Dat was nu niet de bedoeling...quote:
Daar heb ik over gedacht, weet alleen niet of dat mooi wordt. Kan t eens navragen bij de naaister.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Of de paarse kopen en de rode laten innemen.
Had je t kunnen drinken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vanmorgen 'want alles smelt', nu spijt natuurlijk.
Mijn kelderkast is koel genoegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
In de koelkast bewaren. Doe ik met mn twix sowieso al
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
Conversatie in een groepsapp van mij:
-Als het buiten warmer is dan lichaamstemp, is een scheet dan frisse lucht?
-<Naam vriendin>, mag ik straks in jou afkoelen?
Jezus.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Minder jurkjes. Meer bier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Zo'n tosti?quote:
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iew, is dat een ding?
Het klinkt dan meteen vies.
Jij weet ook echt alles zo gruwelijk goor te beschrijven dat je direct kotsneigingen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Ja het word wel bizarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je dan de zweetplekken en knalrode zweetkop erboven ziet.
Behalve jij.
Klamme kaastosti kut.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Blijkbaar niemandquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
wie wil er met me naar het strand vanavond?![]()
Dit is toch niet te doen meer.
Ik ook, je bent niet singlequote:
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de autoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
logeer je bij mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de auto.
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.quote:
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
Helemaal kansloos is het niet danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.
is de moeite niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want dan zie je ineens wel iets?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk zwembad? Ik heb een balkon gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.
Yup, thuis is het niet te hebben dus dan maar daarheen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |