Van links naar rechts springen dan, als ze vallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer Amph! Er staat zowaar regen op het programma hier. Weliswaar een druppel op 12, maar toch.
Er staat nog een warme koffie op me te wachten. Had het toch al warm....quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
Ik krijg nu last dat ik dingen te scherp ga zien ...
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topicquote:
Ja, tief maar in die Spaanse zooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topic
Hoezo last? Pijn? Is het vermoeiend?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
Ik krijg nu last dat ik dingen te scherp ga zien ...
Het wordt een wirwarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misunderstood, dat hoort ook in een ander topic
Ja.quote:
1dayFly?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En die vlieg weet niet beter of hij heeft nog een heel leven voor de boeg.
Bwhehehe! Brb!
Zal vast wel snel wennen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja al die extra beelden die ik nu moet verwerken
komt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Zal vast wel snel wennen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Weet niet wat de leeftijd was, maar zijn laatste verjaardag is inmiddels achter de rug.quote:
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Om 19:00 regen hier benieuwd of er echt wat valt, viel zondag ook tegen
Ik heb er ook twee doodvermoord hier, geen paspoort geen ID, en overal op en aan zitten BAM BAM, rustig weer nu.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de leeftijd was, maar zijn laatste verjaardag is inmiddels achter de rug.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee doodvermoord hier, geen paspoort geen ID, en overal op en aan zitten BAM BAM, rustig weer nu.
Wiesda?quote:
Iets kleins van uto2.quote:
Kind van Jessie en die Friese boerquote:
Waar komt dat daniels vandaan dan?quote:
Uit een fles.quote:
Vraag het haarquote:
die heet geen danielsquote:
Kut! Dan blijk ik wel weer thuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
bleiburg moet vandaag 19 00 nog en keer tegen spittal spelen,der erste spel wegen onweer afgebroken
Geen idee, dat was toch iemand die met Trump sliep. Stormy D.quote:
nee GB komt er meequote:
Jackquote:
ow goffer je mot hier ook vanalles gogel ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, dat was toch iemand die per Trump sliep.
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow goffer je mot hier ook vanalles gogel ook
Je zonnebril nog op?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het lijkt wel nacht, maar er valt geen druppel.
ach nou ja ze noemen het nu toch panda dus...dat stormy maakt dan ook niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.
Ton Zwijggeld. Bekt best lekker heur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze kreeg een ton zwijggeld en ging toch met de pers praten, leuk om je kind zo te noemen.
Tweede voornaam is Trumpquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ton Zwijggeld. Bekt best lekker heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |