Ik mocht het blijkbaar niet meer .quote:
Sorry heb ff gewacht maar schoot niet OP...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
Als je die kut OP erin zet kom ik persoonlijk langs. Ik had de lapo
Dit is je kans chuf!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
Als je die kut OP erin zet kom ik persoonlijk langs. Ik had de lapo
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry heb ff gewacht maar schoot niet OP...
Ja gek he?quote:
Je zet me nu in een zwart daglichtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
EN 2 blauwe ogen van Soury oplopen zeker ... kijk wel uit
Blaffende muizen bijten niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
EN 2 blauwe ogen van Soury oplopen zeker ... kijk wel uit
Ja dat is wel coolquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of kom je nu omdat ik het er weer uit heb gesloopt
Nouquote:
Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:32 schreef mario390 het volgende:
van deze kennen jullie de nederlandse version wel?
Nou die troela mag je houdenquote:
Ze is ook nog scheelquote:
Halloquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze nietszeggende post wordt u aangeboden door * Lucky2Bastard
Fijn hè.![]()
Hallo!
Vriend van de show !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn hè.![]()
Hallo!
We nemen er een ééntje opquote:
quote:
Dan doe ik ook maar mee.quote:
Zo is dat mooie opquote:
Daar hebben we een apart topic voor Luckyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn hè.![]()
Hallo!
quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart topic voor Lucky
Is dat zo? Ik kan het me niet heugenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Jij kan soms een dooie ook nog laten lachen.
Soms....quote:
Zelfs dat nietquote:
Eerst eten.quote:
Heer Amph! Er staat zowaar regen op het programma hier. Weliswaar een druppel op 12, maar toch.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart topic voor Lucky
Ik ga niet uitleggen hoe ik het precies bedoeldequote:
OK dan was ik misverstandenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeker weten dat ik hier moest zijn.
Van links naar rechts springen dan, als ze vallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer Amph! Er staat zowaar regen op het programma hier. Weliswaar een druppel op 12, maar toch.
Er staat nog een warme koffie op me te wachten. Had het toch al warm....quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
Ik krijg nu last dat ik dingen te scherp ga zien ...
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topicquote:
Ja, tief maar in die Spaanse zooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topic
Hoezo last? Pijn? Is het vermoeiend?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
Ik krijg nu last dat ik dingen te scherp ga zien ...
Het wordt een wirwarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topic
Ja.quote:
1dayFly?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En die vlieg weet niet beter of hij heeft nog een heel leven voor de boeg.
Bwhehehe! Brb!
Zal vast wel snel wennen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja al die extra beelden die ik nu moet verwerken
komt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Zal vast wel snel wennen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Weet niet wat de leeftijd was, maar zijn laatste verjaardag is inmiddels achter de rug.quote:
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Om 19:00 regen hier benieuwd of er echt wat valt, viel zondag ook tegen
Ik heb er ook twee doodvermoord hier, geen paspoort geen ID, en overal op en aan zitten BAM BAM, rustig weer nu.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de leeftijd was, maar zijn laatste verjaardag is inmiddels achter de rug.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee doodvermoord hier, geen paspoort geen ID, en overal op en aan zitten BAM BAM, rustig weer nu.
Wiesda?quote:
Iets kleins van uto2.quote:
Kind van Jessie en die Friese boerquote:
Waar komt dat daniels vandaan dan?quote:
Uit een fles.quote:
Vraag het haarquote:
die heet geen danielsquote:
Kut! Dan blijk ik wel weer thuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
bleiburg moet vandaag 19 00 nog en keer tegen spittal spelen,der erste spel wegen onweer afgebroken
Geen idee, dat was toch iemand die met Trump sliep. Stormy D.quote:
nee GB komt er meequote:
Jackquote:
ow goffer je mot hier ook vanalles gogel ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, dat was toch iemand die per Trump sliep.
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow goffer je mot hier ook vanalles gogel ook
Je zonnebril nog op?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het lijkt wel nacht, maar er valt geen druppel.
ach nou ja ze noemen het nu toch panda dus...dat stormy maakt dan ook niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.
Ton Zwijggeld. Bekt best lekker heur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.
Tweede voornaam is Trumpquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ton Zwijggeld. Bekt best lekker heur.
das een doceurtje voor die trump...had ze best meer uit kunnen slepenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ton Zwijggeld. Bekt best lekker heur.
Ton Trump?quote:
Zwijggeld ja.quote:
Tramp voor een meisjequote:
Ik zou inzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:12 schreef mario390 het volgende:
real madrid vs Tottenham tussenstand 0:1 nu a ingeschaltet
Geen idee hoe dat gaat. Misschien was het een aanbod wat ze onmogelijk kon weigeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
das een doceurtje voor die trump...had ze best meer uit kunnen slepen
Bovendien was ze al goed voor haar diensten betaald hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat. Misschien was het een aanbod wat ze onmogelijk kon weigeren.![]()
Een ton doe je niet veel meer mee. Beetje luxe caravan of een kekke wagen en het is weer op.
Dus datquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat. Misschien was het een aanbod wat ze onmogelijk kon weigeren.![]()
Een ton doe je niet veel meer mee. Beetje luxe caravan of een kekke wagen en het is weer op.
Dus? Zijn toch 2 heel verschillende dingen volgens mij haar diensten en zwijggeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bovendien was ze al goed voor haar diensten betaald hoor.
3 is ook wel lastigquote:
Dus? Ze zal het wel voldoende gevonden hebben, of te moeilijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus? Zijn toch 2 heel verschillende dingen volgens mij haar diensten en zwijggeld.
Ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dus? Ze zal het wel voldoende gevonden hebben, of te moeilijk.
Kiek, das wat duidelijkerquote:
Spittal gaat dik winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
bleiburg moet vandaag 19 00 nog en keer tegen spittal spelen,der erste spel wegen onweer afgebroken
De dames doen het toch zelf?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Mag het een onsje meer zijn of wah?
[ afbeelding ]
Niet erg charmant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Mag het een onsje meer zijn of wah?
[ afbeelding ]
dat heb ik inmiddels begrepenquote:
Heeft-ie wit poeder aan zn neus ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft-ie wit poeder aan zn neus ?
Ik dacht dat ik hem kende aan zijn loopje.quote:
Ik heb de zelfde neusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem kende aan zijn loopje.
Dat moet Mario maar even gaan bekijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft-ie wit poeder aan zn neus ?
Beetje lastigquote:
Nietquote:
Dat zegt niks he?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het regent niet hard maar het wordt wel meteen koeler. Joepie.
Bij haar niet enzeaoquote:
Hier nietquote:
Ik wist hetquote:
Hier trekt de regen net langs mij heen.quote:
Ik was blij met een onweer bui en regen. Het was niet echt verfrissendquote:
kom liedjes raten het zijn nog te raten uitstandigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier trekt de regen net langs mij heen.
Die is inmiddels al 4. Leukquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
kom liedjes raten het zijn nog te raten uitstandig
Was het helemaal niet koeler?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was blij met een onweer bui en regen. Het was niet echt verfrissend
Nee dat zeg ik tochquote:
Het zal allemaal wel. Ik ben gezond en het zal me worst wezen. Daar denk ik wel eens bij na.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
Misschien wat regels voor het raden en voor het plaatsen van een songtekst..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is altijd en textquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Of duidelijk maken dat het om een tekst gaat.. door bv de tekst bold te maken
Oh jéé'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Of duidelijk maken dat het om een tekst gaat.. door bv de tekst bold te maken
Die ik ook al zei.quote:
Ja Mario leer eens om te gaan met wat je hebt Je ziet die B toch bovenquote:
Ze kennen jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:50 schreef mario390 het volgende:
het is altijd bij uto zo ,als ik anmak is SL![]()
b?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Mario leer eens om te gaan met wat je hebt Je ziet die B toch boven
een beetje zoals de regels bij muziektrivia is wel leuk, maar dan alleen songtekstenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien wat regels voor het raden en voor het plaatsen van een songtekst..
Als je wat in tikt heb je een diverse. Maar ik lul tegen een muurquote:
En tegen een hak op de tak.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wat in tikt heb je een diverse. Maar ik lul tegen een muur
En lekker gegeten?quote:
Drinken dan !quote:
Hij weet het wel maar doet een sneue debiel voorquote:
Tegen wie spelen ze ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef mario390 het volgende:
oje bleiburg nu 2 keer gelb-rot gekregen, 2 mann weiniger![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij weet het wel maar doet een sneue debiel voor
Je vroeg naar de B toch?quote:
Ik steek er geen energie meer inquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je vroeg naar de B toch?
Kijk even naar de eerste letter.
Lul tegen een muur?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wat in tikt heb je een diverse. Maar ik lul tegen een muur
Ik hou van voetbalquote:
Ik heb helemaal niks met welke vorm van sport dan ook. onzinnig gedoe.quote:
Ohh echt ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met welke vorm van sport dan ook. onzinnig gedoe.
Is die Braziliaan er ook af?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:58 schreef mario390 het volgende:
oje bleiburg nu 2 keer gelb-rot gekregen, 2 mann weiniger![]()
![]()
![]()
Stiekem ga ik elke dag voetballen.quote:
Je geld weerquote:
Ik zie het voor mequote:
Ik welquote:
quote:
Die katten zijn even bij de burenquote:
Zorg maar goed voor je moedertje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
ik moest de boodschapen van moeder naar haar wohnung brengen
zij heft zich vandaag de kleine tee gewonden
Nee Iggy ligt naast mij en Pixel in de hal.quote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Koffie met een speculaasje, lekker ouderwets dopen
quote:
Ik ben een uur of twee geweest, aangekleed overigens.quote:
Je lult was nog geen uurquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een uur of twee geweest, aangekleed overigens.
Ik zag idd geen 112 melding of P2000 meldingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een uur of twee geweest, aangekleed overigens.
Die piemelmuis is niet zo boeiendquote:
Zelfs ik wil het niet zien, hooguit in het donker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haat hier niemand, ik vind het alleen geen prettige MI
Dat zegt genoeg, lijkt mequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs ik wil het niet zien, hooguit in het donker.
Stel je voor, dan is FoK! te klein.quote:
Je haat jezelf dusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs ik wil het niet zien, hooguit in het donker.
Bluffer!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel je voor, dan is FoK! te klein.
Het is kutquote:
Broodje bal.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jouw foto
Eetlust hier is dan weg voor een week
Ow jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
I wish. Die zijn zo duur. Wel een naakthondje.
Hond is woef woefquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jaDit is al de tweede keer dat ik dat door elkaar haal.
Hahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou altijd een restje verf over.quote:
Laat maar ik haal al die beesten door elkaarquote:
Als ik hier vannacht maar niet over ga dromenquote:
Mijn moeder vraagt na 5 jaar nog steeds welke poes welke is, hoe heet deze?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik haal al die beesten door elkaar
OMG!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hier vannacht maar niet over ga dromen
De mijne had meer met honden dan katten. Die had mijn naakthondje echt gestolen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt na 5 jaar nog steeds welke poes welke is, hoe heet deze?
Die beesten lijken niet eens op elkaar, zijn totaal verschillend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De mijne had meer met honden dan katten. Die had mijn naakthondje echt gestolen.
Jawelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die beesten lijken niet eens op elkaar, zijn totaal verschillend.
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kent mijn poezen niet, ze zijn zo lief.quote:
Ik ben liefhebber van Havanna's, ook duur, ik had er ooit een.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.
Gewoon doen Sannequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 2 Devon Rexen gehad (krulletjeskat) en 2 Cornish Rexen (bijna kaal). Het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik er zo weer een of twee aanschaffen.
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van Havanna's, ook duur, ik had er ooit een.
Haal wat uit het asiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?
Als die miauwen dan miauwen ze ook, heel erg hard.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi. Maar gillen die niet heel hard?
Zet je lokale zender op, dan weet je het zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier is weer volop sirenes politie en gedoe, geen idee wat er aan de hand is.
Ik had alleen maar poezen vanaf 12 weken.quote:
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die miauwen dan miauwen ze ook, heel erg hard.
Hoge poten, grote oren en lange staart.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.
Ik heb het niet tegen jouquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had alleen maar poezen vanaf 12 weken.
Zelf opvoeden.
Misschien dat ik dat nog ergens in achterhoofd had, dat ik het daardoor door elkaar haal. Staat dat ras bekend om hun lieve karakters? Of wat maakte ze zo speciaal?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Egels waren ook welkomquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Verder zijn het wel plaatjes om te zien. En voor Soury: allevier mijn raskatten kwamen uit het asiel en werden mij aangeboden.
Ik denk dat ik de hele dag jankend door brengquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik loop dinsdag een dagje mee bij hrt plaatselijke asiel en Als het bevalt 2 dagen in de week
Devon Rexen zien eruit als gremlins en willen het liefst de hele dag op schoot zitten. Ze zijn behoorlijk intelligent.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat nog ergens in achterhoofd had, dat ik het daardoor door elkaar haal. Staat dat ras bekend om hun lieve karakters? Of wat maakte ze zo speciaal?
Je laat de dieren fijn daar hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik loop dinsdag een dagje mee bij hrt plaatselijke asiel en Als het bevalt 2 dagen in de week
Ik kan wat hebben, en wil graag mijn steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele dag jankend door breng
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je laat de dieren fijn daar hoor.
Wat een dankbaar werk, maar lijkt me (emotioneel) ook best zwaar, ik hoop voorde dat het bevalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je ziet een hoop ellendequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bijzondere beestjes en wat apart dat één van hen altijd gillend op de wasmachine ging zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Devon Rexen zien eruit als gremlins en willen het liefst de hele dag op schoot zitten. Ze zijn behoorlijk intelligent.
Cornish Rexen zijn lief tegen hun baasje en hebben een oosters uiterlijk waardoor ze nogal krengig lijken. Ze zijn erg intelligent. Ik heb wel eens verteld van mijn Cornish die altijd op de centrifugerende wasmachine ging zitten gillen. Wat daar de bedoeling van was heb ik nooit begrepen.
Het lijkt mij mooi maar emotioneel zwaar vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan wat hebben, en wil graag mijn steentje bijdragen.
[..]
Snap ik,maar hier hebben we genoeg.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap ik,maar hier hebben we genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |