Met deze verdediging (en keeper) kan je tegen iedereen verliezen. Hadden we dit maar een paar maanden eerder geweten!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, het is wel tegen Twente he. Ik blijf het gisteren een blamage vinden, maar Basel is an sich wel een redelijke ploeg met wat ervaren spelers erin. Als je dan zo slecht speelt als PSV deed dan kun je verliezen (zo blijkt ook). Twente schat ik wel 3 niveau's lager in dan Basel.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met deze verdediging (en keeper) kan je tegen iedereen verliezen. Hadden we dit maar een paar maanden eerder geweten!!
Dat was dus blijkbaar in de laatste drie wedstrijden die allemaal zonder De Jong waren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dus? Is dat in de regels verboden ofzo? Ajax speelde het afgelopen jaar prima, maar heeft ook heel veel jaren betonvoetbal gespeeld waarin ze oeverloos gingen combineren onder het mom 'totaalvoetbal'. Ik vind het juist leuk om te zien dat teams verschillende speelwijzen hanteren. En daarnaast, als je iemand als de Jong in de spits hebt dan ga je hem toch hoog zoeken? Nu is hij weg en moet PSV op zoek naar een andere speelwijze.
Maar wel deels met Lammers waardoor je die tactiek nog steeds zou kunnen hanteren, al zou wat meer variatie niet verkeerd zijn aangezien Lammers wel meer kan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was dus blijkbaar in de laatste drie wedstrijden die allemaal zonder De Jong waren.
Dit inderdaad, was toen allemaal kwaliteit natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax niet met alle geluk van de wereld had gewonnen van PSV was PSV gewoon kampioen geworden met een enorm groot aantal punten.
Maar nu konden ze er niks meer van.
Logisch.
Wij begrijpen de post van @GGMM op een hele verschillende manier, ik vraag me af wie van ons het bij het juiste eind heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, was toen allemaal kwaliteit natuurlijk.
Ook in het jaar dat ze kampioen zijn geworden was het meer geluk dan wijsheid.
Barcelona werd met de rug tegen de muur gezet, het scheelde maar een haartje over ze waren door geweest in de CL.
Dat snap ik Hans, ik versterk het even.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij begrijpen de post van @:GGMM op een hele verschillende manier, ik vraag me af wie van ons het bij het juiste eind heeft.
Uh... oke?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Barcelona werd met de rug tegen de muur gezet, het scheelde maar een haartje over ze waren door geweest in de CL.
Ja, nog steeds denk ik dat jij het niet begrijpt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat snap ik Hans, ik versterk het even.
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, nog steeds denk ik dat jij het niet begrijpt.
Misschien is @:GGMM zijn sarcasme iets té subtiel voor jou, geeft niet.
Wtf is ditquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ben jij een uitermate matige troll zeg. Vreselijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind de competitie het meest nauwkeurige beeld geven. Meeste wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onderling resultaat, resultaat in europa en dan pas de ranglijst nationaal.
Bedankt Nick, zoals je weet neem ik je mening altijd serieus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat ben jij een uitermate matige troll zeg. Vreselijk.
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:45 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind de competitie het meest nauwkeurige beeld geven. Meeste wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders.
Misschien moet je je niet mengen in gesprekken waarvan je de deelnemer niet begrijpt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bedankt Nick, zoals je weet neem ik je mening altijd serieus.
die jongen moet meteen al de boel gaan leiden want Viergever lijkt dat dus niet te kunnen en verder klopt er weinig van het middenveld inderdaad, dat mag Van Bommel wel aangerekend worden, die laat het al een maand of 7 gebeurenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten die Baumgartkerel verwacht ik van de nieuwe aanwinsten eigenlijk niet veel. En dan is het met Baumpje natuurlijk ook maar afwachten hoe die het oppakt. Maar het is niet alleen de verdediging. Het middenveld is gewoon te zwak. En met het verlies van de Jong hebben we nogal wat stootkracht ingeleverd. Nou had ik wel vertrouwen in Lammers maar die zijn we voor onbepaalde tijd kwijt.
Boscagli is een linksback. Het is jammer dat hij al word afgeschreven door de media etc. En dit na een wedstrijd waar hij centraal in de defensie stond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten die Baumgartkerel verwacht ik van de nieuwe aanwinsten eigenlijk niet veel. En dan is het met Baumpje natuurlijk ook maar afwachten hoe die het oppakt. Maar het is niet alleen de verdediging. Het middenveld is gewoon te zwak. En met het verlies van de Jong hebben we nogal wat stootkracht ingeleverd. Nou had ik wel vertrouwen in Lammers maar die zijn we voor onbepaalde tijd kwijt.
Jij ook bedankt voor je extra toevoeging.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet mengen in gesprekken waarvan je de deelnemer niet begrijpt.
Is geen schande, maar zou wel fijn zijn als je beseft dat je het niveau gewoon niet aan kan.
Alles went.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:59 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren was aanhaken of afhaken met Ajax. We zijn afgehaakt voorlopig. Zoveel users hier vonden Basel niks en we zouden dat wel even doen, formaliteitje... Het voelt nog steeds enorm klote dit verlies. Ben er goed ziek van.
wij hebben eerder in dit topic Malen al voor 10 mil overgenomenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:05 schreef Cherni het volgende:
Bergwijn aan Ajax verkopen voor een spotprijs en dan wel Veltman erbij
Gewoon de EL winnen om in elk geval volgend jaar zeker te zijn van de CL.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:59 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren was aanhaken of afhaken met Ajax. We zijn afgehaakt voorlopig. Zoveel users hier vonden Basel niks en we zouden dat wel even doen, formaliteitje... Het voelt nog steeds enorm klote dit verlies. Ben er goed ziek van.
Maar dan wel Veltman erbij leverenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wij hebben eerder in dit topic Malen al voor 10 mil overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |