Sigaarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Soms vind ik een pijp wel aardig ruiken, of zelfs een sigaret.
Ja precies. Zelf nooit gerookt maar wel herinneringen aan een dierbaar iemand.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sigaar![]()
Maar komt door een herinnering aan een lieve buurman.
Ik weet niet waarover het gaat, maar wens je veel succes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Mijn aangifte wordt trouwens in behandeling genomen. Er komt dus een onderzoek.
Bewijs is er genoeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Ja, de foto's met verwondingen, verklaring van huisarts en twee mensen die er bij stonden van het kadaster.quote:
De mannen van kadaster waren getuige.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.
Ja he? Was al bang dat er niets mee gedaan werd. Dat doen ze vaak bij gebrek aan bewijs begreep ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben ze aanknopingspunten en/of ook andere info, zodat ze er een PV van kunnen maken. Dat is goed nieuws voor je.
Getuigen, twee zelfs, dat is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.quote:
Die mij te hulp schoten en zeiden bel meteen 112. Wat we ook deden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Getuigen, twee zelfs, dan is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.
En beide ambtenaar in functie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Getuigen, twee zelfs, dan is wettig en overtuigend, zoals dat heet, dacht ik.
Alle extra getuigen die je kunt vinden, die aangifte willen doen helpen altijd in dat soort zaken, ook al hebben ze geen eed/belofte afgelegd.quote:
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die mij te hulp schoten en zeiden bel meteen 112. Wat we ook deden.
Beter zo dan een grotere escalatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.
Dat zeker, ik geef Marsani ook helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beter zo dan een grotere escalatie.
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat sterk, jammer dat het zo moet lopen.
Het leven op zich geeft nooit garanties.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.
Dat wel maar je wilt ook wel een beetje op normale voet met je buren wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het vanaf nu verder rustig blijft is het prima zo.
Fijn Marsani.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Geheel terecht! Fijn dat ze het toch serieus oppakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
Ja, anders werd het de 40+ knokploeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geheel terecht! Fijn dat ze het toch serieus oppakken.
Die zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, anders werd het de 40+ knokploeg.
Slaan we iedereen met onze wandelstokken en rijden met onze rollators over hun voetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel eens willen zien.
Als ze op je toelopen ga je al door de knieën.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel eens willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |