quote:Op zondag 28 juli 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt de teleurstelling van je ouders toch ook wel voorstellen. Een degelijke familie met sterke genen wordt doorgezet middels goede kinderen. Je moeder vind jou een ongelofelijk watje en je kinderhaat kinderachtig.
Dat je geen kinderen om je heen duldt is ook een behoorlijke egoïstische instelling.
Mocht je je familie hierom verlaten kan ik me voorstellen dat je ouders daar geen traan om laten.
Ja laten wij ons lekker zelfcastreren idd, en laat iedereen die daar religieus op tegen is maar lekker doorneuken dan komt het vast goed met de wereldquote:Op zondag 28 juli 2019 19:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het zijn juist mensen die kinderen willen die egoïstisch zijn. De aarde is al vol genoeg.
Het valt toch al niet meer te redden.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja laten wij ons lekker zelfcastreren idd, en laat iedereen die daar religieus op tegen is maar lekker doorneuken dan komt het vast goed met de wereld
You know what assume doesquote:Op zondag 28 juli 2019 20:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het valt toch al niet meer te redden.
Doemsdagklok staat niet voor niets op twee voor twaalf. We zijn hard op weg naar onze zelfvernietiging.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
You know what assume does
make an ass out of u and me
Hoe kom je erbij man.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Doemsdagklok staat niet voor niets op twee voor twaalf. We zijn hard op weg naar onze zelfvernietiging.
Maar wat als moeders een schattig homootje wil dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:47 schreef Chia het volgende:
Gewoon elke keer als je moeder begint over kinderen uitgebreid beginnen te vertellen over hoe erg jullie een liefhebber zijn van anale seks.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doemdagklokquote:
Hear hear. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik m'n eigen kroost nog wel zou trekken maar andermans jengelaars en vooral de bijbehorende ouders niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
Wij hebben beide gewoon een hekel aan feestjes/weekenden e.d. waar kinderen bij zijn.
Dit heb jij toch opgezocht op je zolderkamer.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doemdagklok
Zou wat vaker van je zolderkamer komen. Misschien krijg je dan meer mee.
Nee dat stond in de krant.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit heb jij toch opgezocht op je zolderkamer.
Kijk helemaal geen (doem)nieuws en tv en het zal je verbazen hoe goed de wereld nog is.
Dat het einde nader is, is van alle tijden en alle eeuwen. Allemaal bullshit, het schudt de weakhands uit het echte leven naar hun bange achterkamers.
Jij hebt vertrouwen in een aantal bangmakers met politieke agenda? Joe succes.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee dat stond in de krant.
Ik heb meer vertrouwen in het oordeel van wetenschappers met kennis van zaken dan in random users op Fok zoals jij.
Moeten ze toch eerst even via de normale route gaan, anders komt er zelfs niets vanquote:Op zondag 28 juli 2019 20:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar wat als moeders een schattig homootje wil dan?
https://www.mirror.co.uk/(...)-gay-people-18785830
Dit dus eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:20 schreef speknek het volgende:
Als je speciaal je familie mijdt omdat er kinderen zijn, snap ik wel waarom je ouders verder niet naar je luisteren, want dan ben je zelf ook een emotioneel gestunte kleuter.
Wat op zich een goede reden is om niet zelf kinderen te nemen, dat dan weer wel.
Heb jij kinderen Lienekien?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Het staat mensen vrij, hoor, om wel of niet bij familiegebeurens aanwezig te willen zijn. Als iemand liever bij zijn/haar ouders op bezoek gaat buiten de grote familiebijeenkomsten om, zie ik het probleem niet.
Tuurlijk moeten ze dat zelf bepalen! Maar constant een dikke middelvinger naar de rest van de familie uitsteken dat zij wel kinderen hebben getuigt niet van veel empathie. De wereld draait nou eenmaal niet alleen om jezelf, je mag familie ook wel gewoon lief hebben. Geven en nemen potverdomme!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je familie moet niet zo zeiken. Het is jullie leven.
Als je dit niet overdrijft, dan vind ik het wel logisch dat je niet meer wil komen waar de kinderen bijzijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
Wij hebben beide gewoon een hekel aan feestjes/weekenden e.d. waar kinderen bij zijn. Een uur is nog wel uit te houden maar langer niet, helemaal niet met dat stelletje van mijn broers en zus, onopgevoed zooitje is het. Grote mond naar volwassenen, als ze iets niet mogen of je spreekt ze ergens op aan krijg je gewoon kutwijf, mongool of hou je bek te horen.
Oh ik snap TS wel. Ik heb ook niks met sociale evenementen waar kinderen bij zijn. Ik heb dit een aantal jaar met mijn neefje en zijn verjaardagen geprobeerd, maar het vreet gewoon energie. Je bent er gewoon als extra entertainment voor dat kind, met die ouders is meestal geen zinnig gesprek te voeren omdat het vooral over de kinderen gaat.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:49 schreef probeer het volgende:
Dat jullie geen kinderen willen, dikke prima. Dat heeft je familie maar te accepteren. Maar dat jullie ook weigeren met familie om te gaan wanneer hun kinderen er bij zijn, vind ik nogal triest. En dan snap ik van hun kant ook wel dat het niet zo botert tussen jullie allen.
Het vreet voor iedereen energie, maar toch wil de familie TS erbij hebben. Wanneer TS dan niet gaat / wil gaan vanwege de kinderen snap ik dat de dynamiek van de familie naar TS verslechterd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ik snap TS wel. Ik heb ook niks met sociale evenementen waar kinderen bij zijn. Ik heb dit een aantal jaar met mijn neefje en zijn verjaardagen geprobeerd, maar het vreet gewoon energie. Je bent er gewoon als extra entertainment voor dat kind, met die ouders is meestal geen zinnig gesprek te voeren omdat het vooral over de kinderen gaat.
TS kan ook een keer apart naar die bewuste familie toe. Doe ik ook. Er is niks mis met je grenzen aangeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Het vreet voor iedereen energie, maar toch wil de familie TS erbij hebben. Wanneer TS dan niet gaat / wil gaan vanwege de kinderen snap ik dat de dynamiek van de familie naar TS verslechterd.
Of leukere familie uitzoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ik snap TS wel. Ik heb ook niks met sociale evenementen waar kinderen bij zijn. Ik heb dit een aantal jaar met mijn neefje en zijn verjaardagen geprobeerd, maar het vreet gewoon energie. Je bent er gewoon als extra entertainment voor dat kind, met die ouders is meestal geen zinnig gesprek te voeren omdat het vooral over de kinderen gaat.
Dat klopt ook. Ik heb zelf kinderen die goed worden opgevoed (uiteraardquote:Dat merken we.
Wanneer we opsommen om welke redenen we geen kinderen willen wordt dat als raar gezien. We vinden kinderen niet leuk, helemaal baby's, peuters en kleuters niet. Dus dat is sowieso al een goede reden om er niet aan te beginnen. Maar mijn moeder zegt dan: Zodra je er zelf 1 baart en in je armen houdt denk je er meteen anders over.
Wat een dom gezeik van je moeder zeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:08 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 11 kleinkinderen, mijn schoonouders hebben 4 kleinkinderen. Maar mijn moeder wil perse van alle kinderen kleinkinderen hebben want anders is het niet compleet.
Je hoeft niet met ze om te gaan wanneer je merkt dat je keuzes niet worden geaccepteerd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:43 schreef SoepKipFreak het volgende:
Wij zijn een stel van 37 en 33 jaar en zijn bewust kindvrij.
Nu is het zo dat onze families van beide kanten dat niet accepteren.
Nou, je wil niet leuk doen tegen de kinderen, dan is het klaar toch? Dan doe je het niet.quote:Ook het feit dat wij nooit mee gaan tijdens familieweekenden (daar komen teveel kinderen) vinden ze belachelijk omdat het leuk zou zijn voor de kindjes als wij mee zouden gaan. Maar leuk doen met en tegen kinderen kunnen we niet en we willen ook niet doen alsof we ze leuk vinden.
Geen contact meer mee hebben. Negeren. Weglopen.quote:Hoe kunnen we de familie duidelijk maken dat ze op moeten houden met hun gezeur?
Nou, je ouders gaan niet veranderen. Jullie ook niet.quote:Wij willen gewoon geen kinderen, en dat zal nooit veranderen. We gaan nog wel met onze ouders om maar op een gegeven moment ben ik bang dat de bom barst en het contact er niet meer zal zijn.
Tja, dan ga je niet meer, ook prima toch.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:52 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Eigenlijk beide. Mijn moeder was 2 weken geleden jarig, wij wilden het eind van de ochtend komen omdat er 's middags 11 kleine kinderen kwamen. Maar we kregen meteen te horen van als de reden dat jullie 's morgens willen komen alleen vanwege de kinderen is dan komen jullie maar een dag later.
Je hoeft jezelf niet telkens uit te leggen. Ze horen je toch niet. Je hebt er geen zin in, je kan ze niet uitstaan... Nou dan het houdt het op.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:56 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Meerdere keren per jaar komen we er terwijl alle kleinkinderen aanwezig zijn, onder andere met Pasen en kerst. Maar ik kan ook niet tegen die drukte. De kinderen van mijn broers en zus zijn vreselijk luidruchtig, altijd maar gillen en schreeuwen en de honden van mijn ouders slaan. Ik kan ze gewoon niet uitstaan.
Ff binnenwippen, cadeautje geven, taart eten en nog wat drinken en weer naar huis. Nou poeh wat een vreselijke energievreter een uurtje van je dag excl reistijd opofferen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee joh, deze blijven liever iets bijzonders.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff binnenwippen, cadeautje geven, taart eten en nog wat drinken en weer naar huis. Nou poeh wat een vreselijke energievreter een uurtje van je dag excl reistijd opofferen.
Geef dat aan. Ophouden met zeiken, of ze kunnen oppleuren. Misschien is het handig dat je ouders eens wat minder wereldvreemd worden, en modern gaan nadenken ipv dat oubollige jaren '70 denken. Bah bah. Over 10 jaar zijn je ouders zelf 2 grote baby's, dus wat zeuren ze.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:43 schreef SoepKipFreak het volgende:
Wij zijn een stel van 37 en 33 jaar en zijn bewust kindvrij.
Nu is het zo dat onze families van beide kanten dat niet accepteren. Vooral onze ouders vinden het vreselijk.
Ook het feit dat wij nooit mee gaan tijdens familieweekenden (daar komen teveel kinderen) vinden ze belachelijk omdat het leuk zou zijn voor de kindjes als wij mee zouden gaan. Maar leuk doen met en tegen kinderen kunnen we niet en we willen ook niet doen alsof we ze leuk vinden.
Wij hebben onze eigen kindvrije vriendengroep waar we (buiten de schoolvakanties) regelmatig leuke dingen mee ondernemen.
Gisteren begon mijn moeder weer te zeuren over wanneer er nu eindelijk een kind gaat komen. Hoe kunnen we de familie duidelijk maken dat ze op moeten houden met hun gezeur? Wij willen gewoon geen kinderen, en dat zal nooit veranderen. We gaan nog wel met onze ouders om maar op een gegeven moment ben ik bang dat de bom barst en het contact er niet meer zal zijn.
Je kan ook zelf iets organiseren op je eigen manier met eigen voorwaarden. Bijvoorbeeld eigen feestjes voor alleen volwassenen oid. Ik noem maar wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aanstellerij inderdaad, als je dat niet even een keer voor je familie over hebt, ben je een waardeloos persoon. Niet alles in leven hoeft altijd maar leuk te zijn, je kan ook wel eens iets doen voor de ander. Al is het maar even je gezicht laten zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff binnenwippen, cadeautje geven, taart eten en nog wat drinken en weer naar huis. Nou poeh wat een vreselijke energievreter een uurtje van je dag excl reistijd opofferen.
Rare reden zo kun je alles wel goedpraten. Ik zou gewoon d'r eigen woorden tegen haar gebruiken als je in een situatie met vervelende kinderen zit maar dan op sarcastische toon.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat merken we.
Wanneer we opsommen om welke redenen we geen kinderen willen wordt dat als raar gezien. We vinden kinderen niet leuk, helemaal baby's, peuters en kleuters niet. Dus dat is sowieso al een goede reden om er niet aan te beginnen. Maar mijn moeder zegt dan: Zodra je er zelf 1 baart en in je armen houdt denk je er meteen anders over.
Ik last laatst dat je realdoll kinderen hebt. Ik weet niet wat ze kosten maar die zou ik kopen als ik jouw was je hoort ze niet. Ze willen niet zijn niet luidruchtig en als je het niet nodig hebt ligt ie in de kast. Moeders blij dat de boel compleet is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:08 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 11 kleinkinderen, mijn schoonouders hebben 4 kleinkinderen. Maar mijn moeder wil perse van alle kinderen kleinkinderen hebben want anders is het niet compleet.
Als de moeder van TS zo moeilijk is kan ze beter haar eierstokken laten verwijderen dit laten filmen en dan als een soort geboortevideo vertonen als er dan nog naar kinderen gevraagd wordt snapt ze het echt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tegen je ouders liegen.. Ben je 6 jaar oud?
Tegenwoordig kan je naar de McDonalds.. Geen kind te vinden maar juist wel weer hipsters die andere hipsters ironisch proberen af te troeven door juist WEL daar een burger te gaan eten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook bewust kinderloos trouwens. Geen hekel (meer) aan kinderen maar ik ga niet graag naar plaatsen waar meer kinderen dan volwassenen komen.
Niet om het een of ander, maar als je dan zo nodig een fastfood burger wilt eten en niet naar de Mac hoeft omdat je een kind hebt dan ga je toch naar de BK?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je naar de McDonalds.. Geen kind te vinden maar juist wel weer hipsters die andere hipsters ironisch proberen af te troeven door juist WEL daar een burger te gaan eten.
Eens, je zult zelf ook moeten accepteren dat je broers en zussen wel gekozen hebben voor het krijgen van kinderen en dat er een kans bestaat dat je deze kinderen treft op een familieaangelegenheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het is overigens wel geven en nemen hè. Als je wil dat ze je kinderloosheid accepteert zul je zelf ook af en toe moeten accepteren dat er kinderen zijn op een verjaardag.
Het zal je schoonmoeder maar zijnquote:
Dat het blijkbaar nodig is, is belachelijk ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:11 schreef Lienekien het volgende:
De suggestie van ‘zeg dat je geen kinderen kunt krijgen’ is natuurlijk belachelijk. Het is je eigen familie en dan moet je verborgen gaan houden dat je geen kinderen wilt? En dan een beetje een toneelstukje opvoeren als ze het voor jou zo sneu vinden dat je geen kinderen kunt krijgen?
Dat komt omdat die ouders van tegenwoordig van gemalen poppenstront zijn gemaakt, druk met hun phone maar opvoeden ho maar.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hear hear. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik m'n eigen kroost nog wel zou trekken maar andermans jengelaars en vooral de bijbehorende ouders niet.
Het gaat dus niet werken als ‘leugentje om bestwil’. Stel het je nou maar gewoon eens voor wat de consequenties gaan zijn bij bemoeizuchtige mensen als deze als je zou zeggen ‘we willen wel kinderen, maar we kunnen ze niet krijgen’.quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar nodig is, is belachelijk ja.
Dat je eigen (schoon)moeder zich zo gedraagt vind ik kwalijker dan een leugentje om bestwil.
Mijn ervaring met dit soort situaties is dat er maar 1 remedie is en dat houdt in met dezelfde normen en waarden "terugslaan".
Mijn familie houdt er ook hele andere normen en waarden op na dan mijn vrouw en ik onze kinderen mee willen geven.
Hallo? Heb je gelezen hoe deze moeder eindeloos blijft doorzeuren ondanks dat TS duidelijk heeft gezegd geen kinderen te willen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:43 schreef Sport_Life het volgende:
Of ze zeggen oké vervelend we begrijpen dat jullie er niet mee geconfronteerd willen worden.
Ken jij haar moeder? Hoe weet je dan de reactie?
Mooie typo in dezequote:Op zondag 4 augustus 2019 11:48 schreef Sport_Life het volgende:
Hoi? Ja ik heb het gelezen.
Maar daaruit allerlei conclusies trekken is dan weer wat voorbarend.
Sorry hoor, maar je bent je nu een beetje in bochten aan het wringen om een idioot plan te verdedigen. Ik vind het wel goed, zo.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:48 schreef Sport_Life het volgende:
Hoi? Ja ik heb het gelezen.
Maar daaruit allerlei conclusies trekken is dan weer wat voorbarend.
Nee jij gaat denken voor andere mensen die je note bene nog niet eens kent.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent je nu een beetje in bochten aan het wringen om een idioot plan te verdedigen. Ik vind het wel goed, zo.
Die ouders zijn ook niet achterlijk. Als je al jaren roept dat je geen kinderen wilt en dan ineens switcht naar ‘we willen ze wel, maar het kan niet’.![]()
Je valt door de mand, trolletjequote:Op maandag 12 augustus 2019 09:57 schreef SoepKipFreak het volgende:
We hebben na lang praten voor elkaar weten te krijgen dat we met een groep familie iets gaan doen, maar alleen de kinderen die boven de 13 jaar zijn gaan mee. Betekend dat de kleintjes uit logeren gaan. Op een ander moment zullen ze zonder ons iets gaan doen met de kleintjes, bijvoorbeeld naar Plopsa Indoor.
Wat leuk! Hoe is dat voor jou/jullie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:57 schreef SoepKipFreak het volgende:
We hebben na lang praten voor elkaar weten te krijgen dat we met een groep familie iets gaan doen, maar alleen de kinderen die boven de 13 jaar zijn gaan mee. Betekend dat de kleintjes uit logeren gaan. Op een ander moment zullen ze zonder ons iets gaan doen met de kleintjes, bijvoorbeeld naar Plopsa Indoor.
Wij hebben er veel zin in, mijn vader gaat ook mee alleen mijn moeder niet, want die wil alleen als de kleinste kinderen ook mee gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:33 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe is dat voor jou/jullie?
Serieus? Tjonge zeg..quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:37 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wij hebben er veel zin in, mijn vader gaat ook mee alleen mijn moeder niet, want die wil alleen als de kleinste kinderen ook mee gaan.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:39 schreef Leandra het volgende:
En dat wordt die poepsexcamping?
SEX / Erotische camping gezocht
Oh. Er wordt ook lustig van geslacht veranderd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die andere 2 identieke topics die in dat topic gelinkt worden ook
En geen mod die ingrijpt als je het meldtquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh. Er wordt ook lustig van geslacht veranderd.
Ludieke usersquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En geen mod die ingrijpt als je het meldt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |