SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Dione heeft de Giro niet gekeken.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Dione vergeet Carapaz. Want die kent ze niet.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 28 juli 2019 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Poelsje gaat gewoon bijtekenen natuurlijk.
totaal zinloos langs elkaar heen lullenquote:
Wilfried en/of Matthijs zijn prima opvolgers.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Dione afvoeren en vervangen volgend jaar aub.
Nee man, ze doet het leuk en is ook nog eens een knappe verschijning.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Dione afvoeren en vervangen volgend jaar aub.
Oh jawel dat zeker. Maar vervang haar door Dionne en iedereen is blijquote:Op zondag 28 juli 2019 22:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee man, ze doet het leuk en is ook nog eens een knappe verschijning.
Die kan alleen het journaal lezenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel dat zeker. Maar vervang haar door Dionne en iedereen is blij
We kunnen niet wachten.quote:Ook het NOS-programma "De avondetappe" gaat niet vanuit Frankrijk maar vanop verschillende locaties in Nederland.
Piet Paulusmaesquequote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.
quote:
Wordt het wel extra makkelijk omquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.
Over pakweg een jaar of twaalf kan Sam Oomen de rol van Piet Paulusma overnemen, is toch een stuk minder tenenkrommend.quote:
Lamequote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.
Het zal toch niet @Slobeend ?quote:De Avondetappe komt dit jaar van Nederlandse bodem. De tafel van Dione de Graaff reist iedere avond naar een karakteristieke locatie met een verhaal uit de Nederlandse wielergeschiedenis. Op zoek naar voetstappen van de Tour in Nederland. Doordeweeks iedere dag doorgaans iets voor half tien, in het weekend tussen 22.00 en 23.00 uur.
In de uitzending wordt voortdurend geschakeld naar Herman van der Zandt, die als ooggetuige in Frankrijk de
Tour volgt en dáár staat waar het verhaal van de dag te halen is. Vaak zal dat het verhaal van de etappe zijn, maar het kan dit jaar natuurlijk ook zomaar een veiligheids- of nieuwsverhaal zijn.
Aan tafel neemt Dione de Graaff de hoogtepunten van de dag door met wielerexperts Danny Nelissen, Stef
Clement, Theo Bos, Thomas Dekker en Michael Boogerd. Laatstgenoemde sluit dit jaar aan bij het analistenteam voor de Tour van de NOS. Ook schuiven oude cracks, aanstormende talenten, wielerliefhebbers en andere deskundigen aan bij Dione.
Vanzelfsprekend zijn de elementen die De Avondetappe zo onmiskenbaar maken er ook weer. Zo wordt de
etappe van de dag net even anders samengevat, zijn er reportages uit Frankrijk, is er live muziek, raast de
fameuze rebus voorbij en blikken we vooruit op de dag van morgen.
NOS DE AVONDETAPPE, Doordeweeks 21.25 uur, in het weekend tussen 22.00 en 23.00 uur, NPO 1
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het zal toch niet @:Slobeend ?
Ik zou graag Thomas en Michael aan één tafel willen zien overigens.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het zal toch niet @:Slobeend ?
Die zaten laatst toch samen bij Op1 na de tuimelperte van Fabio?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou graag Thomas en Michael aan één tafel willen zien overigens.
Verder dit ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Avondetappe is niet de Avondetappe als het niet uit Frankrijk komt.
Dat is zelfs zonder camera's nog altijd ondenkbaar toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee Thijs en Boogie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die zaten laatst toch samen bij Op1 na de tuimelperte van Fabio?
Een mens mag dromen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is zelfs zonder camera's nog altijd ondenkbaar toch?
Nee, die wijkt standaard van die autocue af en gaat dan hakkelen. Niet prima deluxe dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is geen betere optie dan Dione. Of willen jullie graag Autocue Tom?
Tom 'Verwarde man' Egbers zie ik graag liefdevol verzorgd worden in een mooie inrichting ergens diep in de bossen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is geen betere optie dan Dione. Of willen jullie graag Autocue Tom?
Dat is een keuze, ze kunnen ook Dione naar Frankrijk sturen. Deden ze dat in de eerste jaren ook niet om en om?quote:
Ik zoek nog steeds die aflevering van tour du jour waarin ze samen aan 1 tafel zaten met Genee. Dat was ook mooie tv. Maar helaas niet terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was nog voor het boek volgens mij. Toen waren ze nog beste vriendjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds die aflevering van tour du jour waarin ze samen aan 1 tafel zaten met Genee. Dat was ook mooie tv. Maar helaas niet terug kunnen vinden.
Nou dat viel tegen. Daar ging het er ook al over dat Thomas Dekker bij de wada ofzo over Boogerd had verklaart. Tenminste dat was de gedachte van Boogerd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was nog voor het boek volgens mij. Toen waren ze nog beste vriendjes.
Eens, maar volgens mij hebben ze nog nooit op vrijdag al een uitzending gehad. Vive le Vélo wel, maar die schitteren vanavond ook door afwezigheid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk niet vanavond al uitgezonden? Toch leuk om een beetje voor te beschouwen?
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:06 schreef superniger het volgende:
Danny is een paar kilo afgevallen.
Hmm. Hij draagt wel een ruim jasje vandaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Lijkt steeds dikker te worden
quote:
Bij de sollicitatiecommissie van NOS - wielrennen nog nooit een selectiecriterium geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk kent al helemaal geen renner.
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij de sollicitatiecommissie van NOS - wielrennen nog nooit een selectiecriterium geweest.
Jeroen Koster deed de samenvatting tijdens de live-uitzending wel, dus die is gewoon beschikbaar zou je zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.
Ze hadden ook gewoon Mart hiervoor kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.
Haha 😄quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:06 schreef superniger het volgende:
Danny is een paar kilo afgevallen.
Doe je dat nu nog wel ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:35 schreef Remco het volgende:
Ik hoop dat ik op mijn 80ste nog 100 kilometer kan fietsen.
Nee joh, het moet wel oppervlakkig en "feelgood" blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:56 schreef poiuytr het volgende:
Dione is alles behalve een goede presentator voor zon show. Had wel paar vragen aan mike verwacht over Dylan.
Rugpijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Waarom is Herbert er niet bij dit jaar?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef superniger het volgende:
Hopelijk blijft FOK! heel vanavond.
Dit hadden jij en ik ook wel kunnen bedenken. Sterker nog, al die problemen zijn allang bekend. Acteren is het probleem.quote:
Dat denk ik niet. Volgens mij hebben ze daar een formule voor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Wegen al die factoren even zwaar mee? Echt heel wetenschappelijk komt dit onderzoek niet over...
De locatie was wel mooi. Naturalis was als kind mijn favoriete museum, kon er heerlijk urenlang mijn nieuwsgierigheid de vrije loop laten.quote:
Stukje clientalisme.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef Alcatranz. het volgende:
Sowieso die intro tune, typisch NOS weer.
Jammer genoeg was het op TV, want een hoop gelul gezien. Met als dieptepunt dat ze Greenways en Jakobsen de Tour in hadden gepraat.quote:
Wilfried de Jong zou een prima presentator zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:00 schreef JohnDDD het volgende:
Dione is en blijft toch niet de juiste persoon om dit te doen. Dione is een schat, maar heeft niet de statuur van Mart Smeets. Mart kon met zijn persoonlijkheid dat hele programma vullen. Herman zou al beter zijn dan Dione, maar is het misschien ook net niet.
Misschien moeten we ophouden met het 1 op 1 te willen vergelijken met hoe het was toen Smeets het deed. Overigens kreeg #DeMart bakken met kritiek toentertijd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:00 schreef JohnDDD het volgende:
Dione is en blijft toch niet de juiste persoon om dit te doen. Dione is een schat, maar heeft niet de statuur van Mart Smeets. Mart kon met zijn persoonlijkheid dat hele programma vullen. Herman zou al beter zijn dan Dione, maar is het misschien ook net niet.
Mee eens. Die heeft verstand van zaken en een zekere uitstraling. Misschien zou hij het ook wel goed doen als commentator.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog niets van gezien.
[..]
Wilfried de Jong zou een prima presentator zijn.
Van mij niet. Ben altijd groot fan van Mart geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moeten we ophouden met het 1 op 1 te willen vergelijken met hoe het was toen Smeets het deed. Overigens kreeg #DeMart bakken met kritiek toentertijd.
Natuurlijk kreeg hij kritiek maar ook veel positief commentaar, dat laatst hoor ik eigenlijk niet over Dione.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:06 schreef YourCaptor het volgende:
Van half NL wel. Dat speelde echt toen.
Herman hebben ze nodig voor de interviews met wielrenners.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik dacht nog twee minuten later in te schakelen.quote:
Al die wielrenners die we volgens Mart niet kennenquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moeten we ophouden met het 1 op 1 te willen vergelijken met hoe het was toen Smeets het deed. Overigens kreeg #DeMart bakken met kritiek toentertijd.
Het is in ieder geval goed gemillimeterd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Kapsels? Ik zie 3 mannen met een vleespet op
Nee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Erik Dijkstra zou dit ook prima kunnen presenteren.
Hirschi hadden wij op zeker niet gekend.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Al die wielrenners die we volgens Mart niet kennen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Herman is wel weer een Schermman zo
Bij het turnen arme meiskes helemaal verrot scheldenquote:
Giroquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef TLC het volgende:
Fietst kindsoldaat de Giro of de Vuelta ?
Presenteren misschien niet, maar hij kan wel een leuk item maken, eventueel met die dikke erbij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Erik Dijkstra zou dit ook prima kunnen presenteren.
Frank Evenblij zou het beter kunnen. Ik vind dat Erik Dijkstra zijn eeuwige brugklashumor nog niet ontgroeid is. Zo ontzettend flauw en irritant steeds in Bureau Sportquote:Op woensdag 2 september 2020 09:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Presenteren misschien niet, maar hij kan wel een leuk item maken, eventueel met die dikke erbij.
Ik zie dat wel voor me: Wilfried de Jong als presentator en dan zo'n Jean Nelissen-achtig item over wielerhistorie met Erik. En dan Herman ergens een bergje op laten fietsen om de boel een beetje te verkennen.
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Mansjester het volgende:
Iemand toevallig een linkje/streamsite waar ik het via stream kan kijken?
Thanks,maar Npo,NOS en Ziggo Go zijn geblokkeerd ivm rechtenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Holaquote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thanks,maar Npo,NOS en Ziggo Go zijn geblokkeerd ivm rechten
Jammerquote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je dan joh? China?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh logisch. Ik zat met ...mike, dat hielp niet.quote:
Ah dacht dat Ziggo het in heel Europa gewoon doet, maar alleen EU klinkt logischer ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zwitserland
En ik kijk je link Poppel,danku.
Alsof de tram een keer over 30 overheen gereden is.quote:
LTD en Herman maken er nog iets van. Verder saaie show idd.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
Die Leo Driessen komt echt over als een enorme lul.
Was weer een dramatische uitzending.
watquote:
Mollema gaat de Tour winnen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef IbanMayo het volgende:
De fabel dat Mollema beter wordt richting het einde van grote rondes heeft ook Dione bereikt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mollema gaat de Tour winnen.
het zou nog best kunnen, hoewel hij misschien wel een diskwalificatie van een of twee teams nodig heeftquote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wordt tweede, achter Dumoulin.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daniel Gebru, paralympisch kampioen.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:10 schreef Steven184 het volgende:
Wie is die andere gast die ik 1x in beeld heb gezien?
Owja, dat herinner ik me nog wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daniel Gebru, paralympisch kampioen.
Dacht dat ik even niet lekker werd, verder was het helemaal zwart voor mn ogenquote:
Even de baarmoeder kietelenquote:Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Zou Dionne hem straks opzoeken?
Eensquote:Op donderdag 3 september 2020 22:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Goeie bollentrui heeft ze.
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:18 schreef kibo het volgende:
Rooks heeft een onderkoelde racistische blik in de ogen
ik nietquote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden van Tour du Jour...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |