SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Het valt eigenlijk nog wel mee, voel me nog lang geen kaasfondue. Het is hier in de kamer 24,6 graden, prima te doen nog. Ben nog niet buiten geweest vandaagquote:
Ow 24.6 gaat nog wel, was gisterenavond thuis nog 26quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk nog wel mee, voel me nog lang geen kaasfondue. Het is hier in de kamer 24,6 graden, prima te doen nog. Ben nog niet buiten geweest vandaag.
Klopt, op een gegeven moment is het niet meer koel te houden. Hier was het gisteravond ook zo'n 26 graden in huis, gelukkig vannacht iets warmte kunnen kwijtrakenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow 24.6 gaat nog wel, was gisterenavond thuis nog 26
Hoe langer zo'n hete periode duurt hoe hoger het oploopt weliswaar
Wij mezzenallen!quote:
Dit is waarom ESF naar Rotje moet.quote:
Wat een avontuurquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is waarom ESF naar Rotje moet.![]()
GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG
Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Het is hier buiten al over de 33 graden zie ik op de site van knmiquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Leven we nog mensen in deze alles verzengende HITTE DES DOODS?
Ik solliciteer hierbij naar een functie bij De Telegraaf
Dat klinkt als veel te veel werk in dit warme weer... Ik zou inderdaad maar lekker onder de douche springenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Wij hebben alles al sinds gisteren redelijk potdicht zitten met de gordijnen dicht. Vandaag vrij en ik was ook niet van plan om maar een voet buiten de deur te zetten. In huis is het nog vrij aangenaam zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is hier buiten al over de 33 graden zie ik op de site van knmi
Ik blijf zoveel mogelijk binnen en ja, ik leef nog
Straks even dochter naar haar bijbaantje brengen, dan supermarktje, dan weer thuis. En dan vanmiddag weer een verjaardag, die ook binnen is.
Misschien koelen jullie hier ook wel een beetje van af! (Filmpje in tweet)twitter:ThemeParkReview twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 22:02:30#Energylandia's water coaster is the MOST WET I've ever gotten on a ride like this! It was INSANE! Watch this whole video with VOLUME UP! LIKE or RT if you can't believe how wet we got! https://t.co/xxqNZBDGnz reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.
"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
Dat ziet er best goddelijk uit nuquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Misschien koelen jullie hier ook wel een beetje van af! (Filmpje in tweet)twitter:ThemeParkReview twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 22:02:30#Energylandia's water coaster is the MOST WET I've ever gotten on a ride like this! It was INSANE! Watch this whole video with VOLUME UP! LIKE or RT if you can't believe how wet we got! https://t.co/xxqNZBDGnz reageer retweet
Ja ik was verder ook wel verbaasd dat dat normaal gesproken niet mag, ik lurk altijd en overal waterquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga elke dag met RET naar werk en drink dan ook altijd gewoon uit een flesje #livingonthedge
Oef Cee wat een werk allemaal op deze hete dagquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb als een anticiperende vooruitziende huisvrouw al een pan gazpacho staan maken nu de keuken nog te doen is.
Verder verwacht ik niet dat deze daadkrachtige montere houding lang zal aanhouden.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb als een anticiperende vooruitziende huisvrouw al een pan gazpacho staan maken nu de keuken nog te doen is.
Verder verwacht ik niet dat deze daadkrachtige montere houding lang zal aanhouden.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.
Dat lijkt me zo heerlijk he. Ik zou er bijna voor naar jouw meubelboulevard gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga dus zo ook nog eens naar de meubelboulevard, geheel vrijwillig, maar daar is ook die groenteboer met die bastognemousse.
Nee, die gaf ik met de koffie er bij. Ik kan dit soort dingen niet doen zonder onsubtiel en awkward te zijn, bij veel mensen gaat zoiets in een flow door, dat je haast denkt sowwwwww, ben je mafialid of autodealer, maar ik heb zoiets van “uh hier is koffie nou en hier dit ook, alsjeblieft, 20 euro super bedanktquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]Die twee tientjes!
Ook echt zo verborgen in een handdruk?
Trots op je!quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:48 schreef I. het volgende:
Zo. Belofte maakt schuld. Ik sta in het ESF-vriendenboekje.
Oh ik vind het al heel wat dat je dat uberhaupt allemaal geregeld hebt zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die gaf ik met de koffie er bij. Ik kan dit soort dingen niet doen zonder onsubtiel en awkward te zijn, bij veel mensen gaat zoiets in een flow door, dat je haast denkt sowwwwww, ben je mafia of autodealer, maar ik heb zoiets van “uh hier is koffie nou en hier dit ook, alsjeblieft, 20 euro super bedankt“.
Mijn moeder was er ook bij, die is ook niet echt hands-on maar dan staan we in elk geval met z’n tween hulpeloos te kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vind het al heel wat dat je dat uberhaupt allemaal geregeld hebt zo
Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:20 schreef MaLo het volgende:
Klopt, op een gegeven moment is het niet meer koel te houden. Hier was het gisteravond ook zo'n 26 graden in huis,
Werkt de airco niet zo goed?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegd
Nee. Is al een wat ouder ding (mochten 'm overnemen van schoonouders), en bleek ook dat de capaciteit niet voldoende is voor onze huiskamer.quote:
Je had ook de schilders kunnen paaien met koffie en ijsjes, en die het sjouwwerk laten doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
Dit is waarom ESF naar Rotje moet.
Ik denk meer dat het zo voelen als verrotte rug, maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
Ik denk dat laatste, vooral door de moeite die het kost.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
ESF / [ORGANISATIE] Presentatie ESF 2020 #2quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef falling_away het volgende:
Is er ook al een discussie / topic over wie het songfestival moet gaan presenteren volgend jaar?
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef falling_away het volgende:
Is er ook al een discussie / topic over wie het songfestival moet gaan presenteren volgend jaar?
Pff krijg het er nog warmer van.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
bedankt, weet niet waarom ik die niet kon vindenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:06 schreef Dave het volgende:
[..]
ESF / [ORGANISATIE] Presentatie ESF 2020 #2
Al 2 delen.
We geven hier de hitte de schuld van alles.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:07 schreef falling_away het volgende:
[..]
bedankt, weet niet waarom ik die niet kon vinden
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
die zag ik ook idd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:11 schreef I. het volgende:
[..]
En ik vond de vraag die ik laatst tegenkwam al bijzonder.
"Why is 'fridge' spelled with a 'd', but 'refrigerator' isn't?"
Het zou illegaal moeten zijn om mensen te verbieden water te drinken, waar dan ook. Eten kan ik nog begrijpen, dat men dat liever niet heeft in verband met geur (en viezigheid). Maar water?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik was verder ook wel verbaasd dat dat normaal gesproken niet mag, ik lurk altijd en overal water
Snap ik. 26 graden is te doen. Hopelijk warmt het bij je thuis niet nog meer op. Hier gaat het ook nog wel heter worden, warmte gaat op een gegeven moment niet meer uit de stenen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegd
Naisquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:53 schreef Momo... het volgende:
Voor als je de chills wil krijgen van een video vandaag.
Mja het gaat de 30+ wel halen vandaag binnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Snap ik. 26 graden is te doen. Hopelijk warmt het bij je thuis niet nog meer op. Hier gaat het ook nog wel heter worden, warmte gaat op een gegeven moment niet meer uit de stenen.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag. Vannochtend toch nog maar even op pad geweest om wat spullen te halen om de zomer te overleven. Heb nu een nieuwe zonnebril, tig boeken om lekker binnen te kunnen lezen met m'n vrije dagen, en een deodorantroller. Ohja en veel watermeloen en sla en ijsjes in huis.
#dagboekpost
Het valt nog reuze mee inderdaad.....quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Strani het volgende:
Volgens mijn gegevens is het op dit moment bij jullie precies even warm als bij mij. Nog niks aan de hand dus!
Hahahaha. Nou zeg dat. Was wel een noodgeval hoor, toen ik vanmorgen zag dat ik geen nieuwe meer had staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]Had ik vorig jaar ook gedaan met die hitte, die boeken.
Deodorantroller vind ik een beetje aan de late kant om nu pas te gaan gebruiken.
Verstandig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik ben inderdaad ook al redelijk vroeg om boodschappen gegaan boodschappen gaan doen, voor vandaag en morgen, en alvast het eten gemaakt dus voor vanavond.
Ja maar wij zijn niks gewend dus we smelten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Strani het volgende:
Volgens mijn gegevens is het op dit moment bij jullie precies even warm als bij mij. Nog niks aan de hand dus!
Hehequote:Op woensdag 24 juli 2019 12:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn niks gewend dus we smelten.
Stickgebruiker hier. Beating the system.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik altijd een deospuiter, niet een roller
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik altijd een deospuiter, niet een roller
is er een verschil tussen stick en rollerquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Stickgebruiker hier. Beating the system.
Ik ookquote:
Ja. Een stick heeft geen rollerkopquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is er een verschil tussen stick en roller
en muziek, de soundtrack is ook erg naisquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wetenschap en filosofie komen een beetje samen in dit soort video's
Dan vraag ik me af wat voor culinaire hoogstandjes jij normaal gesproken maakt, want burrito's vind ik niet echt 'heel makkelijk' voor een dag als ditquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de boodschappen inmiddels ook in huis. En vanavond eten we heel makkelijk burrito's.
En ik heb 7up met mojitosmaak gekocht
Het was wel heel heet buiten maar gelukkig niet echt benauwd.
Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel.quote:
De ene rol je, de andere smeer jequote:Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ok, maar je moet het allebei smeren, dus in die zin dezelfde categorie
Van sprays krijg ik huidirritatiequote:Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel.Vandaar; spuiters zijn het beste
Ah ja dan houdt het op inderdaadquote:
Rollers schijnen wel beter te helpen als je meer last hebt van zweetproblemenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar vanavond eet ik ze dus met al voorgesneden kipdijstukjes, kant en klare saus- en kruidenmix. Hoef alleen nog maar groente te snijden en de boel in de pan te mieteren en daarna oprollen in de wrapquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor culinaire hoogstandjes jij normaal gesproken maakt, want burrito's vind ik niet echt 'heel makkelijk' voor een dag als dit![]()
(laat staan koel om te maken!)
je zou het niet denkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Dave het volgende:
Bij een roller komt m'n okselhaar altijd vast te zitten in de rollen.
Dus ik ben ook een spuiter.
Ik voel een nieuwe verzameling aankomenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Greys het volgende:
Heb net twee extra ventilators gekocht. Ik ging voor een hele kleine maar in de Praxis stonden er een aantal aan en ik viel als een blok voor de Coolboy die heel stil is en met afstandsbediening dus kan je vanuit de bed dat ding bedienen en ik ben er serieus zo gelukkig mee. Kan een mens blij worden van een fijne ventilator.
Heb er nu zes ofzo voor overal, maar deze twee zijn m'n lievelings.
Oh ok, wist ik niet. Maar goed, dan zweet ik maarquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rollers schijnen wel beter te helpen als je meer last hebt van zweetproblemen
Da's wel te doen dan. Sprays in de winter vind ik ook niet zo prettig, veel te koudquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja dan houdt het op inderdaad![]()
Ik heb heel af en toe wat geprik en rode uitslag als ik net mijn oksels heb geschoren, maar dat trekt gelukkig dan al heel snel weg.
Ah okequote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh maar vanavond eet ik ze dus met al voorgesneden kipdijstukjes, kant en klare saus- en kruidenmix. Hoef alleen nog maar groente te snijden en de boel in de pan te mieteren en daarna oprollen in de wrap
Is met 10 minuutjes klaar
Meestal maak ik sausjes e.d. gewoon zelf en snij ik ook zelf de kipdijfilets, maar vanavond dus ff niet.
@Kreatorquote:
Dat hoeft toch niet in de ovenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke
Ja als wij burrito's eten dan is het uit zo'n Knorr Wereldgerechtenpak![]()
![]()
En dat moet dan eerst in de pan, en daarna nog in de oven, daar moet ik nu niet aan denken
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kan nu ook even op het balkon staan inderdaad.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gesmolten kaas, maar vandaag kun je de schaal ook buiten zetten
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kan nu ook even op het balkon staan inderdaad.
Doe mij maar zo'n lekkere smoothie van dat recept van gisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Greys het volgende:
Sjoelerts vamme, gil nog ff of je sat, kaasfondue, spareribs of een hamburgert wilt zondag als je het nog niet hebt doorgegeven of niet hebt gelezen in vorige deel.
Jawel,dan kun je lekker kaas erover gratinerenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:
Morgen ga ik een salade eten met sla, kipfilet, geitenkaas en appel. En zelfgemaakte croutons.
En vanavond gazpacho met stokbrood.
Aja, ik houd niet van gesmolten kaas, dus dat scheelt, bij m'n ouders hebben we altijd die knorr wereldgerechten, maar dat wordt gewoon alleen in de pan gedaan (zoals @MaLo ook doet, eigenlijk)quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gesmolten kaas, maar vandaag kun je de schaal ook buiten zetten
We smeltenquote:
Ik hou echt van meloen met dit weerquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:43 schreef MaLo het volgende:
Meloen hebben wij er ook bij vanavond als bijgerecht cq toetje, zo'n piel de sapo en nog een halve watermeloen
Bedankt voor de tip! Ik vind mojito's echt heerlijk, maar drink liever geen/weinig alcohol met deze temperaturen (krijg dan heel snel hoofdpijn).quote:
Maar rollers werken dan weer beter.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hell.quote:
Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.quote:
@Davequote:Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.
Oh. Voor hier zegt ie 19. Is ook nog warm maar wel beter.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deobus. Dopje ligt er naast.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet alleen met dit weer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken h heren, helemaal met dit weer. Gatsie.
![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken h heren, helemaal met dit weer. Gatsie.
![]()
Daar heb ik zoiezo echt een hekel aan. Mensen waarvan ik zeker weet dat ze het zowieso fout typen. Daar erger ik me cht sowiezo kapot aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:02 schreef Dave het volgende:
Applaus voor het correct spelen van zowerzo @:ijs_beer en I.
seauseau.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik zoiezo echt een hekel aan. Mensen waarvan ik zeker weet dat ze het zowieso fout typen. Daar erger ik me cht sowiezo kapot aan.
Mwah, kloontje van mij.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heeft wel wat met zijn leven gedaan.
Lijkt me ook beterquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
wow haha echt helemaal vergeten dat dit bestond
Ik wil je zondag met gekrulde vlechtjes zien!quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:00 schreef I. het volgende:
Met zo'n lange onverzorgde baard wil ik niet over straat.
En bedankt; nu heb ik dat intromuziekje in mijn hoofdquote:
Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzenquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En bedankt; nu heb ik dat intromuziekje in mijn hoofd
En ik eet ze door mekaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzen
quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzen
* I. gaat opzoek naar baard-extensions.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil je zondag met gekrulde vlechtjes zien!
De verwachtingen zijn hooggespannenquote:
Siewosiequote:
Of gewoon je shirt aanhouden, zoals het een heer betaamtquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Of gewoon je shirt aanhouden, zoals het een heer betaamt
Dat is heel onhandig met shirt aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Oh jee, durf je nu nog wel?quote:
Trimmer?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Dat was dan weer niet de bedoeling!quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef I. het volgende:
[..]
Begin nu wel weer een beetje zenuwachtig te worden.
Dat is nog wel eens een uitdaging ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo erg als bij het trimmen van andere delen
quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan weer niet de bedoeling!![]()
Of, nou ja, die hoge verwachtingen ga je vast waarmaken
En als je hem per ongeluk helemaal wegtrimt, dan kun je er altijd nog een opplakkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:04 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ja ik weet het niet, ik moet nu wel cht m'n best gaan doen op m'n baard merk ik al wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ach, zo lang er geen beestjes uitkruipen zal het zo'n vaart wel niet lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:04 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ja ik weet het niet, ik moet nu wel cht m'n best gaan doen op m'n baard merk ik al wel.
Mijn apparaat is niet zo groot dat ik ermee bij mijn oksels kan komenquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar probeer dan eens in te checken in een Duits hotel...quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Dave het volgende:
Stel je achternaam is So, en je heet van voren Wie. Dan kun je je op z'n Bond's voorstellen met:
The name is So. Wie So.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-11-2018 om 01:23:09Brutal and Extended Cold Blast could shatter ALL RECORDS - Whatever happened to Global Warming? reageer retweet
Pff, sterktequote:Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als jullie me kwijt zijn....ik woon bij die 38,4.....
Helquote:
Sterkte!quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als jullie me kwijt zijn....ik woon bij die 38,4.....
`quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:46 schreef Strani het volgende:
Het is bij jullie nu drie tot vier graden warmer dan bij mij. Dus het einde van de wereld is wel zo'n beetje nabij. Voor Nederland dan.
Jazeker! En dan hebben we ook nog eens meer zwembadenquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
`
Dus voor minder warm weer moeten we naar Spanje?
Laat ze lekker met hun tengels van die knopjes afblijven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Ik twijfel tussenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, kunnen jullie tenminste zeggen dat jullie dit hebben meegemaakt
Ik vond het een paar jaar geleden wel leuk toen we hier de 42 haalden. Dat was tenminste nog bijzonder. Maar als je dan een aantal dagen later 41 hebt is er niks bijzonders meer aan en dan is het gewoon afzienquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussenen
nu......
twitter:KNMI twitterde op woensdag 24-07-2019 om 14:58:13Nog nooit eerder heeft het KNMI zo'n hoge temperatuur in Nederland gemeten. Om 14.57 werd het in #GilzeRijen al 38.8C. #Warnsveld is hiermee na bijna 75 jaar het #hitterecord kwijt. #hitte #codeoranje https://t.co/aLugGabHOr reageer retweet
Nou kan ik best wat hebben, maar dit vind zelfs ik wel warm nu.........quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het een paar jaar geleden wel leuk toen we hier de 42 haalden. Dat was tenminste nog bijzonder. Maar als je dan een aantal dagen later 41 hebt is er niks bijzonders meer aan en dan is het gewoon afzien
Ik dacht dat het aan mij lag...quote:
Aha! De Brabanders en de Limburgers hebben weer eens de schuld!quote:Het nieuwe temperatuurrecord komt door de combinatie van uitzonderlijk warme lucht uit Noord-Afrika, volop zonneschijn en uitgedroogde zandgrond in Noord-Brabant en Limburg", aldus Ben Lankamp, meteoroloog bij Weerplaza.
Die Limlanders weer?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha! De Brabanders en de Limburgers hebben weer eens de schuld!
Ja toch? Limburg veel te heet voor het Songfestivalquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Limlanders weer?![]()
That's it, Rotterdam 2020.
Dat is inderdaad wel duidelijk nu jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Limlanders weer?![]()
That's it, Rotterdam 2020.
In Spanje is 38 graden beter te doen dan in Nederland. Het is hier altijd zo drukkend warm.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:46 schreef Strani het volgende:
Het is bij jullie nu drie tot vier graden warmer dan bij mij. Dus het einde van de wereld is wel zo'n beetje nabij. Voor Nederland dan.
Hoezo "te diep bleken"? Meten we dingen niet meer tegenwoordig, schepen bouwen doe je gewoon op de gok ofzo?quote:Drie grote schepen die voor Rijkswaterstaat werden gemaakt maar te diep bleken, worden toch in gebruik genomen. De schepen kunnen niet ingezet worden op de Waddenzee en het IJsselmeer, omdat het daar te ondiep is.
https://nos.nl/artikel/22(...)toch-in-gebruik.html
Als het hier aan de kust 38 is, is het ook erg drukkend. Gelukkig is dat zeldzaam. In het binnenland is het wel te doen ja, hoewel ik daar ook wel dagenlang heb moeten afzien in het verleden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Spanje is 38 graden beter te doen dan in Nederland. Het is hier altijd zo drukkend warm.
Jij gaat je leeftijdsrecord verbrekenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Guanabana het volgende:
Nou 2019 is tot nu toe wel het jaar van de oude records. Songfestivalwinst, hitterecord. What's next.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie.
Hoe gaat het met iedereen hier? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer
. Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen
Hoe gaat het met iedereen hier? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer
. Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen
GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
Meeeeeega opluchting. Ik was zo bang dat ik op vakantie in Frankrijk nog die stomme scriptie moest gaan aanpassen voor de herkansingquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat moet dit als een heerlijke opluchting voelen! Je hebt de vakantie echt meer dan verdiend!
Hier lig ik in een hangmat in de schaduw; gelukkig staat er een windje en valt het dus overall wel mee.
Was ook wel te verwachten, de ideale overgangsetappe, wat doorgaans alleen een aardige finale betekent.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
Megasaaie etappe in de Tour vandaag.. maar ja, kalmte voor de storm van de komende drie dagen.
Ja precies. In dit geval wordt het een gevechtje voor de ontsnappers zo te zien.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, de ideale overgangsetappe, wat doorgaans alleen een aardige finale betekent.
Dat is dan nog een extra opluchting inderdaad!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Meeeeeega opluchting. Ik was zo bang dat ik op vakantie in Frankrijk nog die stomme scriptie moest gaan aanpassen voor de herkansing. Maar gelukkig hoeft dat niet!!
Hoe gaat het met jou? En met je baan-zoek-avontuur?
Hangmatje in de schaduw klinkt wel briljant ja!
Ik ben zo blij dat ik niet meer op mijn kamertje in Tilburg zit, he, dan was ik nu gesmoltenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Groeten uit de paarse hel.
Het is de HEL.
AHHH GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
Ik was twee jaar geleden nog in Tilburg. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Groeten uit de paarse hel.
Het is de HEL.
Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet meer op mijn kamertje in Tilburg zit, he, dan was ik nu gesmolten
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn.
Dankje lieve Ceequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
AHHH GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker genieten van je vakantie nu!
Dapper!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn.
Oooh dat is wel handig dat je daar contact mee gelegd hebt, dat zou tof zijn als daar iets uitkomt! Of misschien heeft die docent wel weer andere handige contacten. Gaat vast goed komen, ik duim voor jequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan nog een extra opluchting inderdaad!Nu gewoon ongestoord met vakantie en je niet meer druk hoeven maken om die scriptie.
De baan wordt nog steeds gezocht, maar ik heb goede hoop dat ik in ieder geval voor de zomer wat moet kunnen vinden. Ik ga verder niet weg, dus zomerbaantjes (in winkels e.d.) liggen voor het oprapen. Wel via LinkedIn weer contact gelegd met mijn favoriete docent; wie weet kan die ook nog helpen.
Ik blijf gewoon in NL. Ik zou op zich wel weg willen, maar heb na twee stedentrips in het voorjaar nu echt geen geld meer over. Misschien ga ik in Nederland nog wel wat leuke dingen doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oooh dat is wel handig dat je daar contact mee gelegd hebt, dat zou tof zijn als daar iets uitkomt! Of misschien heeft die docent wel weer andere handige contacten. Gaat vast goed komen, ik duim voor je! Heb jij nog vakantieplannen of gewoon lekker in NL?
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als je hem per ongeluk helemaal wegtrimt, dan kun je er altijd nog een opplakken. Wij zijn in ESF wel wat gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat niet best zijn hoor.
![]()
Nog niet, maar je weet maar nooit met deze temperaturen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ach, zo lang er geen beestjes uitkruipen zal het zo'n vaart wel niet lopen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
quote:Eindhoven heeft hitterecord: 39,3 graden
Eindhoven heeft met een temperatuur van 39,3 graden de plaats van Gilze-Rijen en Limburgse Ell overgenomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-in-gilze-rijen.html
Brrr ja, arme mensenquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:22 schreef Strani het volgende:
Vliegtuigen vast op Schiphol door storing tanksysteem.. Je zal met deze hitte ook maar in een stilstaand vliegtuig zitten..
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.
We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.
[ afbeelding ]
Oeeh moet je vandaag je scriptie inleveren oid? Spannend wel!! En dat is dan voor je bachelor ook of master al?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GefeliciteerdVandaag hopelijk mijn laatste dag, maar ik weet het pas half augustus...
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahw.....dan wil ik 'm wel adopterenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huiskat Larry moet misschien zijn biezen pakken wanneer BoJo in Downing Street gaat wonen
Bachelor. Ik hoop er vandaag opnieuw de laatste hand aan te leggen. Had scriptie teruggekregen met feedback dat het toch nog wat anders moest qua structuur, nieuwe deadline ligt op 14 augustus, maar ik ga dus zondag op vakantiequote:Op woensdag 24 juli 2019 17:10 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oeeh moet je vandaag je scriptie inleveren oid? Spannend wel!! En dat is dan voor je bachelor ook of master al?
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HITTERECORDquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gieren.
Even kijken of ik hier een tweet van kan brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |