quote:
Bij de sollicitatiecommissie van NOS - wielrennen nog nooit een selectiecriterium geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk kent al helemaal geen renner.
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij de sollicitatiecommissie van NOS - wielrennen nog nooit een selectiecriterium geweest.
Jeroen Koster deed de samenvatting tijdens de live-uitzending wel, dus die is gewoon beschikbaar zou je zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.
Ze hadden ook gewoon Mart hiervoor kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erik van Dijk is dan ook uit pure noodzaak dit moeten gaan doen. Doet normaal schaatsen en roeien, maar nu Herbert thuis zit, Joris in de Tour en Krijn die La Course deed, hadden ze eigenlijk Jeroen Koster dit moeten laten doen. Da’s dan nog de enige met enigszins wielergevoel.
Haha 😄quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:06 schreef superniger het volgende:
Danny is een paar kilo afgevallen.
Doe je dat nu nog wel ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:35 schreef Remco het volgende:
Ik hoop dat ik op mijn 80ste nog 100 kilometer kan fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |