hopelijk een berg punten in de EL, al kom je daar ook een hoop basel clubjes tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd had ik dat ook eigenlijk wel verwacht. Ik hoopte dat we deze wedstrijd nog even doorkwamen en dan de volgende wedstrijd met Lato en Baumgartl en een beter ingespeeld team al een veel beter en stabieler team zouden hebben staan.
de vijver is niet zo klein natuurlijk, om hoeveel spelers hebben ze gevochten de afgelopen jaren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn worst case scenario is dat Ajax op elke speler die ze willen die PSV ook wilt gewoon 5 miljoen meer kunnen bieden en ook nog eens 1m per jaar meer salaris kunnen bieden. Ajax zijnde kan je dit vanaf volgend jaar gewoon missen.
Dit betekent dat PSV geen kans meer maakt op spelers die ze gelijk aan of beter kunnen maken dan Ajax. Op deze manier zal PSV ook nooit meer spelers vroeg in de transferperiode kunnen halen die ze de kracht geeft om te overleven in de vCL (en in de toekomst ook de EL niet meer)
Dit gaat er voor zorgen dat het Nederlandse coefficient een duik gaat maken waar Ajax in zijn eentje niets meer aan kan doen.
De toekomst voor PSV, het Nederlands voetbal en Ajax is gewoon dat de kampioen van Nederland altijd 3 voorrondes CL moet gaan spelen.
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel zo zijn dat clubs als Barca/Real/Bayern etc vissen uit de A-vijver, Ajax vist uit de B-Vijver en PSV gaat moeten vissen uit de C-vijver. Want op de manier hoe het nu gaat, vissen clubs als basel eerder in de B vijver dan PSVquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vijver is niet zo klein natuurlijk, om hoeveel spelers hebben ze gevochten de afgelopen jaren?
Die coefficient is wel een punt
Hopelijk hebben we het dan iets meer op de rit dan nu. Ik hoop ook dat na gister ineens heel weinig clubs interesse hebben in Bergwijn en Lozano. Ongeacht wat mensen over hem zeggen, zag je dat er heel veel gif uit de aanval was zonder chuckyquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hopelijk een berg punten in de EL, al kom je daar ook een hoop basel clubjes tegen.
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we het dan iets meer op de rit dan nu. Ik hoop ook dat na gister ineens heel weinig clubs interesse hebben in Bergwijn en Lozano. Ongeacht wat mensen over hem zeggen, zag je dat er heel veel gif uit de aanval was zonder chucky
Op mijn laatste zin reageer je niet?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.
Zoveel balverlies en elke keer die zielige verontwaardigde blik in z’n ogen wanneer iemand hem ook maar zachtjes aantikt. Die moet echt weg, die gaat pas tegenvallen dit seizoen. Bergwijn en ook Malen brengen veel meer. Die voorzet van Malen op die kopgoal van Bruma was goud.
dat is wel zo al denk ik eerlijk gezegd dat Ajax uit de c vijver vist en PSV het dan met d moet doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel zo zijn dat clubs als Barca/Real/Bayern etc vissen uit de A-vijver, Ajax vist uit de B-Vijver en PSV gaat moeten vissen uit de C-vijver. Want op de manier hoe het nu gaat, vissen clubs als basel eerder in de B vijver dan PSV
is een momenten voetballer maar wel gevaarlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind die knakker (Lozano) zo slecht geworden.
Zoveel balverlies en elke keer die zielige verontwaardigde blik in z’n ogen wanneer iemand hem ook maar zachtjes aantikt. Die moet echt weg, die gaat pas tegenvallen dit seizoen. Bergwijn en ook Malen brengen veel meer. Die voorzet van Malen op die kopgoal van Bruma was goud.
Sainsbury 3 wat een debiel joh aan de lijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zoet 4
Luckassen 3
Dumfries 3
Sadilek 5
Viersteker 4 (haha)
Rosario 4
Guti 4
Bergwijn 5
Malen 6
Bruma 6
Chucky 4
Meer was het niet. En dat tegen fucking Basel die er geen reet van kunnen.
Dan haal je de CL voorronde en dan moet je het doen met spelers zoals Luckassen...... echt wat een gekut. Chucky levert met pijn en moeite straks 12.5 miljoen op, alhoewel ik het er niet voor over zou hebben. Bergwijn wil weg door mislopen CL. Rosario aanvoerder, wie bedenkt zoiets..... Guti viel opnieuw tegen....
Tsja.... ik kan niet anders dan heel pessimistisch zijn momenteel. Mijn vertrouwen in zowel Bommel als John 'lachen' de Jong slinkt met de dag.
Van Bommel een 3 denk ik dan, ik vond Malen wel wat beter dan een 6quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Zoet 4
Luckassen 3
Dumfries 3
Sadilek 5
Viersteker 4 (haha)
Rosario 4
Guti 4
Bergwijn 5
Malen 6
Bruma 6
Chucky 4
Meer was het niet. En dat tegen fucking Basel die er geen reet van kunnen.
Dan haal je de CL voorronde en dan moet je het doen met spelers zoals Luckassen...... echt wat een gekut. Chucky levert met pijn en moeite straks 12.5 miljoen op, alhoewel ik het er niet voor over zou hebben. Bergwijn wil weg door mislopen CL. Rosario aanvoerder, wie bedenkt zoiets..... Guti viel opnieuw tegen....
Tsja.... ik kan niet anders dan heel pessimistisch zijn momenteel. Mijn vertrouwen in zowel Bommel als John 'lachen' de Jong slinkt met de dag.
Eigen jeugdspeler die een duurbetaalde Mexicaan moet overtreffen bij z’n invalbeurt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op mijn laatste zin reageer je niet?
Wat heef Gakpo nou verbeterd aan het spel sinds hij er in gezet is ipv chucky?
Als Lozano zo slecht was als jij hier schetst zou hij geen enkele toegevoegde waarde zijn aan het team, na de wissel voor Gakpo was duidelijk dat hij toch íets brengt wat PSV nodig heeft om aanvallend potten te breken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eigen jeugdspeler die een duurbetaalde Mexicaan moet overtreffen bij z’n invalbeurt?
Wat is het rendement van Lozano van z’n laatste wedstrijden? Kijk eens naar z’n mislukte passeeracties, mislukte voorzetten, passes en schoten op doel. Als je hem kunt slijten voor een mooi bedrag MOET je dat nu gewoon doen na het mislopen van die CL miljoenen. Of denk jij dat Lozano gaat vlammen in de EL?
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Bommel een 3 denk ik dan, ik vond Malen wel wat beter dan een 6
Wat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als Lozano zo slecht was als jij hier schetst zou hij geen enkele toegevoegde waarde zijn aan het team, na de wissel voor Gakpo was duidelijk dat hij toch íets brengt wat PSV nodig heeft om aanvallend potten te breken.
Misschien moet iedereen gewoon nog heel erg wennen aan dan er op een compleet andere manier gespeeld moet gaan worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.
Hoe verklaar jij dan dat na de wissel de aanval niet eens meer in de buurt kwam?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zie het echt niet.
Ik kan me geen momenten voor de geest halen.
Momenten die Bruma, Malen en Bergwijn dus wel hebben.
waarschijnlijk toch omdat het in het begin heel goed ging, ik zei toen al dat zijn systeem gewoon het systeem van Bert is en nu zie je dat het elftal in 2 blokken uit elkaar valt omdat hij geen 10 op 10 zet en de kapstok optie met Luuk is ook weg, dat maskeerde veel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou vooruit een 6.5. En van Bommel begint het steeds lastiger te krijgen. Als ik het statistiekje zie wat geloof ik in een ander topic gepost werd dat PSV in 3 officiele wedstrijden zonder de Luuk de Jong 160 hoge ballen speelde.... dan klopt er toch iets niet.... Alleen hij is te star om iets te veranderen.
Dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat na de wissel de aanval niet eens meer in de buurt kwam?
die had er ook wel 1 van die 2 mogen maken, die eerste had hij ook nog af kunnen leggen op Bruma meen ikquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kan zoveel oorzaken hebben.
Laatste kwartier kan het ook een kwestie van vermoeidheid zijn. In de aanvallen dat PSV wel dreigend was, was er in ieder geval nauwelijks een rol voor Lozano weggelegd. En de keren dat hij in een positie kwam om voor dreiging te zorgen, schoot hij langs of over.
Een vertrek van Bergwijn zou ik erger vinden dan een vertrek van Lozano.
Die kans vlak voor de 1-1?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had er ook wel 1 van die 2 mogen maken, die eerste had hij ook nog af kunnen leggen op Bruma meen ik
Welke rommel? We hebben nog steeds een waardeloze selectie hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
Rommel opgeruimd. Zullen we inhoudelijk blijven?
Dank.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke rommel? We hebben nog steeds een waardeloze selectie hoor
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef tja77 het volgende:
Was het trouwens Lozano die met z’n meeverdedigen de vrije trap veroorzaakte waaruit de 1-0 viel?
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gęnant dat hij erin stond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joch staat in het Nederlands elftal en is 22 jaar, die kan zich nog wel ontwikkelen.
Begon de Nations league matig ja, maar speelde o.a. tegen Engeland een nette pot voetbal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gęnant dat hij erin stond.
nee dat gaat hem niet meer worden, legt er veel energie in dat vind ik dan nog wel leuk maar teveel kip zonder kopquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Op basis van 20 goede wedstrijden. In de Nations League was het gewoon gęnant dat hij erin stond.
Zoals die egoďstische bal die hij recht op de keeper af schoot in plaats van de bal over te spelen naar bruma(?) die hem er 100% zeker in zou schieten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
Malen speelde wel lekker he, bergwijn had ook wel momentjes van grote klasse.
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet meer worden, legt er veel energie in dat vind ik dan nog wel leuk maar teveel kip zonder kop
je hebt ook niet beter dus hij zal gewoon opgesteld worden maar zulke fouten als gisteren bij die 2-1 moeten er echt wel uitquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).
Ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.
Vraag is natuurlijk wel hoe representatief die eerste seizoenshelft was. Het contrast is bij sommige spelers zo groot, dat het mij een beetje doet denken aan het WK2014, waarbij ook spelers op 200% van hun kunnen zaten, en daarna dat niveau ook nooit meer haalden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat “kip zonder kop” werd ook jarenlang over Wijnaldum geroepen. Werd hier ook afgemaakt en afgeschreven. Dumfries is geen Wijnaldum, maar ook Dumfries kan zich ontwikkelen. Het zal nooit Europese top worden, maar met wat rust in z’n donder en wat meer overzicht heb je gewoon een goede back (zie eerste seizoenshelft vorig seizoen).
Ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:00 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk wel hoe representatief die eerste seizoenshelft was. Het contrast is bij sommige spelers zo groot, dat het mij een beetje doet denken aan het WK2014, waarbij ook spelers op 200% van hun kunnen zaten, en daarna dat niveau ook nooit meer haalden.
Ik hoop wel dat Dumfries de draad oppakt, want voor Oranje hebben we hem enorm hard nodig.
zit wel wat in wat hij zegt, PSV zat in een soort van flow vorig seizoen vergelijkbaar met het NL elftal onder big Louis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.
Nou ja, ik bedoel natuurlijk de prestaties van Oranje op dat WK.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dumfries doet jou denken aan het al van 2014. Okay.
het is geen speler die een solide verdediging maakt, als je centrum niet goed uit ziet dat gaat Dumfries gewoon compleet mee in de malaise.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook niet beter dus hij zal gewoon opgesteld worden maar zulke fouten als gisteren bij die 2-1 moeten er echt wel uit
dat ze Schwaab nog zouden gaan missenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:08 schreef Adames het volgende:
[..]
het is geen speler die een solide verdediging maakt, als je centrum niet goed uit ziet dat gaat Dumfries gewoon compleet mee in de malaise.
Beetje wel, alles klopte. Veel vertrouwen in de ploeg, veel aanvallend goed spel daarmee en ondertussen reeg je de punten aan elkaar. Ook als het scoreverloop nog niet helemaal mee zat, had je dat scoren in de laatste minuten. Dat is ook niet compleet geluk, maar iets dat zowel bij PSV als bij de tegenstander in het hoofd ging zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in wat hij zegt, PSV zat in een soort van flow vorig seizoen vergelijkbaar met het NL elftal onder big Louis.
en Malen heeft nog niet bijgetekend, als er een scout is die kwam kijken voor Lozano of Bergwijn zal die toch zeker zijn naam er dik bij geschreven hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Door gisteravond zijn spelers die je misschien hoopte te behouden zeker weg voor minder dan je eigenlijk zou willen en spelers die eigenlijk nog zou willen ophalen bedanken ook voor de kans om misschien EL te spelen.
De spelers die we nu hebben -lozano -Bergwijn wordt de spelersgroep waar we het mee gaan doen komend jaar.
En dat is geen fijn idee.
Je bent nu niveau Feyenoord
Dan doe je jezelf tekort. Sam Lammers alleen heeft meer kwaliteiten dan de hele selectie van Feyenoord opgeteld. Neemt niet weg dat je inderdaad wel inboet, en moeilijker jongens als Lozano kunt contracteren, daarvoor moet je gewoon jaarlijks CL halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Door gisteravond zijn spelers die je misschien hoopte te behouden zeker weg voor minder dan je eigenlijk zou willen en spelers die eigenlijk nog zou willen ophalen bedanken ook voor de kans om misschien EL te spelen.
De spelers die we nu hebben -lozano -Bergwijn wordt de spelersgroep waar we het mee gaan doen komend jaar.
En dat is geen fijn idee.
Je bent nu niveau Feyenoord
Klopt, en anders loopt die volgend jaar transfervrij wegquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Malen heeft nog niet bijgetekend, als er een scout is die kwam kijken voor Lozano of Bergwijn zal die toch zeker zijn naam er dik bij geschreven hebben
Lammers, die weken zo niet maanden geblesseerd is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dan doe je jezelf tekort. Sam Lammers alleen heeft meer kwaliteiten dan de hele selectie van Feyenoord opgeteld. Neemt niet weg dat je inderdaad wel inboet, en moeilijker jongens als Lozano kunt contracteren, daarvoor moet je gewoon jaarlijks CL halen.
geaccepteerdquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lammers, die weken zo niet maanden geblesseerd is.
5quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bied namens Ajax 10 miljoen voor Malen
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Malen dan. Die jongen kunnen ze maar beter een dijk van een contract aanbieden. Anders gaat het een probleem worden. Ik zie Bergwijn nog wel een transfer forceren, Lozano wil ook erg graag weg. Bruma is net binnen, dus kun je niet van verwachten dat ie de hele boel op sleeptouw neemt. Nee, het behouden van Malen is denk ik echt cruciaal om niet heel erg in de problemen te komen.
Indekken voor de competitie begonnen is?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als Malen niet bijtekent lekker het hele seizoen op de bank.
We hoeven niet te verwachten dat we dit seizoen überhaupt kampioen worden, daar gaat malen niks aan veranderen. Spelers opstellen die veel meer aan de speelminuten hebben
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Indekken voor de competitie begonnen is?
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Realistisch zijn is tegenwoordig indekken ?
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de comp is het allemaal nog wel goed genoeg hoor, psv gaat gewoon tweede worden.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wildquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:41 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En ach. Al gaat het even een periode wat minder. C'est la vie. Ajax werd recent ook vier jaar achtereen geen landskampioen.
In het voetbal heb je nu eenmaal mindere perioden.
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, je bent nog niet eens begonnen.
'We hoeven niet te verwachten..'. Op basis van een wedstrijd tegen Basel?
Als PSV supporter moet je altijd verwachten om kampioen te worden.
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft ook niet beter te zijn dan Ajax om kampioen te worden al is PSV nu een beetje aangeschoten wild
waarin ze tweede werden bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul ben jij zeg. Nee, niet op basis van de dubbele ontmoeting tegen Basel, ben je het afgelopen halfjaar soms vergeten?
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarin ze tweede werden bedoel je?
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een onzin, kampioen word je niet tegen elkaar, maar tegen de overige clubs.
natuurlijk niet. ik zou niet weten wat het niveauverschil tussen ajax en psv te maken heeft met of je wint van Nac of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef Adames het volgende:
[..]
als je beter bent dan je tegenstander, win je meer potjes tegen die overige clubs dan die tegenstander.
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, 2de in ED. Waar elke ploeg verliest van een willekeurige Luxemburgse, Zweedse of Kroatische ploeg. Dat zegt me dus nog niks. Het spel is al maanden niet om aan te zien en dit is inmiddels een structureel probleem en geen incident.
Jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denkt niet dat psv tweede wordt dit jaar?
ik doe mijn best om nickguitaar te begrijpen.quote:
was het maar zo simpel, tegen Ajax zijn het maar 6 puntenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aangezien ze in dezelfde competitie voetballen lijkt het me vrij essentieel dat je beter bent, anders wordt je geen kampioen natuurlijk
als die ambitie er zou zijn dan had de selectie op orde moeten zijn. ze weten al 7 maanden dat er een cv nodig is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar wat heb je daaraan? Ik hoop toch dat wij iets ambitieuzer zijn dan Feyenoord, die voorafgaand al met de poepert omhoog gaan liggen en tevreden zijn met plek 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |