Dat was nu niet de bedoeling...quote:
Daar heb ik over gedacht, weet alleen niet of dat mooi wordt. Kan t eens navragen bij de naaister.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Of de paarse kopen en de rode laten innemen.
Had je t kunnen drinken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vanmorgen 'want alles smelt', nu spijt natuurlijk.
Mijn kelderkast is koel genoegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
In de koelkast bewaren. Doe ik met mn twix sowieso al
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
Conversatie in een groepsapp van mij:
-Als het buiten warmer is dan lichaamstemp, is een scheet dan frisse lucht?
-<Naam vriendin>, mag ik straks in jou afkoelen?
Jezus.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Minder jurkjes. Meer bier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Zo'n tosti?quote:
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iew, is dat een ding?
Het klinkt dan meteen vies.
Jij weet ook echt alles zo gruwelijk goor te beschrijven dat je direct kotsneigingen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Ja het word wel bizarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je dan de zweetplekken en knalrode zweetkop erboven ziet.
Behalve jij.
Klamme kaastosti kut.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Blijkbaar niemandquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
wie wil er met me naar het strand vanavond?![]()
Dit is toch niet te doen meer.
Ik ook, je bent niet singlequote:
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de autoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
logeer je bij mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de auto.
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.quote:
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
Helemaal kansloos is het niet danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.
is de moeite niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want dan zie je ineens wel iets?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk zwembad? Ik heb een balkon gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.
Yup, thuis is het niet te hebben dus dan maar daarheen!quote:
Ik niet. Is voor mij geen criterium om wel mee te gaan.quote:
Maar hier is vet ver!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
Als je strand hier was ging ik wel mee
Maar ik wil niet kak lang in de trein
Deze manquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat ook niet om de tieten, het gaat om de bereidheid uit de kleren te gaan.
Op het strand gaat de meeste kleding sowieso uit lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat ook niet om de tieten, het gaat om de bereidheid uit de kleren te gaan.
Gewoon, bij een vriendin. In de tuin. Afgedekt en al.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk zwembad? Ik heb een balkon gek.
Het gemeente zwembad is ook dichtbij maar, kinderen.
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel lekker met dit weer, geen bh nodig. minder irritante kledingstukken!
Key word: meestequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op het strand gaat de meeste kleding sowieso uit lijkt me.
Die heb ik toch niet! Ga volgende keer wel met jou mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon, bij een vriendin. In de tuin. Afgedekt en al.
ja samequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit ja
ja dit is onmenselijk, en als je mij dan ziet is het allemaal weer zo intens dat je een hitteberoerte krijgt. Wil ik ook niet hebben,.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat is al beter
Maar wel met betere temperaturen graag
Ja alle hotness die jij dan nog uitstraaltquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dit is onmenselijk, en als je mij dan ziet is het allemaal weer zo intens dat je een hitteberoerte krijgt. Wil ik ook niet hebben,.
Zoals ik net al zei, dat valt tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja alle hotness die jij dan nog uitstraalt
niet. Ik ken je tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, dat valt tegen.
Zoals cl zou zeggen: morsig
Ow, dat mag vast wel van d'r ja. Die mag je wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb ik toch niet! Ga volgende keer wel met jou mee.
Ach ik zorg natuurlijk ook gewoon voor een badje tegen die tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dat mag vast wel van d'r ja. Die mag je wel.
Ook niet tussen de dijbeentjes of onder de tetjes?quote:
Jij Dolle Mina!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit ja
Zulke tetten heb ik nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet tussen de dijbeentjes of onder de tetjes?
Zweet je nooit of nu niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:52 schreef Allures het volgende:
Ja ik zweet dus nog steeds niet
Het word een probleem geloof ik
als ik heel hard sport wel maar ook niet snelquote:
En in de sauna? Ik zweet met sporten niet, maar in de sauna welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
[..]
als ik heel hard sport wel maar ook niet snel
Maar nu is het wel lastig want ik koel niet af en word misselijk nu en zo
Omdat Pinot is afgestapt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
Nou jongens, het is weer drammmmmmaaaaaa vandaag.
Ik ga even een potje janken
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
What happenedquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En in de sauna? Ik zweet met sporten niet, maar in de sauna wel
Oh damn, dan ben je nog erger dan ik! En nee, het koelt inderdaad niet lekker af.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zo
Beetje op mijn neusje en zo in mijn nek bij mijn haargrens
Normaal is het een plus maar zo op dag 3 tegen de 40 graden is mijn lijf een beetje klaar er mee
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zo
Normaal is het een plus maar zo op dag 3 tegen de 40 graden is mijn lijf een beetje klaar er mee
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Mooi kommagebruikquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.
Ja ik loop met een fles te leuren en mijn lunch was soepquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.
Whoaa nice!! Weekend!!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
ik heb geloof ik een zonnesteek, baas zegt we mogen naar huis
Werkt goed he, zo'n bommelding?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
ik heb geloof ik een zonnesteek, baas zegt we mogen naar huis
Ik PM je even waar ik werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt goed he, zo'n bommelding?
You're welcome.
HostiBaas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben in afwezigheid van mijn afdelingshoofd de komende drie weken het afdelingshoofd. Dat wist ik niet.
Het afdelingshoofd geeft iedereen vrijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben in afwezigheid van mijn afdelingshoofd de komende drie weken het afdelingshoofd. Dat wist ik niet.
Is een beetje als koning wim-lex, dikke titel, maar die heeft ook niets te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het afdelingshoofd geeft iedereen vrij
OK. I'm inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
Cali doet een poging tot verhuizen. Laten we met zn allen niet meewerken
Jezusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef Californium het volgende:
Kan nogsteeds geen werkgeversverklaring krijgen omdat mijn VOG nog niet binnen was, die aanvraag al meer dan twee weken geleden gedaan. Is dezelfde dag opgestuurd maar de postbode heeft teruggstuurd omdat de huisnummertoevoeging er niet bij stond( Alle dingen van overheden halen het uit de gemeente database en daar mag ik de toevoeging niet vermelden) en hij was te lui om de naam bij postvakje te matchen
Ze willen je niet hebben in Nijmegenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
Cali doet een poging tot verhuizen. Laten we met zn allen niet meewerken
Oh, dat is dan weer balenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een beetje als koning wim-lex, dikke titel, maar die heeft ook niets te zeggen.
Volgens mij is dat juist ook super belangrijk als je WEL veel zweet, want dan heb je vochtverlies en zouten en zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon altijd minimaal 5 l per dag drinken. Waarvan 1 l bouillon.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist ook super belangrijk als je WEL veel zweet, want dan heb je vochtverlies en zouten en zo.
Op werk drink ik genoeg. Ik vergeet t alleen thuis wel eensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon altijd minimaal 5 l per dag drinken. Waarvan 1 l bouillon.
Thuis hoeft het ook niet, voor mij danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op werk drink ik genoeg. Ik vergeet t alleen thuis wel eens
Thnx, capt. obvious.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist ook super belangrijk als je WEL veel zweet, want dan heb je vochtverlies en zouten en zo.
wow dat is echt veel?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon altijd minimaal 5 l per dag drinken. Waarvan 1 l bouillon.
Ben je lekker gevuld?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:15 schreef Elvi het volgende:
Ik zweet voor 2. Zelfs m'n kuiten zweten. Maar dat kwam door de plastic stoel van de tandarts
Aldus aan te geven dat t een stomme opmerking was, Captain Sauerkrautquote:
Ik zit hier achter elkaar liters water weg te atten omdat bij te houden, maar dat hoeft dus niet.quote:
nu heb je watervergiftigingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier achter elkaar liters water weg te atten omdat bij te houden, maar dat hoeft dus niet.
I'm doing my best, one at a timequote:
Weet je hoeveel twee liter is. Ik drink normaal gesproken 0.5 à 1 liter per dag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat drink wel genoeg is zo overdreven tegenwoordig. 2 liter per dag bij lage calorische activiteiten. En koffie en thee e.d. gewoon meegeteld kom je daar zo aan.
Misschien nu een litertje meer.
Ja daar ging even iets mis met lezen en reagerenquote:
Ik haal die 2 liter normaal niet eens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat drink wel genoeg is zo overdreven tegenwoordig. 2 liter per dag bij lage calorische activiteiten. En koffie en thee e.d. gewoon meegeteld kom je daar zo aan.
Misschien nu een litertje meer.
Geen flauw idee, ik koop het altijd bij de appiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die van de Hema een beetje te nassen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)-75-gr-10639444.html
Lijkt me superlekker.
...
Ook niet met witte wijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik haal die 2 liter normaal niet eens.
Ja precies, dat zijn minstens 10 grote glazen. Als je uit zo'n standaard machinekoffie bekertje drinkt, nog veel meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik haal die 2 liter normaal niet eens.
Van dat vieze, lauwe bier als je halverwege een glas bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:48 schreef HeatWave het volgende:
2 liter is 4 pints, dat is met bier ook nooit een probleem.
Groot glas is al snel >0,3 liter.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, dat zijn minstens 10 grote glazen. Als je uit zo'n standaard machinekoffie bekertje drinkt, nog veel meer.
Dat is met dit weer overal meequote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van dat vieze, lauwe bier als je halverwege een glas bent.
Gebruik jij een vaas als 'groot glas' ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Groot glas is al snel >0,3 liter.
Klein koffiekopje 0,2 liter.
Kratje bier 7,2 liter.
Blikje.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik jij een vaas als 'groot glas' ?
Beetje longdrink glas is al >0,4 liter.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik jij een vaas als 'groot glas' ?
Als je 'm tot de rand vult jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje longdrink glas is al >0,4 liter.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/ikea-365-glas-helder-glas-60279711/
HuwiewawellikKEI?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja daar ging even iets mis met lezen en reageren.
Oh well, Ang3l zou het prima nieuws vinden.
Kei fijn!quote:
Ik doe niet moeilijk met dit weerquote:
T is dat de NS zo moeilijk doet, maar anders deed ik ook niet moeilijk met je mee!quote:
En mensen altijd maar klagen over de NSquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is dat de NS zo moeilijk doet, maar anders deed ik ook niet moeilijk met je mee!
Heerlijk!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Haha volgende week gaat het elke dag regenen.
Want het is vreselijk om met dit weer iets te eten wat.... niet warm is?quote:
Ik las Jopen-smaak en dacht aan Samzzquote:
Van De Busquote:
Oehquote:
Ik denk dat ik nu niet zo lekker smaak, thoquote:
Juist met dit weer want zout. (al heb ik altijd wel zin in chipsquote:
En niet smelt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want het is vreselijk om met dit weer iets te eten wat.... niet warm is?
Ik kreeg een uitnodiging van de ouwe lui om daar te komen eten, dus ik hoef ook niet te kokenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:28 schreef Samzz het volgende:
Misschien toch maar gewoon een salade. Geen zin om te koken
.
Ik ben geen chips-eter en heb de zak nu na een handje of drie ook alweer weggelegdquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Juist met dit weer want zout. (al heb ik altijd wel zin in chips)
Oh beter!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg een uitnodiging van de ouwe lui om daar te komen eten, dus ik hoef ook niet te koken
Koude wraps met spinazie, gerookte zalm en boursin. Dikke prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:28 schreef Samzz het volgende:
Misschien toch maar gewoon een salade. Geen zin om te koken
.
quote:Ik: Jij wilde mijn gaatje hebben?
Collega: Moet ik glijmiddel en/of poppers meenemen?
Mietje, harder drinkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van dat vieze, lauwe bier als je halverwege een glas bent.
Paar dikke pints kan toch geen kwaadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mega goed idee met dit weer. Kun jij het voordoen?
Oh dat is ook een goedequote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koude wraps met spinazie, gerookte zalm en boursin. Dikke prima.
Echt binnen 5 min klaar. Smeer smeer, pleur pleur, beleg beleg, rol rol. DONE!
Wij zijn zo tegenovergesteld hequote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen chips-eter en heb de zak nu na een handje of drie ook alweer weggelegd
Wat een discipline!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen chips-eter en heb de zak nu na een handje of drie ook alweer weggelegd
Nee maar chips vind ik vaak wel zwaar op de maag liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want het is vreselijk om met dit weer iets te eten wat.... niet warm is?
Ik ga hier nog steeds dood.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Zo die 2 uur eerder klaar gebruikt voor borrel en nu op het strand.
Lekker die zeewind. Echt al veeeel koeler dan gister.
Bedoel je dat ie 2 piemels in de mond moet nemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Spring eens uit de band Geytenbeekje, zal je goed doen
Waarom zou dat mij goed doen ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Spring eens uit de band Geytenbeekje, zal je goed doen
Zon staat er nog op dus weinig nut.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zou de boel open kunnen zetten als je thuis was
Die kant ga jij op nu je je gezin zo in de steek laatquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie 2 piemels in de mond moet nemen?
Hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha lekker ff TDF kijken, pilsje erbij, ijsje voor de kids. Life is good.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha lekker ff TDF kijken, pilsje erbij, ijsje voor de kids. Life is good.
Voor de TDF gaat die vlieger wel op ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij mensen die life is good zeggen altijd het idee dat dat een spiegel is die ze zichzelf voorhouden omdat het eigenlijk allemaal kut met peren is maar ze moeten genieten.
Mag jij daar zomaar een mening over hebben?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij mensen die life is good zeggen altijd het idee dat dat een spiegel is die ze zichzelf voorhouden omdat het eigenlijk allemaal kut met peren is maar ze moeten genieten.
Je proeft de tranen er altijd zo door heen hequote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, ik ga terug naar het aanrecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag jij daar zomaar een mening over hebben?
Die proef ik ook bij jou hoor als je weer eens buiten de deur wil etenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Je proeft de tranen er altijd zo door heen he
mijn huwelijk is ook praktisch over tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Die proef ik ook bij jou hoor als je weer eens buiten de deur wil eten
Hier is het lekkere windje gaan liggen dus nog lekker 32 binnenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ineens 10 graden koeler na een onweersbui.
ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:36 schreef Lotusss het volgende:
Natuurlijk mist het onweer mijn woonplaats weer net op een km ofzo...
Maar nu wel 7 graden koeler en 't waait lekker door
Wellicht F1 kijken bij vrienden. Verder niets gepland. Jij?quote:
Bijna op vakantie dus dus ff kappertje pakken en andere boodschapjes en de tourontknoping kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht F1 kijken bij vrienden. Verder niets gepland. Jij?
autobahn in Frankrijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben onderweg tijdens de tourontknoping. Blehh morgen 1280km fahren auf die autobahn.
Jawohl.quote:
Daar moest je lang over nadenken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawohl.
We gaan niet over de n en d wegen natuurlijk.
Ze rijden toch maar de helft van de etappe. Gaat niets meer worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben onderweg tijdens de tourontknoping. Blehh morgen 1280km fahren auf die autobahn.
Wat een deceptie, laat Ala nu ook maar winnenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze rijden toch maar de helft van de etappe. Gaat niets meer worden.
Die gaat geen 48 seconden goedmaken op Bernal.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een deceptie, laat Ala nu ook maar winnen
Dan maar hulp van het publiek krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat geen 48 seconden goedmaken op Bernal.
Uiteraard. De tour letterlijk onthoofd zo; zo ongeveer de helft van de bergen in de Alpen-etappes valt zo weg.quote:
Zoals jij toen als getrouwde man met die meid in dat café..? (of waar het ook was)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je iets wil moet je ervoor gaan anders gaat je eigenwaarde naar de klote.
Ben je naakt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik iets van fatsoenlijke kleding aan doen
Ben niet getrouwd schat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals jij toen als getrouwde man met die meid in dat café..? (of waar het ook was)
En als je partner zo wijs zou zijn, inmiddels ook single.quote:
Had je toch voor je balkon moeten kiezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:36 schreef CherryLips het volgende:
Ja hier niet. Buiten is het nu wel te doen, maar op de slaapkamer niet
Ligt eraan waar je woontquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eindelijk weer een normale dag vandaag?
2 vraagjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
Was nog best goed te doen met raam open en ventilator
1. heb je nog broodje kroket gehaald?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
2. denk je dat je nu Cali weer in de buurt woont dat jullie een keertje gaan daten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
Samen broodje kroket etenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
2. denk je dat je nu Cali weer in de buurt woont dat jullie een keertje gaan daten?
Zo'n 30 graden max. Dat vind ik goed te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont
Het noorden blijft tropisch.
Ja dat is prima, het liefste heb ik 25 graden. Afgelopen week was iets TE.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo'n 30 graden max. Dat vind ik goed te doen
Die zijn allemaal doodquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
Met raam open geslapen. Geen rotmuggen
Neenquote:
Ze woont er nog niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:00 schreef MCH het volgende:
[..]
2. denk je dat je nu Cali weer in de buurt woont dat jullie een keertje gaan daten?
Ok.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind 2 weer zo'n nietszeggend antwoord, we kunnen wel weer een goede sc liefde gebruiken
Meen je dat nou, joh.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is prima, het liefste heb ik 25 graden. Afgelopen week was iets TE.
Ok.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind 2 weer zo'n nietszeggend antwoord, we kunnen wel weer een goede sc liefde gebruiken
Extra plakkerig nuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik: het is tien graden koeler buiten dan gisteren en eergisteren. Kan eindelijk even weer dat balkon op orde maken.
Half uur later: dertig graden is nog steeds warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |