Dat zou ik dan ook weer niet doen.quote:
Ik bedoel bij je ouders.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:24 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Doen we ook bijna niet, maar ze ontwijken zal lastig gaan gezien mijn nichtje recht tegenover ze woont. Zij is ook kindvrij (mijn oom en tante accepteren dat volledig) en daar komen we elke week wel een keer.
Misschien durft ze dat niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook weer niet doen.
Wees gewoon duidelijk; Wij willen best komen maar dan niet als het zo druk is met kinderen. Punt
En dan verder niet in discussie gaan, dan laat je in iedergeval merken dat je er wel voor open staat.
Je moeder respecteert je grenzen dus niet. Misschien moet je haar dat eens zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat merken we.
Wanneer we opsommen om welke redenen we geen kinderen willen wordt dat als raar gezien. We vinden kinderen niet leuk, helemaal baby's, peuters en kleuters niet. Dus dat is sowieso al een goede reden om er niet aan te beginnen. Maar mijn moeder zegt dan: Zodra je er zelf 1 baart en in je armen houdt denk je er meteen anders over.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:47 schreef Damn_Daniel het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn extreem egoïstisch en denken alleen maar aan de pleziertjes in het leven. Vergeet je biologische functie niet! Kinderen brengen je op zo veel verschillende manieren heel veel geluk.
Ze zijn ook vooral heel eerlijk in "er geen zin in hebben" en misschien juist bezig zijn met het milieu. Niks mis mee. Beter dan "toch maar kinderen krijgen omdat iedereen dat doet" .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:47 schreef Damn_Daniel het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn extreem egoïstisch en denken alleen maar aan de pleziertjes in het leven. Vergeet je biologische functie niet! Kinderen brengen je op zo veel verschillende manieren heel veel geluk.
Zal mij niet gebeuren, ik weet zelf al van kinds af aan dat ik geen kind wil. Was een jaar of 12 toen ik dat al zei. Toen ik verplicht in een kleuterklas op snuffelstage moest toen ik in het 3e jaar van de middelbare school zat werd dat nog meer bevestigd. En al zal mijn mening ooit veranderen, wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren dan zal ik er nog niet aan beginnen. Ik ben nu bijna 35 en vind mezelf te oud om nog aan kinderen te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:58 schreef dagobertE6 het volgende:
Al die kinderloze mensen die dab 46 worden en plots kids willen :'l
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:20 schreef speknek het volgende:
Als je speciaal je familie mijdt omdat er kinderen zijn, snap ik wel waarom je ouders verder niet naar je luisteren, want dan ben je zelf ook een emotioneel gestunte kleuter.
Wat op zich een goede reden is om niet zelf kinderen te nemen, dat dan weer wel.
Tegen je ouders liegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:19 schreef valentijn101 het volgende:
Zeggen dat je geen kinderen kunt krijgen en het pijnlijk vind om er over te praten werkt perfect. De meeste zijn dan zo de kluts kwijt dat ze er niet meer over beginnen.
Maar even serieus. Jullie ouders horen jullie dus niet. Ik zou ze een brief schrijven waarin je aangeeft dat je het gedram erg vervelend vind en je graag wil dat ze er mee stoppen.
Lijkt me de allerbeste reden om er niet aan te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat merken we.
Wanneer we opsommen om welke redenen we geen kinderen willen wordt dat als raar gezien. We vinden kinderen niet leuk, helemaal baby's, peuters en kleuters niet. Dus dat is sowieso al een goede reden om er niet aan te beginnen. Maar mijn moeder zegt dan: Zodra je er zelf 1 baart en in je armen houdt denk je er meteen anders over.
Hm. Als ik even de weteldbevolking natel... hebben wel genoeg mensen hun biologische plicht gedaan om je nu af te vragen of het biologisch gezien niet verantwoordelijker is om juist geen kinderen te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:47 schreef Damn_Daniel het volgende:
Wij, Nederlanders, krijgen al minder kinderen per vrouw. Overbevolking ligt niet aan ons (West-Europa). Landen waarbij het economisch minder ver en sterk ontwikkeld is, krijgen vrouwen meer kinderen. Op deze wereld zijn er relatief gezien meer sterk onderontwikkelde landen dan ontwikkelde landen. Het is dan ook niet gek dat overbevolking een probleem is (wordt).quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm. Als ik even de weteldbevolking natel... hebben wel genoeg mensen hun biologische plicht gedaan om je nu af te vragen of het biologisch gezien niet verantwoordelijker is om juist geen kinderen te krijgen.
Ik denk niet dat mensen om die reden kinderloos blijven. Een kinderwens is een gevoel dat je wel of niet hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef black-soldier het volgende:
Mensen die dan ook zeggen geen kinderen te willen om overbevolking tegen te gaan kan ik niet serieus nemen. Die hebben geen idee hoe het in werkelijkheid werkt.
Zeg ook niet dat alle mensen om die reden kinderloos blijven. Ik had het over de groep die betogen geen kinderen te willen hebben door overbevolking.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen om die reden kinderloos blijven. Een kinderwens is een gevoel dat je wel of niet hebt.
Doe jij dit ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:47 schreef Chia het volgende:
Gewoon elke keer als je moeder begint over kinderen uitgebreid beginnen te vertellen over hoe erg jullie een liefhebber zijn van anale seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |