SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik bij jou nou ook altijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat ik bij Breukink denk is "altijd net niet"
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna nu echt wel klaar. Maar wat een prestatie.
Tuurlijk moet Kruijswijk wel, Alaphilippe rijdt in een groep net achter hem en als hij nog een half minuutje pakt staat hij op het podium.quote:
t enige wat deze etappe nog leuk kan makenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou graag een Ineos teamattack zien.
Op 2,5 kilometerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou graag een Ineos teamattack zien.
Dat kun je inderdaad zeggen ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als toeschouwer zie ik ook liever dan ze allemaal volledig los gaan maar dat is niet realistisch.
Je kunt ook zeggen waarom gaat Buchmann niet 100% op de aanval?
?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:22 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Kruijswijk wel, Alaphilippe rijdt in een groep net achter hem en als hij nog een half minuutje pakt staat hij op het podium.
Mooie tijdritten en snot voor de ogen fietsen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat ik bij Breukink denk is "altijd net niet"
Echt heel matig dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:22 schreef Rage_Guy het volgende:
Jammer dat Kruiswijk het wel best vindt.
Jup, al gun ik het Krachtwijk persoonlijk meer.quote:
Nou, voor een klein landje doen we het anders meer dan uitstekend als sportland.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef Klopkoek het volgende:
Podiumplaats telt gewoon niet. Alleen in C-sport landen zoals Nederland telt het.
Laf fietsen.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef Klopkoek het volgende:
Podiumplaats telt gewoon niet. Alleen in C-sport landen zoals Nederland telt het.
Laf fietsen.
Buchmann gun ik voorlopig niets.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, al gun ik het Krachtwijk persoonlijk meer.
Wanneer schaatsen de referentie is dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, voor een klein landje doen we het anders meer dan uitstekend als sportland.
Zozo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Buchmann gun ik voorlopig niets.
Inderdaad. Kruijswijk zal er wel trots op zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef Breekfast het volgende:
Dan wordt je straks 3e en heb je verder een totaal kleurloze tour gereden. Top hoor.
Teleurstellende derde week na die fantastische rit zondag.quote:
Zelfs niet je vriendin?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Buchmann gun ik voorlopig niets.
Wie heeft het nog over de derde plaats van Armstrong in 2009 of al die tweede plaatsen van Ullrich. Tweede plaatsen van Zülle. Telt gewoon niet.quote:
Tours van 2007 en 2008 waren fantastisch.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Achteraf bezien waren de tours waarin Froome ten minste nog aanviel leuker.
Jij hebt het er nu over.....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wie heeft het nog over de derde plaats van Armstrong in 2009 of al die tweede plaatsen van Ullrich. Tweede plaatsen van Zülle. Telt gewoon niet.
Ja, leuk, maar daar gaat het niet om allemaal. Wielrennen is niet alleen de Tour.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wie heeft het nog over de derde plaats van Armstrong in 2009 of al die tweede plaatsen van Ullrich. Tweede plaatsen van Zülle. Telt gewoon niet.
Oneens. Froome is een dopeurquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Achteraf bezien waren de tours waarin Froome ten minste nog aanviel leuker.
Ik vind Thomas ook echt niet heel overtuigend deze tour. Ik heb het gevoel dat Dumoulin in goede vorm deze tour zomaar had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef Breekfast het volgende:
Dan wordt je straks 3e en heb je verder een totaal kleurloze tour gereden. Top hoor.
Onze Tom had dit met twee vingers in de neus gewonnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind Thomas ook echt niet heel overtuigend deze tour. Ik heb het gevoel dat Dumoulin in goede vorm deze tour zomaar had kunnen winnen.
Misschien had Jody dan wel iets meer aangevallen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze Tom had dit met twee vingers in de neus gewonnen.
Derde plaats in de Vuelta is al helemaal niks waard inderdaad. Wordt je geen superster mee in Spanje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar daar gaat het niet om allemaal. Wielrennen is niet alleen de Tour.
Krijgt anderhalf miljoen per jaar. Lekker hoor.quote:
Ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anticlimax wel van verder een goede Tour
Het gaat niet om een superster worden. Maar goed, weinig discussie mogelijk zie ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Derde plaats in de Vuelta is al helemaal niks waard inderdaad. Wordt je geen superster mee in Spanje.
Alleen in B-landen zoals poldersportland nederland.
quote:
Wat is het nou, laf (dus wel goed genoeg maar niet durven) of niet goed genoeg (dus niet laf maar niet kunnen)?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef bianconeri het volgende:
Nou wat een saaie bende dit weer.
Toppers doen weer niets.
Kruiswijk zoals altijd heel laf. Aanklamper. Zelf niet goed genoeg.
3e worden in de tour vind ik toch een fantastische prestatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef bianconeri het volgende:
Nou wat een saaie bende dit weer.
Toppers doen weer niets.
Kruiswijk zoals altijd heel laf. Aanklamper. Zelf niet goed genoeg.
Ik vraag me altijd af hoe die Poels zichzelf in de spiegel durft te kijken, wetende dat ie bij zo'n dopeursploeg rijdt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Krijgt anderhalf miljoen per jaar. Lekker hoor.
Godver, dan ga jij dus alsnog winnen in de FPCLquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alejandro met attak in laatste 100m, je verwacht het niet
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
3e worden in de tour vind ik toch een fantastische prestatie.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
3e worden in de tour vind ik toch een fantastische prestatie.
Sta ik er zo goed voor ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, dan ga jij dus alsnog winnen in de FPCL
quote:
Die werd 2dequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
3e, daar mag ie heel erg mee in z'n handjes knijpen. Beetje zoals Peraud in dat ene jaar.
Je kunt maar beter miljoenen harken bij de door instanties beschermde Britten dan de helft bij prutsers zoals de Radopebank.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die Poels zichzelf in de spiegel durft te kijken, wetende dat ie bij zo'n dopeursploeg rijdt.
Ik heb alleen Stuyven en Meurisse. Stuyven heeft wel smerig veel opgeleverd, maar Piti heeft een klassement.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sta ik er zo goed voor ja?Lulu en Alejandro waren zeer matig deze Tour
vorig jaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef kilon het volgende:
We kijken uit naar de route van vorig jaar. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan verzinnen.
1,2 en 3quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Podium voor onze goden![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar met Rogla en Tom erbij
Leuk voor hem ja, voor de kijker is dit echt niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Pedroso het volgende:
Voor Kruiswijk een geweldige prestatie![]()
Maar volgend jaar toch maar knechten voor Dumoulin.
Ja, hopen op meer, hopen op een aanval. Maar dit was inderdaad het maximaal haalbare.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maximaal haalbare resultaat. Keurig gedaan dus.
Ik weet het, maar dat was ook totaal gemaximaliseerd na de pech van anderen, al dan niet in voorbereiding of in die tour.quote:
Dat zeiden ze ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Dejannn het volgende:
Jumbo-Visma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer graag wat minder praatjes. En als jullie dan praten, zeggen dat je voor het podium gaat en niet voor de winst.
Verrassend, wel mooie strijd dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen Stuyven en Meurisse. Stuyven heeft wel smerig veel opgeleverd, maar Piti heeft een klassement.
Dat hebben ze altijd gedaan. Gup.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Dejannn het volgende:
Jumbo-Visma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer graag wat minder praatjes. En als jullie dan praten, zeggen dat je voor het podium gaat en niet voor de winst.
Dat zeiden ze ook....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Dejannn het volgende:
Jumbo-Visma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kapot-actquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Als je ziet hoe kapot Kruijswijk is, heb ik nog veel minder waardering voor de lafaard (laffaard) schreeuwlelijks hier.
Han Cock had Nederland beloofd dat we de Tour gingen winnen dus terecht dat ie teleurgesteld is.quote:
Je bent zelf een act.quote:
Podium, paar dagen gele trui, vier etappe's. Waardeloos.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef Dejannn het volgende:
Jumbo-Visma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Podium, paar dagen gele trui, vier etappe's. Waardeloos.
Die had podium kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Buchmann liep dus nog twee tellen weg van Kruijswijk. Maar lekker blijven zitten hoor.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://streamable.com/yh78mquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Buchmann liep dus nog twee tellen weg van Kruijswijk. Maar lekker blijven zitten hoor.
En morgen nog een etappequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze dachten dat Steven kon winnen. Maar dit was enkel aanklampen en geen moment aanvallen.quote:
Maxime Montfort valt inderdaad vies tegen.quote:
Ik snap niet dat die niet íets probeerde..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Podium: Boeiendquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geen regel die zegt dat dat niet msg en moet afgeven aan de eerste met een overwinnimg?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan dus eindwinnaar zijn zonder enige etappe te winnen.
Gisteren had hij sowieso gewonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat hij niet harder meer kon.. wat een onzin weerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze dachten dat Steven kon winnen. Maar dit was enkel aanklampen en geen moment aanvallen.
Er werd gezegd dat ze voor het podium gingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze dachten dat Steven kon winnen. Maar dit was enkel aanklampen en geen moment aanvallen.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Podium: Boeiend
Gele Trui: Zolang het niet op het eind is is het als Feyenoord die Teletekst uitprint na 2 speeldagen als ze een keer bovenaan staan
Blijft over 4 etappes. Heel goed, maar noem dan alleen dat.
Heel die ploeg heeft geen etappe gewonnen, maar wel 1 en 2 in het klassement.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof een supermarkt leuk moet zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Ericr het volgende:
Het podium. Mega kleurloos. Net zo als die kut supermarkt
Kleurloos dit dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Tour (als ploeg) zonder ritzege winnen is ook vrij bijzonder.
Daar kunnen die Feyenoorders ook niks aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Podium: Boeiend
Gele Trui: Zolang het niet op het eind is is het als Feyenoord die Teletekst uitprint na 2 speeldagen als ze een keer bovenaan staan
Blijft over 4 etappes. Heel goed, maar noem dan alleen dat.
Daarom AH bezorgbundelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof een supermarkt leuk moet zijn.
Twan sterk? een half ritje van 50 km jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel jammer dat de Skybots weer winnen. Twan was ook weer belachey sterk. Thomas en Bernal stonden toch wel onderaan mijn wenslijst.
Wel jammer dat het zo'n nietzeggende jongen is waar verder niemand warm van wordt en in een onvolledige Tour met een sterretje. Ik heb t met KP te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd @:Koffieplanter
Het beloofde land is bereikt.
Onovertroffen brilliant tactics.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Movistar ook weer lachwekkend trouwens als je ziet met welk gemak Valverde de sprint wint.
Joh.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:38 schreef Beregd het volgende:
[..]
Bernal is de enige die in de alpen deftig heeft aangevallen
Die zeven zekerheden zijn wel kansloosquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Ericr het volgende:
Met een Nederlander op het podium, dat is jarenlang het grote doel van Rabo geweest, daarom was de focus bij de opleidingsploeg vooral op klimmers gericht.. en dan lukt het met 1 van de opvolgers qua ploegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Ericr het volgende:
Eens, echt onverdiend.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bardet die de bollen wint op basis van 1 etappe is wel echt de grootste farce van de hele etappe
2 etappes toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bardet die de bollen wint op basis van 1 etappe is wel echt de grootste farce van de hele etappe
Barguil.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die hele top 10 zijn er maar 3 mannen die uberhaupt geprobeerd hebben aan te vallen. Jody, Flip en Landa. Met jullie "Kleurloos"
Kruijswijk heeft gisteren aangevallenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die hele top 10 zijn er maar 3 mannen die uberhaupt geprobeerd hebben aan te vallen. Jody, Flip en Landa. Met jullie "Kleurloos"
Quintana heeft naar 't schijnt een rit gewonnen na een aanval.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom werd 2e. Act.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:40 schreef Zorro het volgende:
Podium
Ik weet dat Thomas won vorig jaar. De rest heb ik serieus geen idee meer van.
Ja, dus? (en je vergeet Barguil)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Landa was ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintana en Barguil hebben wel eens in een kopgroep gezeten ja en daardoor tijd teruggepakt. Oke, dat is ook te prijzen, maar vind ik niet echt een klassementsaanval. (Barguil heeft daarbuiten ook nog wel eens wat geprobeerd)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Quintana heeft naar 't schijnt een rit gewonnen na een aanval.
Ja, dat was me watquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft gisteren aangevallen
G in de vogezenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quintana en Barguil hebben wel eens in een kopgroep gezeten ja en daardoor tijd teruggepakt. Oke, dat is ook te prijzen, maar vind ik niet echt een klassementsaanval. (Barguil heeft daarbuiten ook nog wel eens wat geprobeerd)
Emu, G en Kruijs hebben alle drie niks gedaan in ieder geval.
Dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, meest jammerlijke is toch het verdwijnen van Pinot.
Nu je het zegt. Wist ik echt niet meer. Zo goed blijft een niet-overwinning dus bij me hangen. De Giro won hij. In 2017. Dat weet ik wel. Want overwinning.quote:
retweetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paar vermakelijke etappes gezien. Derde week was een dikke anticlimax met het afstappen van Pino, die zooi gisteren en een niet heel spectaculaire etappe vandaag, terwijl je meer verwacht als er na 2 weken koers vijf man binnen de minuut staan en een mindere klimmer daar wat tijd voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef PSVCL het volgende:
Voor sommigen is het nooit goed![]()
Vermakelijke tour gezien.
Dit dus. Het was een prima Tour: 7.5/10quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Wist ik echt niet meer. Zo goed blijft een niet-overwinning dus bij me hangen. De Giro won hij. In 2017. Dat weet ik wel. Want overwinning.
Baukequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kan Egan nog van de eindzege in San Sebastian houden?
Idd, op de alpen na danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef PSVCL het volgende:
Dan doen ze er wat extra tijdritten in.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie Bernal wel 5x achter elkaar de Tour winnen
Valv.Pitiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Zijn tijdritten zijn normaal uitstekend.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan doen ze er wat extra tijdritten in.
Ben Kingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geloof niet dat die echt een gevaar zou zijn voor Bernal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:43 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Dit.
Enigste die Bernal het moeilijk kon maken.
Tour was beslist bij het afstappen van Pinot
De enige die Bernal de baas was... Zo jammer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |