Ik vind het allebei lekker mits zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oke, jij de satésaus, ik de jus? Deal!
Ik braad ze aan en pleur ze dan in de slowcooker die opgewarmd is met runderboeillionquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelf gemaakte gehaktballen uit de braadpan.
Nou, door omstandigheden, had ik laatst een maaltijd, bami met kip en satésaus....die was me een partij lekker, gewoon in de magnetron, 3,50 euro dat was echt smullen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het allebei lekker mits zelfgemaakt.
Het is ook niet zo dat ik zeg dat het niet te vreten is. Maar zelf koken heeft mijn voorkeur. Dan bepaal je zelf wat erin of opgaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, door omstandigheden, had ik laatst een maaltijd, bami met kip en satésaus....die was me een partij lekker, gewoon in de magnetron, 3,50 euro dat was echt smullen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb al gezegd: koop er maar tien van en doe ze in de vriezer, je weet maar nooit wanneer die knokploeg komt.Ze begreep er niets van.
Ik weet van niks, ik kom van nergens.quote:
Die badeend sleept iedereen erbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet van niks, ik kom van nergens.
Wie ?quote:
Wat een eikel is het ook.quote:
quote:
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Katten zijn erger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...
Zo lief en slim.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Katten zijn erger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, je zal als kater maar geil en hongerig tegelijk zijn en dan zie je een lekkere chick lopen...
Waarom?quote:
Soort van #metoetjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |