Zet je lokale zender op, dan weet je het zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier is weer volop sirenes politie en gedoe, geen idee wat er aan de hand is.
Ik had alleen maar poezen vanaf 12 weken.quote:
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die miauwen dan miauwen ze ook, heel erg hard.
Hoge poten, grote oren en lange staart.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.
Ik heb het niet tegen jouquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had alleen maar poezen vanaf 12 weken.
Zelf opvoeden.
Misschien dat ik dat nog ergens in achterhoofd had, dat ik het daardoor door elkaar haal. Staat dat ras bekend om hun lieve karakters? Of wat maakte ze zo speciaal?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.
Egels waren ook welkomquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.
Ik denk dat ik de hele dag jankend door brengquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik loop dinsdag een dagje mee bij hrt plaatselijke asiel en Als het bevalt 2 dagen in de week
Devon Rexen zien eruit als gremlins en willen het liefst de hele dag op schoot zitten. Ze zijn behoorlijk intelligent.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat nog ergens in achterhoofd had, dat ik het daardoor door elkaar haal. Staat dat ras bekend om hun lieve karakters? Of wat maakte ze zo speciaal?
Je laat de dieren fijn daar hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik loop dinsdag een dagje mee bij hrt plaatselijke asiel en Als het bevalt 2 dagen in de week
Ik kan wat hebben, en wil graag mijn steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele dag jankend door breng
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je laat de dieren fijn daar hoor.
Wat een dankbaar werk, maar lijkt me (emotioneel) ook best zwaar, ik hoop voorde dat het bevalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je ziet een hoop ellendequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bijzondere beestjes en wat apart dat één van hen altijd gillend op de wasmachine ging zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Devon Rexen zien eruit als gremlins en willen het liefst de hele dag op schoot zitten. Ze zijn behoorlijk intelligent.
Cornish Rexen zijn lief tegen hun baasje en hebben een oosters uiterlijk waardoor ze nogal krengig lijken. Ze zijn erg intelligent. Ik heb wel eens verteld van mijn Cornish die altijd op de centrifugerende wasmachine ging zitten gillen. Wat daar de bedoeling van was heb ik nooit begrepen.
Het lijkt mij mooi maar emotioneel zwaar vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan wat hebben, en wil graag mijn steentje bijdragen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |