Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Seven. het volgende:
Dus jaloerse mensen, bekrompen mensen, controlerende mensen, rechts gedachtengoed, mensen die uiterlijk en status superbelangrijk vinden.. allemaal geen probleem maar ik wil er niet mee bevriend zijn en er al helemaal niet mee in een relatie zijn.
Kinderachtige, flauwe usernames op fora. Verschrikkelijk dat soort mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:05 schreef NitraatPoep het volgende:
Als hij 'na aanleiding' schrijft is dat best wel een dealbreaker.
Politieke kleur zou mij dan weer wat minder uitmaken, zolang het niet om extremen aan het uiteinde van het politieke spectrum gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Seven. het volgende:
Voor mij is dat heel simpel. M'n relatie is met m'n beste maatje met wie ik ook hele fijne seks heb. Anders zit er geen toekomst in.
Je vrienden vertel je niet wat ze wel en niet mogen doen
Je probeert je vrienden niet te controleren
Je vrienden staan hetzelfde in het leven als jij
Vrienden zijn loyaal
Je kunt je vrienden alles vertellen
Met je vrienden maak je zelden ruzie en wrijving is makkelijk opgelost
Dus jaloerse mensen, bekrompen mensen, controlerende mensen, rechts gedachtengoed, mensen die uiterlijk en status superbelangrijk vinden.. allemaal geen probleem maar ik wil er niet mee bevriend zijn en er al helemaal niet mee in een relatie zijn.
Ja joh, verziek het topic maar.quote:
Ik heb eigenlijk altijd dates met mensen van rondom mijn eigen leeftijd gehad. Daarom heb ik ook nooit iemand hoeven afwijzen op te oud of te jong, maar eigenlijk lijkt het mij bijna vanzelfsprekend dat je niet ver van je eigen leeftijd afwijkt. Voor de meeste mensen dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja als ze te jong zijn is dat een dealbreaker. Pluspunt als ze niet te oud zijn
Hmm ja er zijn ook wel andere dealbreakers. Ik zou zelf nooit een vriendin willen hebben met kort haarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd dates met mensen van rondom mijn eigen leeftijd gehad. Daarom heb ik ook nooit iemand hoeven afwijzen op te oud of te jong, maar eigenlijk lijkt het mij bijna vanzelfsprekend dat je niet ver van je eigen leeftijd afwijkt. Voor de meeste mensen dan.
Mijn vriend en ik hebben die (oer) eignschappen allebei niet. En we hebben elkaar gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.
Ik vind jouw teksten op dit subforum altijd zo oprecht en realistisch. Jij hebt het soort liefde en relatie waar ik naar streef (maar dan met een vrouw).quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kan niet genoeg nadruk leggen op communicatie. Volwassen communicatie. Je hoeft het echt niet altijd eens te zijn, maar je moet wel naar elkaar kunnen luisteren en een gesprek aan willen gaan. Geen spelletjes, gewoon zeggen wat er op je hart ligt..met respect. Eerlijkheid vind ik ook erg belangrijk. Soortgelijke humor. Goede seks. Zelfde kijk op het leven. Uiterlijk telt altijd mee, maar is echt stukken minder belangrijk voor mij. Als iemand de punten heeft die ik zojuist heb opgenoemd is zo’n persoon sowieso al stukken aantrekkelijker. Dat maakt die persoon dan meteen super knap
Misschien ga je met de verkeerde mensen op maar ik heb heleboel vrienden die aan deze beschrijving voldoenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou succes met iemand vinden dan. Mensen die deze (oer) eigenschappen niet bezitten, bestaan niet.
Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde, maar wel allebei links van het centrum. Dat vind ik wel belangrijk. Iemand die Forum stemt, kan ik onmogelijk harmonieus onder één dak leven. Ik ben wel linkser dan mijn vriend, maar wij botsen nooit op politieke kleur. Als we al botsen, dan gaat dat over zijn dochters en dat is 2x per jaar of zo. En zo nu en dan ben ik een hork en maak ik het nét te bont, dan knalt het ff en dan ben ik weer een paar dagen poesliefquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:49 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Politieke kleur zou mij dan weer wat minder uitmaken, zolang het niet om extremen aan het uiteinde van het politieke spectrum gaat.
Dit vind ik dus echt een afknapper.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde, maar wel allebei links van het centrum. Dat vind ik wel belangrijk. Iemand die Forum stemt, kan ik onmogelijk harmonieus onder één dak leven. Ik ben wel linkser dan mijn vriend, maar wij botsen nooit op politieke kleur. Als we al botsen, dan gaat dat over zijn dochters en dat is 2x per jaar of zo. En zo nu en dan ben ik een hork en maak ik het nét te bont, dan knalt het ff en dan ben ik weer een paar dagen poeslief.
Hehe, wat zal ik zeggen.. we zijn gewoon zelden boos op elkaar dus als het dan botst, dan is die response ook nog deels uit schrik. Over een paar jaar doe ik het vast niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een afknapper.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind jouw teksten op dit subforum altijd zo oprecht en realistisch. Jij hebt het soort liefde en relatie waar ik naar streef (maar dan met een vrouw).
Eens, labiele wijvenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een afknapper.
Herkenbaar dit. Puntschoenen, maar ook tweekleurige schoenen (voor mannen dan) en natuurlijk de grootste afknapper, sokken in je sandalen met een korte broek.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien heel kortzichtig, maar mannen met van die puntschoenen aan. Mannen in pak dragen ze vaak. Afschuwelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |