dan heb je een groot probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
dat heeft psv ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
als veltman de missende schakel in je selectie is, dan heb je een groot probleem
Watquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou verwacht je dat van die ploegen ook wel. Subtoppers uit NL zijn gewoon heel vaak Europees al klaar voor het seizoen goed en wel begonnen is. Dat PSV nu serieus tegen uitschakeling in Europa aanhikt is wel een streep door de rekening van zowel PSV als het hele NL voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan heb je Utrecht en AZ nog die op het randje van uitschakeling staan
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan? Die laat steeds zijn man lopen in zijn blinde gang naar voren.quote:
in dit stadium had ik dat ook nog niet verwacht maar de laatste wedstrijd voor CL was ook geen makkelijke geworden, het zou me dan ook verbazen als Basel wel de CL gaat halenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou verwacht je dat van die ploegen ook wel. Subtoppers uit NL zijn gewoon heel vaak Europees al klaar voor het seizoen goed en wel begonnen is. Dat PSV nu serieus tegen uitschakeling in Europa aanhikt is wel een streep door de rekening van zowel PSV als het hele NL voetbal.
Ik wil het nog weleens zien als Baumgartl, Lato en Boscagli erin staan met Dumfries. Nu heb je Luckassen en Dumfries aan de rechterkant van je verdediging, dat is idd te veel domheid.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan?
CL zou heel moeilijk zijn geworden maar als je niet van Basel verloren had was de EL al veilig gesteld. En nu moet je met een uiterst wankel PSV nog 2 voorrondes EL overleven. Als dat al lukt zal het een dubbeltje op zijn kant zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
in dit stadium had ik dat ook nog niet verwacht maar de laatste wedstrijd voor CL was ook geen makkelijke geworden, het zou me dan ook verbazen als Basel wel de CL gaat halen
Als hij bezig is met een rush mag hij best zijn man laten lopen van mijquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in je defensie met Dumfries dan? Die laat steeds zijn man lopen in zijn blinde gang naar voren.
Letten we een beetje op de toon?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?
dus Viergever gaat banken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wil het nog weleens zien als Baumgartl, Lato en Boscagli erin staan met Dumfries. Nu heb je Luckassen en Dumfries aan de rechterkant van je verdediging, dat is idd te veel domheid.
bedankt voor je interventiequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Letten we een beetje op de toon?
Dank
Dat zou zonde zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt voor je interventie
ik schok een beetje van zijn agressieve reactie en wilde bijna niet meer in dit topic posten
Zo speelt hij anders niet. Prima 12e man, geen basisspeler.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
is de enige routinier in het elftal, Van Bommel had hem ook aanvoerder moeten maken denk ik
ik begon al te denken dat er met twee maten werd gemeten hier.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank
hij is van die 4 achterin de minst slechtequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo speelt hij anders niet. Prima 12e man, geen basisspeler.
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is van die 4 achterin de minst slechte
Klopt, dat is een pijnlijke doch correcte conclusie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is van die 4 achterin de minst slechte
Spelers zoals Jan Heintze, Alex, Jaap Stam etc.zullen helaas in deze tijd onbetaalbaar zijn voor PSV.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, dat is een pijnlijke doch correcte conclusie.
En dan te weten dat op het moment dat Viergever van Ajax overkwam, de algehele tendens was dat hij voor de breedte zou zijn.
Nu is hij de spil van je defensie![]()
Wat een bak treurnis.
Als je iemand met rust en overzicht naast hem neerzet is het een prima verdediger. Hij moet alleen wel gedragen worden, dus als je gaat verwachten dat hij de spil wordt dan ga je echt een vervelend seizoen tegemoet inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, dat is een pijnlijke doch correcte conclusie.
En dan te weten dat op het moment dat Viergever van Ajax overkwam, de algehele tendens was dat hij voor de breedte zou zijn.
Nu is hij de spil van je defensie![]()
Wat een bak treurnis.
Ik had een pass overzicht gezien van een wedstrijd dit seizoen (Ajax of heenwedstrijd Basel) en daaruit bleek dat hij toch wel de opbouwende CV was (met afstand de meeste passes). Dan gaat het al mis dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Als je iemand met rust en overzicht naast hem neerzet is het een prima verdediger. Hij moet alleen wel gedragen worden, dus als je gaat verwachten dat hij de spil wordt dan ga je echt een vervelend seizoen tegemoet inderdaad.
Of je moet mazzel hebben met een de Ligt, een jonge speler die er meteen staat. En dan eigenlijk nog uit de eigen opleiding, want anders zijn er andere clubs die hem voor de neus wegkopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Spelers zoals Jan Heintze, Alex, Jaap Stam etc.zullen helaas in deze tijd onbetaalbaar zijn voor PSV.
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of je moet mazzel hebben met een de Ligt, een jonge speler die er meteen staat. En dan eigenlijk nog uit de eigen opleiding, want anders zijn er andere clubs die hem voor de neus wegkopen.
wie weet heeft Baumgartl de sleutelquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of je moet mazzel hebben met een de Ligt, een jonge speler die er meteen staat. En dan eigenlijk nog uit de eigen opleiding, want anders zijn er andere clubs die hem voor de neus wegkopen.
Mjah ik denk dat het allemaal wel goed komt, alleen de vraag is wanneer en of er dan nog iets te redden is dit seizoen.quote:
Het seizoen is nog niet verloren. Je kunt EL nog halen. Kan voor PSV nog een mooie tussenstap worden. Iedere club gaat een slechte periode door.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat het allemaal wel goed komt, alleen de vraag is wanneer en of er dan nog iets te redden is dit seizoen.
de competitie wordt echt nog wel spannend hoor, een knock-out wedstrijd spelen onder hoogspanning voor Europees voetbal en veel geld is niet te vergelijken met FC Twente uit voor de competitiequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat het allemaal wel goed komt, alleen de vraag is wanneer en of er dan nog iets te redden is dit seizoen.
Heb toch echt het vermoeden dat Ajax een tandje te groot is voor iedereen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de competitie wordt echt nog wel spannend hoor, een knock-out wedstrijd spelen onder hoogspanning voor Europees voetbal en veel geld is niet te vergelijken met FC Twente uit voor de competitie
Absoluut, en ik heb eerlijk gezegd echt het gevoel dat van Bommel die jongens echt over het randje heeft geduwd waardoor ze choke-te. Vooral Rosario en Guti, leken echt onder hoogspanning te staan, en dan niet op de goede manier. Als Bommel op het trainingsveld ook maar een schim is van z'n act tijdens zo'n wedstrijd, kan het mij heel goed voorstellen dat die gasten dat ervaren als een zwaard van Damocles.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de competitie wordt echt nog wel spannend hoor, een knock-out wedstrijd spelen onder hoogspanning voor Europees voetbal en veel geld is niet te vergelijken met FC Twente uit voor de competitie
alleen john troost kan ze nu nog helpenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Absoluut, en ik heb eerlijk gezegd echt het gevoel dat van Bommel die jongens echt over het randje heeft geduwd waardoor ze choke-te. Vooral Rosario en Guti, leken echt onder hoogspanning te staan, en dan niet op de goede manier. Als Bommel op het trainingsveld ook maar een schim is van z'n act tijdens zo'n wedstrijd, kan het mij heel goed voorstellen dat die gasten dat ervaren als een zwaard van Damocles.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen john troost kan ze nu nog helpen
Hmm dat zeker niet, maar met van Bommel heb je volgens mij niet iemand in huis die zich heel druk maakt over sociaal emotioneel leiderschap, en dat is met dit soort gasten best handig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen john troost kan ze nu nog helpen
Natuurlijk. Maar ook Ajax zal aan de hand van de verwachtingen het nog zwaar krijgen als je tenminste het afgelopen seizoen wit evenaren laat staan verbeteren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb toch echt het vermoeden dat Ajax een tandje te groot is voor iedereen.
JC binnen dus we lopen op schema om het beter te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ook Ajax zal aan de hand van de verwachtingen het nog zwaar krijgen als je tenminste het afgelopen seizoen wit evenaren laat staan verbeteren.
Eens.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Absoluut, en ik heb eerlijk gezegd echt het gevoel dat van Bommel die jongens echt over het randje heeft geduwd waardoor ze choke-te. Vooral Rosario en Guti, leken echt onder hoogspanning te staan, en dan niet op de goede manier. Als Bommel op het trainingsveld ook maar een schim is van z'n act tijdens zo'n wedstrijd, kan het mij heel goed voorstellen dat die gasten dat ervaren als een zwaard van Damocles.
Nu men toch niet die CL haalt kan die druk er mogelijk vanaf. Het is nog een jonge ploeg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens.
Zoet is ook een goede graadmeter. Die keept prima als hij vertrouwen heeft, maar staat te schutteren zodra er wat druk op komt (denk Nederlands elftal). Cocu begreep dat, en die haalde die druk weg.
Lekker voetballen jongens.
Maar van Bommel naait die jongens op. Hendrix is ook niet meer dezelfde, en de Mexicanen laten het helemaal afweten.
lul mag niet meer? wat een bendequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank
Tijdens een live wedstrijd kunnen de gemoederen soms wat hoger op lopen, daar wordt wel eens een oogje dichtgeknepen. Maar de day after kunnen we gewoon weer als volwassen mensen met elkaar discussiëren over PSV zonder dat er daarbij gescholden hoeft te worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lul mag niet meer? wat een bendeNet zoals gisteravond
Bedankt papa onloquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens een live wedstrijd kunnen de gemoederen soms wat hoger op lopen, daar wordt wel eens een oogje dichtgeknepen. Maar de day after kunnen we gewoon weer als volwassen mensen met elkaar discussiëren over PSV zonder dat er daarbij gescholden hoeft te worden.
Zeker. Maar gaat dat gebeuren? Dat zieken zit in MvB.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nu men toch niet die CL haalt kan die druk er mogelijk vanaf. Het is nog een jonge ploeg.
Die is nog niet fitquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
hoe lang krijg Zoet nog de tijd overigens, ikzelf ben erg gecharmeerd van Unnerstal, die zal het zeker niet minder doen dan de Zoet van de afgelopen 5/6 maanden.
Houd eens op met die 'druk eraf' manquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zeker. Maar gaat dat gebeuren? Dat zieken zit in MvB.
dat zieken naar z'n eigen spelers zal toch wel meevallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Houd eens op met die 'druk eraf' manAls je zonder druk wilt spelen dan moet je maar lekker bij Feyenoord of AZ gaan ballen hoor.
Zou het?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zieken naar z'n eigen spelers zal toch wel meevallen
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
MvB haalt de kerst niet zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.
Afgelopen zondag noemt ie Ten Hag een kale in de catacombe. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
hij is mentaal nog te veel speler en te weinig trainerquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.
Afgelopen zondag noemt ie Ten Hag een kale in de catacombe. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is mentaal nog te veel speler en te weinig trainer
dat mag ik toch hopen zeg, trainerswissel zou helemaal het seizoen teniet verklaren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is onzin. Zijn positie staat totaal niet ter discussie.
Mark van Bommel is een hele zielige man.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is onzin. Zijn positie staat totaal niet ter discussie.
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mark van Bommel is een hele zielige man.
[..]
Suarez kon heel goed voetballen, MvB is een matige trainer dus die vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.
Maar hij staat niet in het veld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.
Ach, mensen die nu al het seizoen teniet verklaren zijn sowieso grote dramaqueens. In 2017 ging PSV voor het eerst in 43 jaar Europa niet in. Heel Eindhoven depressief en PSV kon worden opgeheven. Paar maanden later werd de kampioensschaal omhoog gehesen en waren clubs als Madrid en Barcelona bíjna gelijkwaardig. Het leven van een clubfan in een notendop.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen zeg, trainerswissel zou helemaal het seizoen teniet verklaren.
Linkje?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Suarez kon heel goed voetballen, MvB is een matige trainer dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Misschien toen hij nog speler was dat hij toen een held was, al vond ik bij terugkomst ook maar matig, maar sowieso als trainer snap ik niet dat iemand die dat gedrag vertoont binnen de club als held gezien wordt.
Ja, als je mij gaat uitleggen dat Suarez een voetballer is en van Bommel trainer houdt het natuurlijk snel op, René.quote:
Haha die frustratie van van bommel johquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interview met Ten Hag na de wedstrijd van zondag. Bij Hans Kraaij.
Dat ik je dat moet uitleggen is inderdaad nogal sneu, maar jij maakte de vergelijking.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als je mij gaat uitleggen dat Suarez een voetballer is en van Bommel trainer houdt het natuurlijk snel op, René.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik je dat moet uitleggen is inderdaad nogal sneu, maar jij maakte de vergelijking.
Uiteraard snapt rené ook wel dat jij de vergelijking maakt tussen een persoon die binnen en buiten de club anders gewaardeerd wordt, ongeacht de functie waarin deze zich bevindt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als je mij gaat uitleggen dat Suarez een voetballer is en van Bommel trainer houdt het natuurlijk snel op, René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |