quote:
quote:
Slaap lekker Gooddeal.quote:
Slaap lekker again...ik ga ook platquote:
Dat !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met 60+ ga je er weer vol op. Niks te verliezen meer.
Slaap zequote:
Slaap ze Charquote:
Lekker los gaan met je kleinkind.quote:
Die woont ver weg en weet van niets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker los gaan met je kleinkind.
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker los gaan met je kleinkind.
Komt nog wel, hij heeft een toffe opa en oma.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die woont ver weg en weet van niets.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een tip geven broekie : ga goed voorbereid op pad, plan in je hoofd, vertel het niemand en wees niet bang om een maand vast te zitten.
Dankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt nog wel, hij heeft een toffe opa en oma.
Ja, sorry, die oxy weerquote:
Das tofheid !quote:
Tof, hoe oud is hij dan?quote:
Geen idee, de pijn wel. En ik haat het dat ze in mn darmen zittten, zelfs al is het voor de vierde keer, maar ik kon ze geen knal voor de kop geven, want dan lag ik daar nogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het vlakt zeker je gevoel voor humor niet af
Mooi dat het tegen de pijn helpt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, de pijn wel. En ik haat het dat ze in mn darmen zittten, zelfs al is het voor de vierde keer, maar ik kon ze geen knal voor de kop geven, want dan lag ik daar nog![]()
Elk nadeel hep zn voordeelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi dat het tegen de pijn helpt.
Dat laatste maakt je wel ongeschikt voor de 40+ knokploeg, dat snap je natuurlijk wel hè
Dan is hij al bijna te oud om paardje te rijden op opa's knie.quote:
Ik heb wel lekker gegeten, alle gehaktballen op, je weet wel, van die zelf gemaaktequote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker gegeten, alle gehaktballen op, je weet wel, van die zelf gemaakte
Nee joh heb 'm op zijn 3e al staande bokszak gegeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is hij al bijna te oud om paardje te rijden op opa's knie.
Ja, die van mijn vrouw dus, ik bak daar weer niets van, ieder zijn expertise.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Uit de jus, absoluut. Slowcooker heb ik geen ervaring mee.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Jus, met gefruitte uitjes, fijn gesneden tomaatjes en van alles erin
![]()
Werkt top. Sappige ballen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Uit de jus, absoluut. Slowcooker heb ik geen ervaring mee.
Zelf gemaakte gehaktballen uit de braadpan.quote:
Sappige ballen klinkt goed, maar ik wil wel jus over de aardappelen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die liggen er nu al uit tegen een stelletje Zwitsers
Ja of satésaus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sappige ballen klinkt goed, maar ik wil wel jus over de aardappelen.
Oke, jij de satésaus, ik de jus? Deal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |