Hond is woef woefquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jaDit is al de tweede keer dat ik dat door elkaar haal.
Hahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou altijd een restje verf over.quote:
Laat maar ik haal al die beesten door elkaarquote:
Als ik hier vannacht maar niet over ga dromenquote:
Mijn moeder vraagt na 5 jaar nog steeds welke poes welke is, hoe heet deze?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik haal al die beesten door elkaar
OMG!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hier vannacht maar niet over ga dromen
De mijne had meer met honden dan katten. Die had mijn naakthondje echt gestolen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt na 5 jaar nog steeds welke poes welke is, hoe heet deze?
Die beesten lijken niet eens op elkaar, zijn totaal verschillend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De mijne had meer met honden dan katten. Die had mijn naakthondje echt gestolen.
Jawelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die beesten lijken niet eens op elkaar, zijn totaal verschillend.
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent mijn poezen niet, ze zijn zo lief.quote:
Ik ben liefhebber van Havanna's, ook duur, ik had er ooit een.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.
Gewoon doen Sannequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van Havanna's, ook duur, ik had er ooit een.
Haal wat uit het asiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?
Als die miauwen dan miauwen ze ook, heel erg hard.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |