Dat was nu niet de bedoeling...quote:
Daar heb ik over gedacht, weet alleen niet of dat mooi wordt. Kan t eens navragen bij de naaister.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Of de paarse kopen en de rode laten innemen.
Had je t kunnen drinken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vanmorgen 'want alles smelt', nu spijt natuurlijk.
Mijn kelderkast is koel genoegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
In de koelkast bewaren. Doe ik met mn twix sowieso al
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
Conversatie in een groepsapp van mij:
-Als het buiten warmer is dan lichaamstemp, is een scheet dan frisse lucht?
-<Naam vriendin>, mag ik straks in jou afkoelen?
Jezus.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Minder jurkjes. Meer bier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk ingeruild voor beter
Zo'n tosti?quote:
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iew, is dat een ding?
Het klinkt dan meteen vies.
Jij weet ook echt alles zo gruwelijk goor te beschrijven dat je direct kotsneigingen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Ja het word wel bizarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je dan de zweetplekken en knalrode zweetkop erboven ziet.
Behalve jij.
Klamme kaastosti kut.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beeld je even een goed kazige tosti in die je opentrekt.
Blijkbaar niemandquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
wie wil er met me naar het strand vanavond?![]()
Dit is toch niet te doen meer.
Ik ook, je bent niet singlequote:
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de autoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
logeer je bij mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst gruwelijk lang in de auto.
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.quote:
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
Helemaal kansloos is het niet danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan ze topless zonnen nog in de strijd gooien om iemand te verleiden.
is de moeite niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want dan zie je ineens wel iets?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk zwembad? Ik heb een balkon gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga gewoon in zwembad liggen. Werkt net zo goed, en minder kwallen. Of kleren. Win-win.
Yup, thuis is het niet te hebben dus dan maar daarheen!quote:
Ik niet. Is voor mij geen criterium om wel mee te gaan.quote:
Maar hier is vet ver!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
Als je strand hier was ging ik wel mee
Maar ik wil niet kak lang in de trein
Deze manquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat ook niet om de tieten, het gaat om de bereidheid uit de kleren te gaan.
Op het strand gaat de meeste kleding sowieso uit lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat ook niet om de tieten, het gaat om de bereidheid uit de kleren te gaan.
Gewoon, bij een vriendin. In de tuin. Afgedekt en al.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk zwembad? Ik heb een balkon gek.
Het gemeente zwembad is ook dichtbij maar, kinderen.
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel lekker met dit weer, geen bh nodig. minder irritante kledingstukken!
Key word: meestequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op het strand gaat de meeste kleding sowieso uit lijkt me.
Die heb ik toch niet! Ga volgende keer wel met jou mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon, bij een vriendin. In de tuin. Afgedekt en al.
ja samequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit ja
ja dit is onmenselijk, en als je mij dan ziet is het allemaal weer zo intens dat je een hitteberoerte krijgt. Wil ik ook niet hebben,.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat is al beter
Maar wel met betere temperaturen graag
Ja alle hotness die jij dan nog uitstraaltquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dit is onmenselijk, en als je mij dan ziet is het allemaal weer zo intens dat je een hitteberoerte krijgt. Wil ik ook niet hebben,.
Zoals ik net al zei, dat valt tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja alle hotness die jij dan nog uitstraalt
niet. Ik ken je tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, dat valt tegen.
Zoals cl zou zeggen: morsig
Ow, dat mag vast wel van d'r ja. Die mag je wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb ik toch niet! Ga volgende keer wel met jou mee.
Ach ik zorg natuurlijk ook gewoon voor een badje tegen die tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dat mag vast wel van d'r ja. Die mag je wel.
Ook niet tussen de dijbeentjes of onder de tetjes?quote:
Jij Dolle Mina!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het werk draag ik er wel 1, maar thuis gaat 'ie meteen uit ja
Zulke tetten heb ik nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet tussen de dijbeentjes of onder de tetjes?
Zweet je nooit of nu niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:52 schreef Allures het volgende:
Ja ik zweet dus nog steeds niet
Het word een probleem geloof ik
als ik heel hard sport wel maar ook niet snelquote:
En in de sauna? Ik zweet met sporten niet, maar in de sauna welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
[..]
als ik heel hard sport wel maar ook niet snel
Maar nu is het wel lastig want ik koel niet af en word misselijk nu en zo
Omdat Pinot is afgestapt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
Nou jongens, het is weer drammmmmmaaaaaa vandaag.
Ik ga even een potje janken
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
What happenedquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:00 schreef Californium het volgende:
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En in de sauna? Ik zweet met sporten niet, maar in de sauna wel
Oh damn, dan ben je nog erger dan ik! En nee, het koelt inderdaad niet lekker af.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zo
Beetje op mijn neusje en zo in mijn nek bij mijn haargrens
Normaal is het een plus maar zo op dag 3 tegen de 40 graden is mijn lijf een beetje klaar er mee
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Een beetje, als ik echt 20 minuten ga liggen of zo. Maar niet dat ik dan druppels op mijn lijf heb of zo
Normaal is het een plus maar zo op dag 3 tegen de 40 graden is mijn lijf een beetje klaar er mee
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Mooi kommagebruikquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.
Ja ik loop met een fles te leuren en mijn lunch was soepquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval echt meer drinken. Dat is super belangrijk als je amper zweet, net als bejaarden.
Whoaa nice!! Weekend!!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
ik heb geloof ik een zonnesteek, baas zegt we mogen naar huis
Werkt goed he, zo'n bommelding?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
ik heb geloof ik een zonnesteek, baas zegt we mogen naar huis
Ik PM je even waar ik werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt goed he, zo'n bommelding?
You're welcome.
HostiBaas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben in afwezigheid van mijn afdelingshoofd de komende drie weken het afdelingshoofd. Dat wist ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |