geaccepteerdquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lammers, die weken zo niet maanden geblesseerd is.
5quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.
Indekken voor de competitie begonnen is?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.
We hoeven niet te verwachten dat we dit seizoen überhaupt kampioen worden, daar gaat malen niks aan veranderen. Spelers opstellen die veel meer aan de speelminuten hebben
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Indekken voor de competitie begonnen is?
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wildquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:41 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.
In het voetbal heb je nu eenmaal mindere perioden.
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wild
waarin ze tweede werden bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarin ze tweede werden bedoel je?
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.
natuurlijk niet. ik zou niet weten wat het niveauverschil tussen ajax en psv te maken heeft met of je wint van Nac of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef Adames het volgende:
[..]
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.
Jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?
ik doe mijn best om nickguitaar te begrijpen.quote:
was het maar zo simpel, tegen Ajax zijn het maar 6 puntenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
als die ambitie er zou zijn dan had de selectie op orde moeten zijn. ze weten al 7 maanden dat er een cv nodig is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |