Presenteren misschien niet, maar hij kan wel een leuk item maken, eventueel met die dikke erbij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Erik Dijkstra zou dit ook prima kunnen presenteren.
Frank Evenblij zou het beter kunnen. Ik vind dat Erik Dijkstra zijn eeuwige brugklashumor nog niet ontgroeid is. Zo ontzettend flauw en irritant steeds in Bureau Sportquote:Op woensdag 2 september 2020 09:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Presenteren misschien niet, maar hij kan wel een leuk item maken, eventueel met die dikke erbij.
Ik zie dat wel voor me: Wilfried de Jong als presentator en dan zo'n Jean Nelissen-achtig item over wielerhistorie met Erik. En dan Herman ergens een bergje op laten fietsen om de boel een beetje te verkennen.
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Mansjester het volgende:
Iemand toevallig een linkje/streamsite waar ik het via stream kan kijken?
Thanks,maar Npo,NOS en Ziggo Go zijn geblokkeerd ivm rechtenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Holaquote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thanks,maar Npo,NOS en Ziggo Go zijn geblokkeerd ivm rechten
Jammerquote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je dan joh? China?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh logisch. Ik zat met ...mike, dat hielp niet.quote:
Ah dacht dat Ziggo het in heel Europa gewoon doet, maar alleen EU klinkt logischer ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zwitserland
En ik kijk je link Poppel,danku.
Alsof de tram een keer over 30 overheen gereden is.quote:
LTD en Herman maken er nog iets van. Verder saaie show idd.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
Die Leo Driessen komt echt over als een enorme lul.
Was weer een dramatische uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |