abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:16:29 #1
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090151
Volgende ESF sjoelmeet waarbij we meteen nog even op de winst gaan proosten: 28 juli.
Komen: Cee, yvonne, iteejer, Aoibhin, Momo, Roger_Epiales, René (EIC), Eduard (EIC), Greys, Redefine, grazz, Kaneelstokje, ato, ijs_beer, Hawaii_Tim, I. + diverse andere crewleden

:B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krea was here.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:17:27 #2
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_188090165
En al gesmolten hier?
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:18:08 #3
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:17 schreef Koen66 het volgende:
En al gesmolten hier?
Het valt eigenlijk nog wel mee, voel me nog lang geen kaasfondue. Het is hier in de kamer 24,6 graden, prima te doen nog. Ben nog niet buiten geweest vandaag :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:19:56 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_188090201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het valt eigenlijk nog wel mee, voel me nog lang geen kaasfondue. Het is hier in de kamer 24,6 graden, prima te doen nog. Ben nog niet buiten geweest vandaag :P.
Ow 24.6 gaat nog wel, was gisterenavond thuis nog 26

Hoe langer zo'n hete periode duurt hoe hoger het oploopt weliswaar
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:20:19 #5
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188090206
Wie is demense nu weer?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:20:48 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ow 24.6 gaat nog wel, was gisterenavond thuis nog 26

Hoe langer zo'n hete periode duurt hoe hoger het oploopt weliswaar
Klopt, op een gegeven moment is het niet meer koel te houden. Hier was het gisteravond ook zo'n 26 graden in huis, gelukkig vannacht iets warmte kunnen kwijtraken :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 11:22:26 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_188090240
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is demense nu weer?
Wij mezzenallen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:23:15 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_188090254
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:40 schreef Guanabana het volgende: Rotterdamgod [ afbeelding ]
Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
pi_188090269
Leven we nog mensen in deze alles verzengende HITTE DES DOODS?

Ik solliciteer hierbij naar een functie bij De Telegraaf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:24:39 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:24:56 #11
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090275
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Wat een avontuur :o
Maar HIJ STAAT!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:26:22 #12
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Leven we nog mensen in deze alles verzengende HITTE DES DOODS?

Ik solliciteer hierbij naar een functie bij De Telegraaf
Het is hier buiten al over de 33 graden zie ik op de site van knmi _O-
Ik blijf zoveel mogelijk binnen en ja, ik leef nog :o
Straks even dochter naar haar bijbaantje brengen, dan supermarktje, dan weer thuis. En dan vanmiddag weer een verjaardag, die ook binnen is :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:26:27 #13
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188090297
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Dat klinkt als veel te veel werk in dit warme weer... Ik zou inderdaad maar lekker onder de douche springen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188090305
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Wat een verhaal _O- _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:28:14 #15
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188090314
quote:
:D

'De temperatuur is hier onder nul, de zon schijnt nog wel, dus daar word je nog een beetje warm van. Er is hier ook chocolademelk en snert, daar word je ook warm van.' Heel surrealistisch dit _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188090316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is hier buiten al over de 33 graden zie ik op de site van knmi _O-
Ik blijf zoveel mogelijk binnen en ja, ik leef nog :o
Straks even dochter naar haar bijbaantje brengen, dan supermarktje, dan weer thuis. En dan vanmiddag weer een verjaardag, die ook binnen is :P.
Wij hebben alles al sinds gisteren redelijk potdicht zitten met de gordijnen dicht. Vandaag vrij en ik was ook niet van plan om maar een voet buiten de deur te zetten. In huis is het nog vrij aangenaam zo O+ O+

Voordeel van een redelijk nieuw huis (2 jaar oud) is dat het prima geisoleerd is voor winter en zomer :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:29:44 #17
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188090331
ThemeParkReview twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 22:02:30 #Energylandia's water coaster is the MOST WET I've ever gotten on a ride like this! It was INSANE! Watch this whole video with VOLUME UP! LIKE or RT if you can't believe how wet we got! https://t.co/xxqNZBDGnz reageer retweet
Misschien koelen jullie hier ook wel een beetje van af! (Filmpje in tweet)
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 11:30:57 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188090343
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.

"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
pi_188090347
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.

"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:31:56 #20
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188090354
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:29 schreef Hamlapjes het volgende:
ThemeParkReview twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 22:02:30 #Energylandia's water coaster is the MOST WET I've ever gotten on a ride like this! It was INSANE! Watch this whole video with VOLUME UP! LIKE or RT if you can't believe how wet we got! https://t.co/xxqNZBDGnz reageer retweet
Misschien koelen jullie hier ook wel een beetje van af! (Filmpje in tweet)
Dat ziet er best goddelijk uit nu _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:40:30 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_188090474
Weet niet of het ook geldt voor een balkon, maar toch ook effe een plat bord met water gevuld voor het gevogelte aldaar. Kunnen ze ZUIPEN.
pi_188090489
Zes quotealerts
Koel en donker bewaren
pi_188090496
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:42 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik ga elke dag met RET naar werk en drink dan ook altijd gewoon uit een flesje #livingonthedge
Ja ik was verder ook wel verbaasd dat dat normaal gesproken niet mag, ik lurk altijd en overal water :D
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:42:32 #24
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188090504
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Guanabana het volgende:
Zes quotealerts
Zo hee!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188090510
Ik heb als een anticiperende vooruitziende huisvrouw al een pan gazpacho staan maken nu de keuken nog te doen is.

Verder verwacht ik niet dat deze daadkrachtige montere houding lang zal aanhouden.
Koel en donker bewaren
pi_188090523
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zo hee!
Ja is voor mij veel ;(
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:44:12 #27
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188090534
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja is voor mij veel ;(
Ik heb ze nooit.

Maar ik heb ze uitstaan :B
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188090536
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Oef Cee wat een werk allemaal op deze hete dag :{ Gelukkig nu achter de rug.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:44:36 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_188090543
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb als een anticiperende vooruitziende huisvrouw al een pan gazpacho staan maken nu de keuken nog te doen is.

Verder verwacht ik niet dat deze daadkrachtige montere houding lang zal aanhouden.
Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.
pi_188090554
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.
:@
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:45:27 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_188090558
Ik ga dus zo ook nog eens naar de meubelboulevard, geheel vrijwillig, maar daar is ook die groenteboer met die bastognemousse. :9~
pi_188090568
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb als een anticiperende vooruitziende huisvrouw al een pan gazpacho staan maken nu de keuken nog te doen is.

Verder verwacht ik niet dat deze daadkrachtige montere houding lang zal aanhouden.
Goed bezig! ^O^ Ik weet nog niet hoe ik dat vanavond aan ga pakken. Koken met deze temperaturen is echt hell...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188090571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
:D Die twee tientjes!

Ook echt zo verborgen in een handdruk? ;)
Koel en donker bewaren
pi_188090576
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Het is veel te warm voor bijvoeglijke naamwoorden Guana.
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188090579
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga dus zo ook nog eens naar de meubelboulevard, geheel vrijwillig, maar daar is ook die groenteboer met die bastognemousse. :9~
Dat lijkt me zo heerlijk he. Ik zou er bijna voor naar jouw meubelboulevard gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:48:05 #36
370352 I
Eye for an I
pi_188090596
Zo. Belofte maakt schuld. Ik sta in het ESF-vriendenboekje.
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:49:26 #37
87554 Cee
Welluk?
pi_188090618
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D Die twee tientjes!

Ook echt zo verborgen in een handdruk? ;)
Nee, die gaf ik met de koffie er bij. Ik kan dit soort dingen niet doen zonder onsubtiel en awkward te zijn, bij veel mensen gaat zoiets in een flow door, dat je haast denkt sowwwwww, ben je mafialid of autodealer, maar ik heb zoiets van “uh hier is koffie nou en hier dit ook, alsjeblieft, 20 euro super bedankt :+ “.
pi_188090622
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:48 schreef I. het volgende:
Zo. Belofte maakt schuld. Ik sta in het ESF-vriendenboekje.
Trots op je! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188090630
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, die gaf ik met de koffie er bij. Ik kan dit soort dingen niet doen zonder onsubtiel en awkward te zijn, bij veel mensen gaat zoiets in een flow door, dat je haast denkt sowwwwww, ben je mafia of autodealer, maar ik heb zoiets van “uh hier is koffie nou en hier dit ook, alsjeblieft, 20 euro super bedankt :+ “.
Oh ik vind het al heel wat dat je dat uberhaupt allemaal geregeld hebt zo :D
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:50:25 #40
370352 I
Eye for an I
pi_188090640
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Trots op je! _O_
*O*
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 11:51:27 #41
87554 Cee
Welluk?
pi_188090654
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh ik vind het al heel wat dat je dat uberhaupt allemaal geregeld hebt zo :D
Mijn moeder was er ook bij, die is ook niet echt hands-on maar dan staan we in elk geval met z’n tweeën hulpeloos te kijken. :') :')
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:53:11 #42
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188090694
Voor als je de chills wil krijgen van een video vandaag.
pi_188090781
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:20 schreef MaLo het volgende:
Klopt, op een gegeven moment is het niet meer koel te houden. Hier was het gisteravond ook zo'n 26 graden in huis,
Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegd ;(
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 11:57:44 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188090788
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegd ;(
Werkt de airco niet zo goed?
pi_188090820
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Momo... het volgende:

[..]

Werkt de airco niet zo goed?
Nee. Is al een wat ouder ding (mochten 'm overnemen van schoonouders), en bleek ook dat de capaciteit niet voldoende is voor onze huiskamer.
Dus zolang je in de koude luchtstroom zit is het wel lekker, maar de kamer zelf wordt niet/nauwelijks gekoeld.

De slaapkamer zou als het goed is wel klein genoeg moeten zijn, dus dat vanavond maar proberen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:00:41 #46
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188090835
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:
Dit is waarom ESF naar Rotje moet.

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Je had ook de schilders kunnen paaien met koffie en ijsjes, en die het sjouwwerk laten doen.

Verder: goed bezig!
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:03:14 #47
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188090871
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.

"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
Ik denk meer dat het zo voelen als verrotte rug, maar da's mijn mening. :7
:o)
pi_188090890
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.

"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
Ik denk dat laatste, vooral door de moeite die het kost.

Maar ik vind het nog wel wat vroeg voor dit soort vraagstukken.
Koel en donker bewaren
pi_188090896
Is er ook al een discussie / topic over wie het songfestival moet gaan presenteren volgend jaar?
Alpha kenny one
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:05:55 #50
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188090912
Laat ik het er op houden dat voor het 'like suckin a dick' je wel heul flexibel moet zijn. Dan zou het dichterbij 'licking the tip' komen of zo.

Tot zover de expert.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:06:22 #51
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188090919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef falling_away het volgende:
Is er ook al een discussie / topic over wie het songfestival moet gaan presenteren volgend jaar?
ESF / [ORGANISATIE] Presentatie ESF 2020 #2

Al 2 delen.
:o)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:06:33 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188090920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef falling_away het volgende:
Is er ook al een discussie / topic over wie het songfestival moet gaan presenteren volgend jaar?
Ja
https://forum.fok.nl/topic/2503901/3/100#p188027757
  † In Memoriam † woensdag 24 juli 2019 @ 12:07:15 #53
368283 ato
pi_188090933
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is waarom ESF naar Rotje moet. O+

GIIILLLLLL HUISGEBURGTE MAKERS ZONDAG

Zo. Was al onderweg naar mijn werk toen ze belden dat de bank over een half uur wordt bezorgd. En dat terwijl ik rekening hield met twee uur tijd (stond ergens vermeld, dat ze twee uur van tevoren bellen) om alles uit de weg te ruimen, kussens uit de oude bank die ze mee gingen nemen, meubilair aan de kant. Dus ik moest als een gek terug en alles wegruimen slopen alles en ik was net op tijd klaar toen de banksjouwers kwamen. Gelukkig kon de bank wel in de lift en ging het moeiteloos door alle deuren (armleuningen werden er door de monteur aan gezet). Echter. Mijn oude bank bleek niet in de lift te passen. Dacht dat het toen ik hier kwam wonen met de lift was meegegaan maar blijkbaar destijds door twee sterke mannen vijf verdiepingen naar boven gesjouwd. Dus ze konden mijn bank niet meenemen want mochten dat niet doen bij hoger dan drie verdiepingen. Dus dat. Gelukkig heb ik de monteur kunnen paaien met geouwehoer en koffie en ijsjes en twee tientjes en die heeft de armleuningen van mijn oude bank gesloopt en toen kon ik het ding in drie delen de bloedhete galerij over slepen en in de heteluchtovenlift proppen en bij hem in het busje duwen zodat hij het naar de stort kon brengen. Dat allemaal terwijl er op de galerij ook schilders bezig waren met de kozijnen dus die mochten we niet aanstoten. Alles in de kamer stofzuigen en herinrichten en zo naar de meubelboulevard nog wat spray voor de bank kopen en kussentjes. Eind goed al goed. Ik ben nu al KAPOT. Wil weer douchen.
Pff krijg het er nog warmer van.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188090942
quote:
bedankt, weet niet waarom ik die niet kon vinden :@
Alpha kenny one
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:08:54 #55
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188090958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:07 schreef falling_away het volgende:

[..]

bedankt, weet niet waarom ik die niet kon vinden :@
We geven hier de hitte de schuld van alles.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:11:12 #56
370352 I
Eye for an I
pi_188090994
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:
Soms kom je echt wel bijzondere vragen tegen op Reddit.

"If you could suck your own dick, would it feel more like getting your dick sucked or more like suckin a dick?"
:{

En ik vond de vraag die ik laatst tegenkwam al bijzonder. :{

"Why is 'fridge' spelled with a 'd', but 'refrigerator' isn't?"
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:16:31 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091064
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:11 schreef I. het volgende:

[..]

:{

En ik vond de vraag die ik laatst tegenkwam al bijzonder. :{

"Why is 'fridge' spelled with a 'd', but 'refrigerator' isn't?"
die zag ik ook idd.
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:22:41 #58
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091130
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik was verder ook wel verbaasd dat dat normaal gesproken niet mag, ik lurk altijd en overal water :D
Het zou illegaal moeten zijn om mensen te verbieden water te drinken, waar dan ook. Eten kan ik nog begrijpen, dat men dat liever niet heeft in verband met geur (en viezigheid). Maar water?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:23:17 #59
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Daar zou ik een moord voor doen eerlijk gezegd ;(
Snap ik. 26 graden is te doen. Hopelijk warmt het bij je thuis niet nog meer op. Hier gaat het ook nog wel heter worden, warmte gaat op een gegeven moment niet meer uit de stenen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:24:47 #60
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091167
En een hele goedemiddag mensen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:24:51 #61
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:53 schreef Momo... het volgende:
Voor als je de chills wil krijgen van een video vandaag.
Nais _O_
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:24:56 #62
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091171
Goedemiddag. Vannochtend toch nog maar even op pad geweest om wat spullen te halen om de zomer te overleven. Heb nu een nieuwe zonnebril, tig boeken om lekker binnen te kunnen lezen met m'n vrije dagen, en een deodorantroller. Ohja en veel watermeloen en sla en ijsjes in huis.

#dagboekpost
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188091200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Snap ik. 26 graden is te doen. Hopelijk warmt het bij je thuis niet nog meer op. Hier gaat het ook nog wel heter worden, warmte gaat op een gegeven moment niet meer uit de stenen.
Mja het gaat de 30+ wel halen vandaag binnen.

(Luxe)probleem is waar ik op een gegeven moment de airco neer ga zetten. Zal een logistiek gedoetje gaan worden :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:26:56 #64
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091205
Volgens mijn gegevens is het op dit moment bij jullie precies even warm als bij mij. Nog niks aan de hand dus!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188091212
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag. Vannochtend toch nog maar even op pad geweest om wat spullen te halen om de zomer te overleven. Heb nu een nieuwe zonnebril, tig boeken om lekker binnen te kunnen lezen met m'n vrije dagen, en een deodorantroller. Ohja en veel watermeloen en sla en ijsjes in huis.

#dagboekpost
^O^ Had ik vorig jaar ook gedaan met die hitte, die boeken.

Deodorantroller vind ik een beetje aan de late kant om nu pas te gaan gebruiken.
;)
Koel en donker bewaren
pi_188091221
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Strani het volgende:
Volgens mijn gegevens is het op dit moment bij jullie precies even warm als bij mij. Nog niks aan de hand dus!
Het valt nog reuze mee inderdaad..... 8-)
pi_188091239
Maar ik ben inderdaad ook al redelijk vroeg om boodschappen gegaan boodschappen gaan doen, voor vandaag en morgen, en alvast het eten gemaakt dus voor vanavond.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:28:59 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091241
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

^O^ Had ik vorig jaar ook gedaan met die hitte, die boeken.

Deodorantroller vind ik een beetje aan de late kant om nu pas te gaan gebruiken.
;)
Hahahaha. Nou zeg dat. Was wel een noodgeval hoor, toen ik vanmorgen zag dat ik geen nieuwe meer had staan. :6
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188091257
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:24 schreef Strani het volgende:
En een hele goedemiddag mensen.
:W
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:30:17 #70
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik ben inderdaad ook al redelijk vroeg om boodschappen gegaan boodschappen gaan doen, voor vandaag en morgen, en alvast het eten gemaakt dus voor vanavond.
Verstandig. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:30:43 #71
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091266
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Strani het volgende:
Volgens mijn gegevens is het op dit moment bij jullie precies even warm als bij mij. Nog niks aan de hand dus!
Ja maar wij zijn niks gewend dus we smelten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:30:56 #72
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:W
Hoi :*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:31:51 #73
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091299
Ik gebruik altijd een deospuiter, niet een roller
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:31:58 #74
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091300
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:30 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja maar wij zijn niks gewend dus we smelten.
Hehe :D Maar ik moet wel zeggen dat de wind vandaag behoorlijk warm is. Nog steeds wel lekker om door het huis te hebben waaien, maar het koelt niet af.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:32:19 #75
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091305
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik altijd een deospuiter, niet een roller
Stickgebruiker hier. Beating the system.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188091324
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik altijd een deospuiter, niet een roller
Ik ook.

/interessante info
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:34:34 #77
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Stickgebruiker hier. Beating the system.
is er een verschil tussen stick en roller :?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188091365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ook.

/interessante info
Ik ook :P

/heel interessant
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:34:55 #79
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091375
Ik heb de boodschappen inmiddels ook in huis. En vanavond eten we heel makkelijk burrito's :P.
En ik heb 7up met mojitosmaak gekocht *O*
Het was wel heel heet buiten maar gelukkig niet echt benauwd.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:08 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188091381
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nais _O_
Wetenschap en filosofie komen een beetje samen in dit soort video's :)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:23 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091385
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

is er een verschil tussen stick en roller :?
Ja. Een stick heeft geen rollerkop :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:36 #82
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wetenschap en filosofie komen een beetje samen in dit soort video's :)
en muziek, de soundtrack is ook erg nais :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:46 #83
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja. Een stick heeft geen rollerkop :D
Dit ja ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188091404
Ik vind die sticks best wel vies :@
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:36:17 #85
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die sticks best wel vies :@
Nou, dan mag jij de mijne niet gebruiken :P
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:36:20 #86
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja. Een stick heeft geen rollerkop :D
ja, ok, maar je moet het allebei smeren, dus in die zin dezelfde categorie :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188091416
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de boodschappen inmiddels ook in huis. En vanavond eten we heel makkelijk burrito's :P.
En ik heb 7up met mojitosmaak gekocht *O*
Het was wel heel heet buiten maar gelukkig niet echt benauwd.
Dan vraag ik me af wat voor culinaire hoogstandjes jij normaal gesproken maakt, want burrito's vind ik niet echt 'heel makkelijk' voor een dag als dit :@ :o (laat staan koel om te maken!)
Koel en donker bewaren
pi_188091418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die sticks best wel vies :@
Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel. :@ Vandaar; spuiters zijn het beste ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:36:44 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091419
Ik heb voor de kat trouwens kattensoep gekocht, zodat hij zeker genoeg vocht binnenkrijgt, want dat smaakt natuurlijk lekkerder dan water.
Het zakje ging binnen 3 minuten op, hij miauwde van genot _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:36:52 #90
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091424
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ja, ok, maar je moet het allebei smeren, dus in die zin dezelfde categorie :P
De ene rol je, de andere smeer je ;) En de rollerdeo is ook vloeibaar, de stick niet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:37:12 #91
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091431
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel. :@ Vandaar; spuiters zijn het beste ^O^
Van sprays krijg ik huidirritatie ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188091440
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Van sprays krijg ik huidirritatie ;(
Ah ja dan houdt het op inderdaad :{

Ik heb heel af en toe wat geprik en rode uitslag als ik net mijn oksels heb geschoren, maar dat trekt gelukkig dan al heel snel weg.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juli 2019 @ 12:38:22 #93
163650 Greys
pi_188091446
Heb net twee extra ventilators gekocht. Ik ging voor een hele kleine maar in de Praxis stonden er een aantal aan en ik viel als een blok voor de Coolboy die heel stil is en met afstandsbediening dus kan je vanuit de bed dat ding bedienen en ik ben er serieus zo gelukkig mee. Kan een mens blij worden van een fijne ventilator. :D

Heb er nu zes ofzo voor overal, maar deze twee zijn m'n lievelings. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188091455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel. :@ Vandaar; spuiters zijn het beste ^O^
Rollers schijnen wel beter te helpen als je meer last hebt van zweetproblemen :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:38:54 #95
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091456
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af wat voor culinaire hoogstandjes jij normaal gesproken maakt, want burrito's vind ik niet echt 'heel makkelijk' voor een dag als dit :@ :o (laat staan koel om te maken!)
Oh maar vanavond eet ik ze dus met al voorgesneden kipdijstukjes, kant en klare saus- en kruidenmix. Hoef alleen nog maar groente te snijden en de boel in de pan te mieteren en daarna oprollen in de wrap :P
Is met 10 minuutjes klaar *O*
Meestal maak ik sausjes e.d. gewoon zelf en snij ik ook zelf de kipdijfilets, maar vanavond dus ff niet :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:39:15 #96
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188091461
Bij een roller komt m'n okselhaar altijd vast te zitten in de rollen.
Dus ik ben ook een spuiter.
:o)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:39:40 #97
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091471
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Dave het volgende:
Bij een roller komt m'n okselhaar altijd vast te zitten in de rollen.
Dus ik ben ook een spuiter.
je zou het niet denken :B
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:39:51 #98
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091474
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Greys het volgende:
Heb net twee extra ventilators gekocht. Ik ging voor een hele kleine maar in de Praxis stonden er een aantal aan en ik viel als een blok voor de Coolboy die heel stil is en met afstandsbediening dus kan je vanuit de bed dat ding bedienen en ik ben er serieus zo gelukkig mee. Kan een mens blij worden van een fijne ventilator. :D

Heb er nu zes ofzo voor overal, maar deze twee zijn m'n lievelings. O+
Ik voel een nieuwe verzameling aankomen _O-
Maar fijn dat je er zo blij mee bent, hopelijk een lekker fris huis voor jou en de hondten!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188091479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Rollers schijnen wel beter te helpen als je meer last hebt van zweetproblemen :P
Oh oké, wist ik niet. Maar goed, dan zweet ik maar :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:02 #100
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah ja dan houdt het op inderdaad :{

Ik heb heel af en toe wat geprik en rode uitslag als ik net mijn oksels heb geschoren, maar dat trekt gelukkig dan al heel snel weg.
Da's wel te doen dan. Sprays in de winter vind ik ook niet zo prettig, veel te koud :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:02 #101
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188091481
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Greys het volgende:
en ik ben er serieus zo gelukkig mee.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:08 #102
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Oh maar vanavond eet ik ze dus met al voorgesneden kipdijstukjes, kant en klare saus- en kruidenmix. Hoef alleen nog maar groente te snijden en de boel in de pan te mieteren en daarna oprollen in de wrap :P
Is met 10 minuutjes klaar *O*
Meestal maak ik sausjes e.d. gewoon zelf en snij ik ook zelf de kipdijfilets, maar vanavond dus ff niet :P.
Ah oke :P

Ja als wij burrito's eten dan is het uit zo'n Knorr Wereldgerechtenpak :@ :@ :@

En dat moet dan eerst in de pan, en daarna nog in de oven, daar moet ik nu niet aan denken :D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:17 #103
163650 Greys
pi_188091489
Sjoelerts vamme, gil nog ff of je saté, kaasfondue, spareribs of een hamburgert wilt zondag als je het nog niet hebt doorgegeven of niet hebt gelezen in vorige deel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188091499
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Dave het volgende:
Dus ik ben ook een spuiter.
@Kreator
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:40 #105
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091500
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ah oke :P

Ja als wij burrito's eten dan is het uit zo'n Knorr Wereldgerechtenpak :@ :@ :@

En dat moet dan eerst in de pan, en daarna nog in de oven, daar moet ik nu niet aan denken :D
Dat hoeft toch niet in de oven :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:40:50 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188091505
36,6 graden nu al in brabant
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:06 #107
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188091513
Over eten gesproken, dat ga ik nu doen *O*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:11 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091516
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet in de oven :+
Nee kan nu ook even op het balkon staan inderdaad.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:14 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188091518
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet in de oven :+
Gesmolten kaas, maar vandaag kun je de schaal ook buiten zetten :P
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:28 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188091519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee kan nu ook even op het balkon staan inderdaad.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Momo... het volgende:

[..]

Gesmolten kaas, maar vandaag kun je de schaal ook buiten zetten :P
:D
pi_188091523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee kan nu ook even op het balkon staan inderdaad.
:D

Goeie
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:38 #112
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188091527
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Greys het volgende:
Sjoelerts vamme, gil nog ff of je saté, kaasfondue, spareribs of een hamburgert wilt zondag als je het nog niet hebt doorgegeven of niet hebt gelezen in vorige deel.
Doe mij maar zo'n lekkere smoothie van dat recept van gisteren.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:47 #113
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091530
Morgen ga ik een salade eten met sla, kipfilet, geitenkaas en appel. En zelfgemaakte croutons.

En vanavond gazpacho met stokbrood.
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:41:50 #114
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091531
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet in de oven :+
Jawel,dan kun je lekker kaas erover gratineren :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188091543
Ik ga vanavond kaas nemen die niet smelt (halloumi) en ik voor het krokante korstje toch echt in de pan moet flikkeren. :') Wel met watermeloen erbij :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:42:42 #116
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Guanabana het volgende:
Morgen ga ik een salade eten met sla, kipfilet, geitenkaas en appel. En zelfgemaakte croutons.

En vanavond gazpacho met stokbrood.
Lekker :9
Wij eten morgen bij mijn ouders, denk dat mijn mams pastasalade ofzo maakt :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:42:46 #117
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Momo... het volgende:

[..]

Gesmolten kaas, maar vandaag kun je de schaal ook buiten zetten :P
Aja, ik houd niet van gesmolten kaas, dus dat scheelt, bij m'n ouders hebben we altijd die knorr wereldgerechten, maar dat wordt gewoon alleen in de pan gedaan (zoals @MaLo ook doet, eigenlijk)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:43:05 #118
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Momo... het volgende:
36,6 graden nu al in brabant
Arm Brabant ;(
Koel en donker bewaren
pi_188091576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Arm Brabant ;(
We smelten :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:43:36 #120
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091581
Meloen hebben wij er ook bij vanavond als bijgerecht cq toetje, zo'n piel de sapo en nog een halve watermeloen :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:44:55 #121
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091610
Die 7up met mojitosmaak is heel lekker :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188091623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:43 schreef MaLo het volgende:
Meloen hebben wij er ook bij vanavond als bijgerecht cq toetje, zo'n piel de sapo en nog een halve watermeloen :9
Ik hou echt van meloen met dit weer O+
Er prijkt nu zo'n hele watermeloen in de keuken, maar ik heb die vanavond nodig; het is lastig om er nu vanaf te blijven _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:45:38 #123
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188091635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:44 schreef MaLo het volgende:
Die 7up met mojitosmaak is heel lekker :D
Zou de Plus die ook met 2 uur thuis bezorgen?
:o)
pi_188091649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:44 schreef MaLo het volgende:
Die 7up met mojitosmaak is heel lekker :D
Bedankt voor de tip! Ik vind mojito's echt heerlijk, maar drink liever geen/weinig alcohol met deze temperaturen (krijg dan heel snel hoofdpijn).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:49:43 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188091728
Vannacht minimum temp 25 graden :{
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:51:22 #126
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091774
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van rollers eigenlijk wel. :@ Vandaar; spuiters zijn het beste ^O^
Maar rollers werken dan weer beter. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:52:49 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Momo... het volgende:
36,6 graden nu al in brabant
Hell.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:53:15 #128
370352 I
Eye for an I
pi_188091820
Rollers :r Sticks :r

Gewoon deobussen. _O_
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:53:56 #129
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188091836
Twente koelt af, van 35,6 naar 35,3 :o

Oh en ik heb ook een spuitdeo, rollers vind ik zo plakkerig :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:54:02 #130
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:53 schreef I. het volgende:
Rollers :r Sticks :r

Gewoon deobussen. _O_
Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:54:32 #131
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188091855
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.
@Dave
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 12:54:57 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091862
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:49 schreef Momo... het volgende:
Vannacht minimum temp 25 graden :{
Oh. Voor hier zegt ie 19. Is ook nog warm maar wel beter.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:55:12 #133
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091870
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken hè heren, helemaal met dit weer. Gatsie.

(8>
Koel en donker bewaren
pi_188091893
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.
:D _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:56:46 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

@:Kreator
Ik kan dit bevestigen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:58:05 #136
370352 I
Eye for an I
pi_188091926
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wel typisch gezien dat je username ook een veredelde stick is eigenlijk.
Deobus. Dopje ligt er naast.
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:58:35 #137
370352 I
Eye for an I
pi_188091934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken hè heren, helemaal met dit weer. Gatsie.

(8>
Niet alleen met dit weer. :+
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:59:34 #138
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188091957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:58 schreef I. het volgende:

[..]

Niet alleen met dit weer. :+
Niet alleen okselhaar.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:00:01 #139
370352 I
Eye for an I
pi_188091966
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Niet alleen okselhaar.
Oh nee, dat sowieso idd.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:00:16 #140
370352 I
Eye for an I
pi_188091972
Met zo'n lange onverzorgde baard wil ik niet over straat.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:00:26 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188091976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:58 schreef I. het volgende:

[..]

Niet alleen met dit weer. :+
Netjes, netjes.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 13:00:42 #142
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188091982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken hè heren, helemaal met dit weer. Gatsie.

(8>
Dat sowieso. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:02:23 #143
370352 I
Eye for an I
pi_188092013
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Netjes, netjes.
Zoals het hoort.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:02:48 #144
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188092023
Applaus voor het correct spelen van zowerzo @ijs_beer en I.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:02:54 #145
370352 I
Eye for an I
pi_188092028
Beetje kammen, scheiding, of strikje d'r in.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:03:27 #146
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188092040
I. is gewoon niet te taggen. Of is het l. Dus.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:04:10 #147
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188092052
Laatste poging @I. @I. @L.

Te warm hiervoor.
:o)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 13:04:26 #148
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188092059
Het is @I.

@Dave
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:04:44 #149
370352 I
Eye for an I
pi_188092067
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:02 schreef Dave het volgende:
Applaus voor het correct spelen van zowerzo @:ijs_beer en I.
Daar heb ik zoiezo echt een hekel aan. Mensen waarvan ik zeker weet dat ze het zowieso fout typen. Daar erger ik me écht sowiezo kapot aan.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:04:48 #150
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188092068
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef Dave het volgende:
@L.
laatste bezoek: nooit

Gelukkig maar.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:05:40 #151
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092087
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef I. het volgende:

[..]

Daar heb ik zoiezo echt een hekel aan. Mensen waarvan ik zeker weet dat ze het zowieso fout typen. Daar erger ik me écht sowiezo kapot aan.
seauïseau.
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:06:22 #152
370352 I
Eye for an I
pi_188092105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

seauïseau.
Soberzo.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:06:41 #153
370352 I
Eye for an I
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 13:07:19 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188092122
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef Dave het volgende:
laatste bezoek: nooit
Die heeft wel wat met zijn leven gedaan.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:07:51 #155
370352 I
Eye for an I
pi_188092128
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die heeft wel wat met zijn leven gedaan.
Mwah, kloontje van mij.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:08:40 #156
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188092142
Ik weet niet waarom Youtube dit een hit vindt bij het zoeken op 'sowieso'. Maar het is sowieso de mooiste en meest doable hit. Dus vandaar.

:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:09:12 #157
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092150
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:07 schreef I. het volgende:

[..]

Mwah, kloontje van mij.
Koel en donker bewaren
pi_188092223
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wow haha echt helemaal vergeten dat dit bestond _O-
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:13:40 #159
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

wow haha echt helemaal vergeten dat dit bestond _O-
Lijkt me ook beter ;(
Koel en donker bewaren
pi_188092253
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lijkt me ook beter ;(
Ha ha ja inderdaad :D !
pi_188092348
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lijkt me ook beter ;(
Haha ja ik keek nog liever naar deze
pi_188092428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:00 schreef I. het volgende:
Met zo'n lange onverzorgde baard wil ik niet over straat.
Ik wil je zondag met gekrulde vlechtjes zien! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188092453
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En bedankt; nu heb ik dat intromuziekje in mijn hoofd ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 13:27:38 #164
39237 crew  H_T
2733
pi_188092503
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En bedankt; nu heb ik dat intromuziekje in mijn hoofd ;(
Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188092522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzen
En ik eet ze door mekaar :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:29:13 #166
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092529
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan lust je met dit weer vast ook heel veel ijzen
_O-
Koel en donker bewaren
pi_188092563
Met dit weer komen altijd de zweefvliegtuigjes vanuit Hilversum overvliegen. Maar net vloog er een wel héél laag. Dat ik echt dacht van 'joh, je raakt de huizen bijna' :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:31:16 #168
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092568
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:31:22 #169
370352 I
Eye for an I
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:32:45 #170
370352 I
Eye for an I
pi_188092593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik wil je zondag met gekrulde vlechtjes zien! *O*
* I. gaat opzoek naar baard-extensions.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:33:44 #171
370352 I
Eye for an I
pi_188092637
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]

_O-!
de middelste :o :D
pi_188092678
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]

_O-!
De verwachtingen zijn hooggespannen ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:37:01 #174
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188092683
13:37
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:37:37 #175
370352 I
Eye for an I
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:38:01 #176
370352 I
Eye for an I
pi_188092707
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

de middelste :o :D
Ja _O- Modieus wel.
pi_188092720
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:38 schreef I. het volgende:

[..]

Ja _O- Modieus wel.
Ja precies :D :D
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 13:44:02 #178
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188092833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lijkt me ook beter ;(
Siewosie
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:50:55 #179
370352 I
Eye for an I
pi_188092954
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De verwachtingen zijn hooggespannen ^O^
Dat was niet de bedoeling. :X :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:20 #180
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188093003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
En, naast deo, ook een beetje je okselhaar bijwerken hè heren, helemaal met dit weer. Gatsie.

(8>
Of gewoon je shirt aanhouden, zoals het een heer betaamt :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:51 #181
163650 Greys
pi_188093016
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:56 #182
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188093022
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Of gewoon je shirt aanhouden, zoals het een heer betaamt :o
Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:54:32 #183
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188093031
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Dat is heel onhandig met shirt aan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188093066
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:50 schreef I. het volgende:

[..]

Dat was niet de bedoeling. :X :D
Oh jee, durf je nu nog wel?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:57:42 #185
370352 I
Eye for an I
pi_188093082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Trimmer? :@
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:58:08 #186
370352 I
Eye for an I
pi_188093090
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh jee, durf je nu nog wel?
Begin nu wel weer een beetje zenuwachtig te worden.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:59:09 #187
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188093106
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:57 schreef I. het volgende:

[..]

Trimmer? :@
Gewoon de zeis!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188093107
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef I. het volgende:

[..]

Begin nu wel weer een beetje zenuwachtig te worden.
Dat was dan weer niet de bedoeling! :o

Of, nou ja, die hoge verwachtingen ga je vast waarmaken ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:02:00 #189
370352 I
Eye for an I
pi_188093133
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Gewoon de zeis!
Dat wordt zoieso een bloedbad.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:02:25 #190
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188093141
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef I. het volgende:

[..]

Dat wordt zoieso een bloedbad.
Niet zo erg als bij het trimmen van andere delen :X
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:03:52 #191
370352 I
Eye for an I
pi_188093165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet zo erg als bij het trimmen van andere delen :X
Dat is nog wel eens een uitdaging ja.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:04:23 #192
370352 I
Eye for an I
pi_188093182
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat was dan weer niet de bedoeling! :o

Of, nou ja, die hoge verwachtingen ga je vast waarmaken ^O^
:o

Ja ik weet het niet, ik moet nu wel écht m'n best gaan doen op m'n baard merk ik al wel.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:06:17 #193
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093213
Stel je achternaam is So, en je heet van voren Wie. Dan kun je je op z'n Bond's voorstellen met:

The name is So. Wie So.
:o)
pi_188093220
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:04 schreef I. het volgende:

[..]

:o

Ja ik weet het niet, ik moet nu wel écht m'n best gaan doen op m'n baard merk ik al wel.
En als je hem per ongeluk helemaal wegtrimt, dan kun je er altijd nog een opplakken :+ . Wij zijn in ESF wel wat gewend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:06:50 #195
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093222
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:04 schreef I. het volgende:

[..]

:o

Ja ik weet het niet, ik moet nu wel écht m'n best gaan doen op m'n baard merk ik al wel.
Ach, zo lang er geen beestjes uitkruipen zal het zo'n vaart wel niet lopen.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 14:09:33 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_188093269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gewoon even de tondeuse of wat voor apparaat jullie ook hebben, erover heen halen.
Mijn apparaat is niet zo groot dat ik ermee bij mijn oksels kan komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 14:11:23 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_188093308
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Dave het volgende:
Stel je achternaam is So, en je heet van voren Wie. Dan kun je je op z'n Bond's voorstellen met:

The name is So. Wie So.
Maar probeer dan eens in te checken in een Duits hotel...

'Was ist ihre Name?'
-'Wie so'
'Nou ja, das brauchen wir für das einbuchsystem'
-'Wie so'
'Ja ich habe es auch nicht bedachtet, aber es ist nur einmal so'
-'Wie so'
...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:13:38 #198
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188093335
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:03 schreef I. het volgende:

[..]

Dat is nog wel eens een uitdaging ja.
Nou, inderdaad!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 14:26:40 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188093565
We zitten nog 0.2 C van all time record af :o
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:30:38 #200
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093667
36 graden hier nu. de max temperatuur wordt rond 17.00 uur verwacht, 38 graden.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:32:54 #201
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093722
Heb behoefte aan een siesta.
:o)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:35:07 #202
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093767
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
:o)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 14:35:58 #203
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188093787
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
:(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188093802
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
Ja

:'(
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 14:36:45 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188093808
pi_188093814
Nu wil ik ook -30 in de winter
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:41:39 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188093903
realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-11-2018 om 01:23:09 Brutal and Extended Cold Blast could shatter ALL RECORDS - Whatever happened to Global Warming? reageer retweet
:o)
pi_188093907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie me kwijt zijn....ik woon bij die 38,4..... ;(
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:43:02 #209
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188093941
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als jullie me kwijt zijn....ik woon bij die 38,4..... ;(
Pff, sterkte ;(
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:46:34 #210
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094011
Het is bij jullie nu drie tot vier graden warmer dan bij mij. Dus het einde van de wereld is wel zo'n beetje nabij. Voor Nederland dan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188094013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Pff, sterkte ;(
Vandaag kan ik rustig aan doen.......morgen hele dag werken :+
pi_188094023
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hel -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188094025
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als jullie me kwijt zijn....ik woon bij die 38,4..... ;(
Sterkte! ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188094033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sterkte! ;(
Thnxxx :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 14:58:16 #215
39237 crew  H_T
2733
pi_188094207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:46 schreef Strani het volgende:
Het is bij jullie nu drie tot vier graden warmer dan bij mij. Dus het einde van de wereld is wel zo'n beetje nabij. Voor Nederland dan.
`
Dus voor minder warm weer moeten we naar Spanje?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:01:41 #216
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094287
Record is gebroken! *O*
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:01:52 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094293
38,8 in Gilze
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:02:06 #218
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

`
Dus voor minder warm weer moeten we naar Spanje?
Jazeker! En dan hebben we ook nog eens meer zwembaden ;) Jullie zijn welkom hoor!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:02:21 #219
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:01 schreef Momo... het volgende:
38,8 in Gilze
Nou, kunnen jullie tenminste zeggen dat jullie dit hebben meegemaakt ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:03:12 #220
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094331
24 juli 2019, 38,8 Gilze-Rijen
23 augustus 1944, 38,6 Warnsveld
2 juli 2015 38,2, Maastricht
26 juli 2018 38,2, Arcen
27 juli 2018 38,1, Westdorpe/Arcen
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:03:13 #221
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188094332
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Oh, ik zie dat ze vrijdag ook ineens met 10 graden naar boven hebben bijgesteld.
Laat ze lekker met hun tengels van die knopjes afblijven. :(

Ze geven hier in de nacht van do-vr als laagste temperatuur 26 graden om 5 uur 's ochtends. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_188094349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou, kunnen jullie tenminste zeggen dat jullie dit hebben meegemaakt ;)
Ik twijfel tussen *O* en -O- nu......
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:05:31 #223
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094395
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen *O* en -O- nu......
Ik vond het een paar jaar geleden wel leuk toen we hier de 42 haalden. Dat was tenminste nog bijzonder. Maar als je dan een aantal dagen later 41 hebt is er niks bijzonders meer aan en dan is het gewoon afzien :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:06:37 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094420
KNMI twitterde op woensdag 24-07-2019 om 14:58:13 Nog nooit eerder heeft het KNMI zo'n hoge temperatuur in Nederland gemeten. Om 14.57 werd het in #GilzeRijen al 38.8°C. #Warnsveld is hiermee na bijna 75 jaar het #hitterecord kwijt. #hitte #codeoranje https://t.co/aLugGabHOr reageer retweet
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:07:30 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094442

lol
pi_188094446
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vond het een paar jaar geleden wel leuk toen we hier de 42 haalden. Dat was tenminste nog bijzonder. Maar als je dan een aantal dagen later 41 hebt is er niks bijzonders meer aan en dan is het gewoon afzien :)
Nou kan ik best wat hebben, maar dit vind zelfs ik wel warm nu.........
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:09:12 #227
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188094489
Is 't bij jullie zo warm dan?
:o)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:10:14 #228
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188094513
EdAldus twitterde op woensdag 24-07-2019 om 15:08:03 @TheIceMan_ Inmiddels al 39,1! reageer retweet
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:10:25 #229
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188094521
;(
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 15:11:01 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_188094534
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:09 schreef Dave het volgende:
Is 't bij jullie zo warm dan?
Ik dacht dat het aan mij lag...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:12:45 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094567
quote:
Het nieuwe temperatuurrecord komt door de combinatie van uitzonderlijk warme lucht uit Noord-Afrika, volop zonneschijn en uitgedroogde zandgrond in Noord-Brabant en Limburg", aldus Ben Lankamp, meteoroloog bij Weerplaza.
Aha! De Brabanders en de Limburgers hebben weer eens de schuld!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188094623
Geen Elfstedentocht deze maand denk ik.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:16:53 #233
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188094685
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Aha! De Brabanders en de Limburgers hebben weer eens de schuld!
Die Limlanders weer? :(

That's it, Rotterdam 2020.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_188094712
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die Limlanders weer? :(

That's it, Rotterdam 2020.
Ja toch? Limburg veel te heet voor het Songfestival :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:18:16 #235
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094717
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die Limlanders weer? :(

That's it, Rotterdam 2020.
Dat is inderdaad wel duidelijk nu ja :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188094819
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:46 schreef Strani het volgende:
Het is bij jullie nu drie tot vier graden warmer dan bij mij. Dus het einde van de wereld is wel zo'n beetje nabij. Voor Nederland dan.
In Spanje is 38 graden beter te doen dan in Nederland. Het is hier altijd zo drukkend warm.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:26:20 #237
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188094909
quote:
Drie grote schepen die voor Rijkswaterstaat werden gemaakt maar te diep bleken, worden toch in gebruik genomen. De schepen kunnen niet ingezet worden op de Waddenzee en het IJsselmeer, omdat het daar te ondiep is.
https://nos.nl/artikel/22(...)toch-in-gebruik.html
Hoezo "te diep bleken"? Meten we dingen niet meer tegenwoordig, schepen bouwen doe je gewoon op de gok ofzo? :')
Of zijn bij scheepsbouwers de duim en de el weer helemaal terug van weggeweest? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:26:43 #238
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188094919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In Spanje is 38 graden beter te doen dan in Nederland. Het is hier altijd zo drukkend warm.
Als het hier aan de kust 38 is, is het ook erg drukkend. Gelukkig is dat zeldzaam. In het binnenland is het wel te doen ja, hoewel ik daar ook wel dagenlang heb moeten afzien in het verleden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:31:23 #239
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188095014
Nou 2019 is tot nu toe wel het jaar van de oude records. Songfestivalwinst, hitterecord. What's next.
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:32:05 #240
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095031
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Guanabana het volgende:
Nou 2019 is tot nu toe wel het jaar van de oude records. Songfestivalwinst, hitterecord. What's next.
Jij gaat je leeftijdsrecord verbreken :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:38:07 #241
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095143
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:38:36 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188095153
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd!
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:39:22 #243
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188095162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd! *O*
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 15:40:06 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_188095177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
GEFELICITEERD!



Op het moment is bij mij de warmte toch wel de overheersende factor ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188095193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd! *O* Wat moet dit als een heerlijke opluchting voelen! Je hebt de vakantie echt meer dan verdiend!

Hier lig ik in een hangmat in de schaduw; gelukkig staat er een windje en valt het dus overall wel mee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188095202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd!! *O* w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:41:38 #247
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095210

Voor deze zomerse dag onze Miki met een vrolijk muziekje :9~ *O* .
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:43:59 #248
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:44:12 #249
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188095278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd! *O* *G* *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:44:13 #250
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095280
Dankjulliewel allemaalO+ !! Baal wel dat ik het zondag niet met jullie kan vieren, maar dat halen we de meet erna wel weer in!
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:45:50 #251
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* Wat moet dit als een heerlijke opluchting voelen! Je hebt de vakantie echt meer dan verdiend!

Hier lig ik in een hangmat in de schaduw; gelukkig staat er een windje en valt het dus overall wel mee.
Meeeeeega opluchting. Ik was zo bang dat ik op vakantie in Frankrijk nog die stomme scriptie moest gaan aanpassen voor de herkansing :@ . Maar gelukkig hoeft dat niet!!

Hoe gaat het met jou? En met je baan-zoek-avontuur?
Hangmatje in de schaduw klinkt wel briljant ja ^O^ !
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:47:46 #252
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188095347
Zelfs in de schaduw zou ik nu niet buiten willen zijn hoor :@
Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:47:48 #253
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095348
Megasaaie etappe in de Tour vandaag.. maar ja, kalmte voor de storm van de komende drie dagen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:49:32 #254
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188095378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
Megasaaie etappe in de Tour vandaag.. maar ja, kalmte voor de storm van de komende drie dagen.
Was ook wel te verwachten, de ideale overgangsetappe, wat doorgaans alleen een aardige finale betekent. :P
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:50:38 #255
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Was ook wel te verwachten, de ideale overgangsetappe, wat doorgaans alleen een aardige finale betekent. :P
Ja precies. In dit geval wordt het een gevechtje voor de ontsnappers zo te zien.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:52:14 #256
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188095430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_188095437
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Meeeeeega opluchting. Ik was zo bang dat ik op vakantie in Frankrijk nog die stomme scriptie moest gaan aanpassen voor de herkansing :@ . Maar gelukkig hoeft dat niet!!

Hoe gaat het met jou? En met je baan-zoek-avontuur?
Hangmatje in de schaduw klinkt wel briljant ja ^O^ !
Dat is dan nog een extra opluchting inderdaad! ^O^ Nu gewoon ongestoord met vakantie en je niet meer druk hoeven maken om die scriptie.

De baan wordt nog steeds gezocht, maar ik heb goede hoop dat ik in ieder geval voor de zomer wat moet kunnen vinden. Ik ga verder niet weg, dus zomerbaantjes (in winkels e.d.) liggen voor het oprapen. Wel via LinkedIn weer contact gelegd met mijn favoriete docent; wie weet kan die ook nog helpen. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 15:54:42 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_188095462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit de paarse hel.
Het is de HEL.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:56:08 #259
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188095477
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Groeten uit de paarse hel.
Het is de HEL.
Ik ben zo blij dat ik niet meer op mijn kamertje in Tilburg zit, he, dan was ik nu gesmolten _O-
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 15:57:24 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_188095508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

AHHH GEFELICITEERD! *O* *O* *O* w/ w/ w/ Lekker genieten van je vakantie nu!
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:57:36 #261
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095514
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Groeten uit de paarse hel.
Het is de HEL.
Ik was twee jaar geleden nog in Tilburg. Komt wel dichtbij zo ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 15:59:07 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_188095539
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik niet meer op mijn kamertje in Tilburg zit, he, dan was ik nu gesmolten _O-
Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn. :')
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 15:59:45 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188095550
Ben benieuwd of we morgen over de 39,1 gaan
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:00:19 #264
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095565
Het is wel temperatuurpolonaise hier :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:00:50 #265
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188095575
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn. :')
:o :o :o :o :o :o
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:01:22 #266
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095578
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Cee het volgende:

[..]

AHHH GEFELICITEERD! *O* *O* *O* w/ w/ w/ Lekker genieten van je vakantie nu!
Dankje lieve Cee O+ ! Met jou ook alles oke :D ?
pi_188095579
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was net dus zoals aangekondigd bij de woonboulevard en ben gewoon niet, ik herhaal NIET naar de bastognemoussegroenteman gegaan want dan moest ik zeker 50 meter extra lopen en dat was niet te doen. Het doet gewoon pijn aan mijn huid om te lang buiten te zijn. :')
Dapper!
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:02:45 #268
483619 MMF93
Just for today.
pi_188095598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is dan nog een extra opluchting inderdaad! ^O^ Nu gewoon ongestoord met vakantie en je niet meer druk hoeven maken om die scriptie.

De baan wordt nog steeds gezocht, maar ik heb goede hoop dat ik in ieder geval voor de zomer wat moet kunnen vinden. Ik ga verder niet weg, dus zomerbaantjes (in winkels e.d.) liggen voor het oprapen. Wel via LinkedIn weer contact gelegd met mijn favoriete docent; wie weet kan die ook nog helpen. :)
Oooh dat is wel handig dat je daar contact mee gelegd hebt, dat zou tof zijn als daar iets uitkomt! Of misschien heeft die docent wel weer andere handige contacten. Gaat vast goed komen, ik duim voor je :D ! Heb jij nog vakantieplannen of gewoon lekker in NL?
pi_188095632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd!! *O* Wat super! :B
pi_188095636
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:02 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Oooh dat is wel handig dat je daar contact mee gelegd hebt, dat zou tof zijn als daar iets uitkomt! Of misschien heeft die docent wel weer andere handige contacten. Gaat vast goed komen, ik duim voor je :D ! Heb jij nog vakantieplannen of gewoon lekker in NL?
Ik blijf gewoon in NL. Ik zou op zich wel weg willen, maar heb na twee stedentrips in het voorjaar nu echt geen geld meer over. Misschien ga ik in Nederland nog wel wat leuke dingen doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 16:06:08 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188095662
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 16:21:11 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_188095889
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:22:15 #273
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188095912
Vliegtuigen vast op Schiphol door storing tanksysteem.. Je zal met deze hitte ook maar in een stilstaand vliegtuig zitten..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:40:24 #274
370352 I
Eye for an I
pi_188096212
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En als je hem per ongeluk helemaal wegtrimt, dan kun je er altijd nog een opplakken :+ . Wij zijn in ESF wel wat gewend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Dat gaat niet best zijn hoor. :@
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:40:40 #275
370352 I
Eye for an I
pi_188096218
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Ach, zo lang er geen beestjes uitkruipen zal het zo'n vaart wel niet lopen.
Nog niet, maar je weet maar nooit met deze temperaturen. :+
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:43:05 #276
370352 I
Eye for an I
pi_188096275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd! *O*
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 16:45:32 #277
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188096324
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd w/ Vandaag hopelijk mijn laatste dag, maar ik weet het pas half augustus...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:45:52 #278
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188096332
quote:
Eindhoven heeft hitterecord: 39,3 graden

Eindhoven heeft met een temperatuur van 39,3 graden de plaats van Gilze-Rijen en Limburgse Ell overgenomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-in-gilze-rijen.html
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_188096343
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Op naar de 40
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:46:37 #280
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188096347
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eindhoven de heetste!!!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188096454
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:46 schreef Strani het volgende:

[..]

Eindhoven de heetste!!!!
Ook al zo dichtbij, wat ben ik toch een bofkont vandaag :+
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:56:56 #282
370352 I
Eye for an I
pi_188096526
Ik ga zo even een heerlijk verfrissende douche nemen. Alles plakt. :+
pi_188096527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:22 schreef Strani het volgende:
Vliegtuigen vast op Schiphol door storing tanksysteem.. Je zal met deze hitte ook maar in een stilstaand vliegtuig zitten..
Brrr ja, arme mensen :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 16:57:55 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_188096534
Quand je rêve je suis un peu froid
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 16:58:45 #285
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188096549
Nog 5km en dan kunnen jullie allemaal getrakteerd worden door @Momo... op zondag :B ;)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188096654
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef MMF93 het volgende:
IK KAN EINDELIJK ZEGGEN DAT IK GESLAAGD BEN VOOR MIJN BACHELORDIPLOMA.
Zo hehe, duurde ff maar ik ben er weer, heb officieel vakantie _O_ .

Hoe gaat het met iedereen hier O+ ? Ook zo lekker aan het wegsmelten en nog steeds de overwinning aan het vieren? Het is 30.5 graden bij ons in de woonkamer _O- . Nou is het met ventilator voor me en door niet van de bank af te komen nog best prima te doen :D
Gefeliciteerd! *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 juli 2019 @ 17:04:27 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_188096662
Huiskat Larry moet misschien zijn biezen pakken wanneer BoJo in Downing Street gaat wonen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:08:15 #288
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188096745
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

Koel en donker bewaren
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:09:41 #289
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188096768
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

[ afbeelding ]
:o Goed gevonden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:10:23 #290
483619 MMF93
Just for today.
pi_188096778
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd w/ Vandaag hopelijk mijn laatste dag, maar ik weet het pas half augustus...
Oeeh moet je vandaag je scriptie inleveren oid? Spannend wel!! En dat is dan voor je bachelor ook of master al?
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:10:43 #291
370352 I
Eye for an I
pi_188096787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

[ afbeelding ]
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:11:04 #292
483619 MMF93
Just for today.
pi_188096794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

[ afbeelding ]
Nice :D !
  ESF Reporter woensdag 24 juli 2019 @ 17:11:09 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_188096796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

[ afbeelding ]
:o


...


:o :o

Met het nummer Arrk Heet.


:o :o :o
pi_188096807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huiskat Larry moet misschien zijn biezen pakken wanneer BoJo in Downing Street gaat wonen
Ahw.....dan wil ik 'm wel adopteren O+
pi_188096830
Gefeliciteerd @MMF93 ! :)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 17:13:01 #296
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_188096838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:10 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Oeeh moet je vandaag je scriptie inleveren oid? Spannend wel!! En dat is dan voor je bachelor ook of master al?
Bachelor. Ik hoop er vandaag opnieuw de laatste hand aan te leggen. Had scriptie teruggekregen met feedback dat het toch nog wat anders moest qua structuur, nieuwe deadline ligt op 14 augustus, maar ik ga dus zondag op vakantie
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_188096892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Het hitterecord uit 1944 is na 75 jaar gebroken.

We hebben het songfestival weer na 44 jaar gewonnen sinds 1975.

[ afbeelding ]
:o :o :o :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juli 2019 @ 17:17:31 #298
163650 Greys
pi_188096908
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:11 schreef Cee het volgende:

[..]

:o


...


:o :o

Met het nummer Arrk Heet.


:o :o :o
Gieren. :D

Even kijken of ik hier een tweet van kan brouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  User die overal opduikt 2022 woensdag 24 juli 2019 @ 17:17:59 #299
186611 Haags
pi_188096914
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Gieren. :D

Even kijken of ik hier een tweet van kan brouwen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HITTERECORD *O*
Zonder wrijving geen glans
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juli 2019 @ 17:18:39 #300
163650 Greys
pi_188096920
Gefeliciteerd MMF93! _O_ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:18:53 #301
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188096925
Dicht!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')