Die is nog niet fitquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
hoe lang krijg Zoet nog de tijd overigens, ikzelf ben erg gecharmeerd van Unnerstal, die zal het zeker niet minder doen dan de Zoet van de afgelopen 5/6 maanden.
Houd eens op met die 'druk eraf' manquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zeker. Maar gaat dat gebeuren? Dat zieken zit in MvB.
dat zieken naar z'n eigen spelers zal toch wel meevallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Houd eens op met die 'druk eraf' manAls je zonder druk wilt spelen dan moet je maar lekker bij Feyenoord of AZ gaan ballen hoor.
Zou het?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zieken naar z'n eigen spelers zal toch wel meevallen
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
MvB haalt de kerst niet zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.
Afgelopen zondag noemt ie Ten Hag een kale in de catacombe. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
hij is mentaal nog te veel speler en te weinig trainerquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.
Afgelopen zondag noemt ie Ten Hag een kale in de catacombe. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is mentaal nog te veel speler en te weinig trainer
dat mag ik toch hopen zeg, trainerswissel zou helemaal het seizoen teniet verklaren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is onzin. Zijn positie staat totaal niet ter discussie.
Mark van Bommel is een hele zielige man.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is onzin. Zijn positie staat totaal niet ter discussie.
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mark van Bommel is een hele zielige man.
[..]
Suarez kon heel goed voetballen, MvB is een matige trainer dus die vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.
Maar hij staat niet in het veld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.
Ach, mensen die nu al het seizoen teniet verklaren zijn sowieso grote dramaqueens. In 2017 ging PSV voor het eerst in 43 jaar Europa niet in. Heel Eindhoven depressief en PSV kon worden opgeheven. Paar maanden later werd de kampioensschaal omhoog gehesen en waren clubs als Madrid en Barcelona bíjna gelijkwaardig. Het leven van een clubfan in een notendop.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen zeg, trainerswissel zou helemaal het seizoen teniet verklaren.
Linkje?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Suarez kon heel goed voetballen, MvB is een matige trainer dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Misschien toen hij nog speler was dat hij toen een held was, al vond ik bij terugkomst ook maar matig, maar sowieso als trainer snap ik niet dat iemand die dat gedrag vertoont binnen de club als held gezien wordt.
Ja, als je mij gaat uitleggen dat Suarez een voetballer is en van Bommel trainer houdt het natuurlijk snel op, René.quote:
Haha die frustratie van van bommel johquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interview met Ten Hag na de wedstrijd van zondag. Bij Hans Kraaij.
Dat ik je dat moet uitleggen is inderdaad nogal sneu, maar jij maakte de vergelijking.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als je mij gaat uitleggen dat Suarez een voetballer is en van Bommel trainer houdt het natuurlijk snel op, René.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |