Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat schijnt ook geen reet te helpen
Een intelligente stekkerdoos?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.
met VPN en firewall?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar je moet er ook eentje kopen die ook je internet enzo afschermt.
Dat is wat anders.quote:
Niet waar jij.quote:
En jij gelooft dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Mijn telefoonkabel gaat er ook in. Dus ik zou volledig beschermd zijn bij overspanning.
Doe eens een link of een plaatje van je POWER-barquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Mijn telefoonkabel gaat er ook in. Dus ik zou volledig beschermd zijn bij overspanning.
quote:
Dat is niet de enige oplossing.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een laptop met wifi verbinding en op de accu is ook onweer proof met rubberen voetjes.
Avond.quote:
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.quote:
Nog 1 dagquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.
Duurt bij mij ook niet heel lang meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo maar weer even mijn bed een bezoekje brengen.
Hoe meer ik zeik des te minder regent het.quote:
Alweer?quote:
Goede binnenkomer op je werk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe meer ik zeik des te minder regent het.
Ik las laatst dat dat effect niet bestond. Op internet vind ik ook geen bewijs dat dat zo is. Wel van het tegendeel:quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
De rivieren hebben aardig wat invloed.
quote:It's widely believed that rivers can alter the tracks of thunderstorms or cause them to dissipate, but atmospheric physics and weather observations speak otherwise. ... Climatological data derived from decades of weather observations do not support the suggestion that rivers like the Mississippi River affect thunderstorms.
Dan zal het hoogte verschil zijn aan de voet van de Rijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat effect niet bestond. Op internet vind ik ook geen bewijs dat dat zo is. Wel van het tegendeel:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel het idee dat bijna iedereen denkt dat onweersbuien altijd langs ze heen trekken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan zal het hoogte verschil zijn aan de voet van de Rijn.
En dan stuiterend verder.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin de dag met 3 dubbele extra forte esspresso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |