Ik heb er twee en daar zorg ik goed voor, kan niet de hele wereld op mijn schouders dragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap ik,maar hier hebben we genoeg.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er twee en daar zorg ik goed voor, kan niet de hele wereld op mijn schouders dragen.
Om hem kapot te breken?quote:
Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Soms vind ik een pijp wel aardig ruiken, of zelfs een sigaret.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Soms vind ik een pijp wel aardig ruiken, of zelfs een sigaret.
Ik ken het niet. Veel plezier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Gisteren toch 1.7 miljoen kijkers naar de caravan-oudjes.
Nu met vrouw naar haar favo kijken Endeavour Morse.
Tnx, Oud Engelse Detective film.quote:
Ik vind die Engelse detectives altijd zo langdradig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, Oud Engelse Detective film.
Wat staat daar in jouw sig?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind die Engelse detectives altijd zo langdradig.
Sigaarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Soms vind ik een pijp wel aardig ruiken, of zelfs een sigaret.
Ja precies. Zelf nooit gerookt maar wel herinneringen aan een dierbaar iemand.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sigaar![]()
Maar komt door een herinnering aan een lieve buurman.
Ik weet niet waarover het gaat, maar wens je veel succes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Mijn aangifte wordt trouwens in behandeling genomen. Er komt dus een onderzoek.
Bewijs is er genoeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Ja, de foto's met verwondingen, verklaring van huisarts en twee mensen die er bij stonden van het kadaster.quote:
De mannen van kadaster waren getuige.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.
Ja he? Was al bang dat er niets mee gedaan werd. Dat doen ze vaak bij gebrek aan bewijs begreep ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.
Getuigen, twee zelfs, dat is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.quote:
Die mij te hulp schoten en zeiden bel meteen 112. Wat we ook deden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Getuigen, twee zelfs, dan is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.
En beide ambtenaar in functie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Getuigen, twee zelfs, dan is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.
Alle extra getuigen die je kunt vinden, die aangifte willen doen helpen altijd in dat soort zaken, ook al hebben ze geen eed/belofte afgelegd.quote:
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die mij te hulp schoten en zeiden bel meteen 112. Wat we ook deden.
Beter zo dan een grotere escalatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.
Dat zeker, ik geef Marsani ook helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beter zo dan een grotere escalatie.
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.
Het leven op zich geeft nooit garanties.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.
Dat wel maar je wilt ook wel een beetje op normale voet met je buren wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.
Fijn Marsani.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Geheel terecht! Fijn dat ze het toch serieus oppakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Ja, anders werd het de 40+ knokploeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geheel terecht! Fijn dat ze het toch serieus oppakken.
Die zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, anders werd het de 40+ knokploeg.
Slaan we iedereen met onze wandelstokken en rijden met onze rollators over hun voetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel eens willen zien.
Als ze op je toelopen ga je al door de knieën.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pomp aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Never !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze op je toelopen ga je al door de knieën.
Jij loopt aan de goede kant Tenminste ik denk niet dat jij de buurman van Marsani bent.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oom is blijkbaar een vrij bekende Sensei.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ging alleen op mijn knie voor mijn vrouw en mijn Sensei.
Daar word ik al iets banger van dan van de *Fok!ploeg*quote:
Hij kent mij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn oom is blijkbaar een vrij bekende Sensei.
Terecht!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar word ik al iets banger van dan van de *Fok!ploeg*![]()
40 + knokploeg. De Fok!ploeg zijn mietjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar word ik al iets banger van dan van de *Fok!ploeg*![]()
Sjoef gaat voorop die is groot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 + knokploeg. De Fok!ploeg zijn mietjes.
Wanneer begin je met je nieuwe job?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 + knokploeg. De Fok!ploeg zijn mietjes.
En ook wel handig wanneer je voorop moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sjoef kan weer zien. Dat is goud waard.
Vergeet de naakte Mo niet met de bong.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:47 schreef sig000 het volgende:
Soury kan er gelijk achteraan voor het verbale geweld.
Ik zie jou eerder voorop.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
En ook wel handig wanneer je voorop moet.
Achteraan voor de rooksignalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de naakte Mo niet met de bong.
Of vooraan met een rookgordijn.quote:
Dan zorg ik wel voor een Tundra V8, waar alle rollators in kunnen.quote:
Mo pleegt roofbouw op zichzelf. Jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de naakte Mo niet met de bong.
Zul je zien dat net de wind verkeerd staat. Kansloos dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of vooraan met een rookgordijn.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zul je zien dat net de wind verkeerd staat. Kansloos dus.
Ik vertrouw jou dat ook helemaal toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee joh ik regel de tactische aanpak en personeelsbezetting
Wel luchtvering graag zodat ie kan zakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor een Tundra V8, waar alle rollators in kunnen.
Dan trek ik me terug en wacht ze wel opquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou dat ook helemaal toe.
Buut vrij.quote:
40+ strategie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan trek ik me terug en wacht ze wel op![]()
Die zag je niet aankomen toch?quote:
Je moet die kleuters ook alles uitleggen.quote:
quote:
Overmorgen.quote:
quote:
quote:
Slaap lekker Gooddeal.quote:
Slaap lekker again...ik ga ook platquote:
Dat !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met 60+ ga je er weer vol op. Niks te verliezen meer.
Slaap zequote:
Slaap ze Charquote:
Lekker los gaan met je kleinkind.quote:
Die woont ver weg en weet van niets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker los gaan met je kleinkind.
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker los gaan met je kleinkind.
Komt nog wel, hij heeft een toffe opa en oma.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die woont ver weg en weet van niets.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.
Dankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt nog wel, hij heeft een toffe opa en oma.
Ja, sorry, die oxy weerquote:
Das tofheid !quote:
Tof, hoe oud is hij dan?quote:
Geen idee, de pijn wel. En ik haat het dat ze in mn darmen zittten, zelfs al is het voor de vierde keer, maar ik kon ze geen knal voor de kop geven, want dan lag ik daar nogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het vlakt zeker je gevoel voor humor niet af
Mooi dat het tegen de pijn helpt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, de pijn wel. En ik haat het dat ze in mn darmen zittten, zelfs al is het voor de vierde keer, maar ik kon ze geen knal voor de kop geven, want dan lag ik daar nog![]()
Elk nadeel hep zn voordeelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi dat het tegen de pijn helpt.
Dat laatste maakt je wel ongeschikt voor de 40+ knokploeg, dat snap je natuurlijk wel hč
Dan is hij al bijna te oud om paardje te rijden op opa's knie.quote:
Ik heb wel lekker gegeten, alle gehaktballen op, je weet wel, van die zelf gemaaktequote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker gegeten, alle gehaktballen op, je weet wel, van die zelf gemaakte
Nee joh heb 'm op zijn 3e al staande bokszak gegeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is hij al bijna te oud om paardje te rijden op opa's knie.
Ja, die van mijn vrouw dus, ik bak daar weer niets van, ieder zijn expertise.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Uit de jus, absoluut. Slowcooker heb ik geen ervaring mee.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Jus, met gefruitte uitjes, fijn gesneden tomaatjes en van alles erin
![]()
Werkt top. Sappige ballen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Uit de jus, absoluut. Slowcooker heb ik geen ervaring mee.
Zelf gemaakte gehaktballen uit de braadpan.quote:
Sappige ballen klinkt goed, maar ik wil wel jus over de aardappelen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die liggen er nu al uit tegen een stelletje Zwitsers
Ja of satésaus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sappige ballen klinkt goed, maar ik wil wel jus over de aardappelen.
Oke, jij de satésaus, ik de jus? Deal!quote:
Ik vind het allebei lekker mits zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oke, jij de satésaus, ik de jus? Deal!
Ik braad ze aan en pleur ze dan in de slowcooker die opgewarmd is met runderboeillionquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelf gemaakte gehaktballen uit de braadpan.
Nou, door omstandigheden, had ik laatst een maaltijd, bami met kip en satésaus....die was me een partij lekker, gewoon in de magnetron, 3,50 euro dat was echt smullen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het allebei lekker mits zelfgemaakt.
Het is ook niet zo dat ik zeg dat het niet te vreten is. Maar zelf koken heeft mijn voorkeur. Dan bepaal je zelf wat erin of opgaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, door omstandigheden, had ik laatst een maaltijd, bami met kip en satésaus....die was me een partij lekker, gewoon in de magnetron, 3,50 euro dat was echt smullen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb al gezegd: koop er maar tien van en doe ze in de vriezer, je weet maar nooit wanneer die knokploeg komt.Ze begreep er niets van.
Ik weet van niks, ik kom van nergens.quote:
Die badeend sleept iedereen erbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet van niks, ik kom van nergens.
Wie ?quote:
Wat een eikel is het ook.quote:
quote:
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Katten zijn erger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...
Zo lief en slim.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Katten zijn erger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...
Waarom?quote:
Soort van #metoetjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier is het 23.47, dus doe maar weer aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
om dat ik nu door onweer laptop uitmaken moest en nu is half 12
Ach je bent er weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
Wanneer je bij onweer in ijzeren kooi gaat zitten kan niets gebeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
En koud om af te koelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je stinkt moet je eerst even douchen Mario
Faradayquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je bij onweer in ijzeren kooi gaat zitten kan niets gebeuren
De meisjes in je laptop wachten wel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
De meisjes in je laptop wachten wel hoor![]()
Ik schrok even, ik dacht dat je een paperclip kwijt was
Ik ga altijd gewoon door met onweer.. Ik vertrouw op mijn electriciteitsnetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
Ik heb zo'n stekkerdoos met inslag beveiliging.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een laptop met wifi verbinding en op de accu is ook onweer proof met rubberen voetjes.
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stekkerdoos met inslag beveiliging.
Dat schijnt ook geen reet te helpenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stekkerdoos met inslag beveiliging.
De bliksem is sneller.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat schijnt ook geen reet te helpen
Heeft ook geen nut gaat ook de coax in en koperdraad, glasvezel is wel veilig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Het leven is een gok denk ik altijd maar, als ik alles moet ontkoppelen ben je een uur zoet
Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat schijnt ook geen reet te helpen
Een intelligente stekkerdoos?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.
met VPN en firewall?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.
Dat is wat anders.quote:
Niet waar jij.quote:
En jij gelooft dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Mijn telefoonkabel gaat er ook in. Dus ik zou volledig beschermd zijn bij overspanning.
Doe eens een link of een plaatje van je POWER-barquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Mijn telefoonkabel gaat er ook in. Dus ik zou volledig beschermd zijn bij overspanning.
quote:
Dat is niet de enige oplossing.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een laptop met wifi verbinding en op de accu is ook onweer proof met rubberen voetjes.
Avond.quote:
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.quote:
Nog 1 dagquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.
Duurt bij mij ook niet heel lang meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.
Hoe meer ik zeik des te minder regent het.quote:
Alweer?quote:
Goede binnenkomer op je werk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe meer ik zeik des te minder regent het.
Ik las laatst dat dat effect niet bestond. Op internet vind ik ook geen bewijs dat dat zo is. Wel van het tegendeel:quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
De rivieren hebben aardig wat invloed.
quote:It's widely believed that rivers can alter the tracks of thunderstorms or cause them to dissipate, but atmospheric physics and weather observations speak otherwise. ... Climatological data derived from decades of weather observations do not support the suggestion that rivers like the Mississippi River affect thunderstorms.
Dan zal het hoogte verschil zijn aan de voet van de Rijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat effect niet bestond. Op internet vind ik ook geen bewijs dat dat zo is. Wel van het tegendeel:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel het idee dat bijna iedereen denkt dat onweersbuien altijd langs ze heen trekken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan zal het hoogte verschil zijn aan de voet van de Rijn.
En dan stuiterend verder.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin de dag met 3 dubbele extra forte esspresso
Pas wel op dat je geen buikpijn krijgtquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kleine nur de halfe met de lepel
Steeds gaan die zware buien dood wanneer ze Waal en Rijn passeren vanuit zuiden, stuk verder boven de Veluwe worden ze weer groter.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel het idee dat bijna iedereen denkt dat onweersbuien altijd langs ze heen trekken.
Ik denk dat hij wel weet dat je hem niet in zijn geheel moet doorslikken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen buikpijn krijgt
kreg ik bij melone niequote:Op woensdag 31 juli 2019 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen buikpijn krijgt
Dat komt wel door de hoogte van de Veluwe, denk ik:quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Steeds gaan die zware buien dood wanneer ze Waal en Rijn passeren vanuit zuiden, stuk verder boven de Veluwe worden ze weer groter.
Nee, ben vanmiddag nog gaan kopen, heb altijd voorraad.quote:
FLikker eens op naar je bed MOquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben verdomme weer bont en blauw en heb geen idee hoe het komt.
Best wel grote verschillen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt wel door de hoogte van de Veluwe, denk ik:
[ afbeelding ]
Hash, bier en kattenvoer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ben vanmiddag nog gaan kopen, heb altijd voorraad.
Maar maak je geen zorgen over mijn voorraad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Pindasaus bij gehaktballen is geweldig.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:46 schreef mario390 het volgende:
zeer veel ruzie in zomerhuis van de c-stars![]()
DAs standaard in elke bedrijfskantinequote:Op woensdag 31 juli 2019 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Pindasaus bij gehaktballen is geweldig.
Laatst had ik bloemkoolsoep.quote:
Nee, man, die route is juist zo leuk, elke dag weer een happening.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:53 schreef chufi het volgende:
Ik zou een abo op de Jumbo bezorgservice nemen
In A'dam west is het wat saai.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, man, die route is juist zo leuk, elke dag weer een happening.
Gezellige buurt daar iddquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, man, die route is juist zo leuk, elke dag weer een happening.
Volgende week wordt het nieuwe station geopend.quote:
luisterquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:54 schreef mario390 het volgende:
vandaag moet ik erklärren wie michael cretu is,en wat hij alles gemakt heeft
Hier zit ook de helft van de kassamiepen met een doek op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben die Vomar in geweest en het is anders dan waar ik woon.
Ja dat zal best en dat was al wat jaren terugquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben die Vomar in geweest en het is anders dan waar ik woon.
Dat is beleid van de winkel , bij Sjoef in de buurt ben je soort buitenlander in de supermarkt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zit ook de helft van de kassamiepen met een doek op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |