quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is net een beetje voor mijn tijd al ken ik wel het liedje Wie niet
staat maar 1 t in de TTquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Met 3 t om verwarring te voorkomen.
[ afbeelding ]
Nou zeg wat een ruk TT Had je haastquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Met 3 t om verwarring te voorkomen.
[ afbeelding ]
quote:
Yep, het was leuk.quote:
Met een papje ?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:27 schreef tonja het volgende:
De Film van Ome Willem. Dat vond mijn moeder geweldig.
SBE is daar geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:27 schreef tonja het volgende:
Daar ben ik nog bij geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:27 schreef tonja het volgende:
Hij was bang voor een kaapquote:
quote:
En de plas geitenbreier.quote:
Die gast heb ik nooit gemogen net als Bassie en Adriaan. Opzouten met die lullośquote:
Die intro alleen al is geweldig.quote:
Ik weet het. Maar als je wil kapen moet je eerder gaan nadenken over een TT.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was bang voor een kaapDat was beter geweest
Medisch Centrum West, kan dan ook wel.quote:
Vrouwenvleugelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Medisch Centrum West, kan dan ook wel.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef Nizno het volgende:
iemand van hier ook bij stuif es in geweest?
Dit is Nederlands onder Nederlanders, sorry dat je niet mee kan doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
gevt het ook wat met schoolmeisjes? wat de serie zo 20 jaren oud is
Weet je iets meer?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die intro alleen al is geweldig.
neuj was voor mijn tijdquote:
Heel veel series heb ik juist eerst op de Duitse tv gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is Nederlands onder Nederlanders, sorry dat je niet mee kan doen.
Finals?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is Nederlands onder Nederlanders, sorry dat je niet mee kan doen.
der sendung mit der mausquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel series heb ik juist eerst op de Duitse tv gezien.
Smeerpijpquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
Ja ik ook. We woonden in het oosten en de Duitsers hadden al veel tv.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Mario: Telekidsquote:
Ein Colt fur alle Fallequote:
ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:32 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar keek ik als volwassene nog naar.
Klokhuis vond ik ook altijd leukquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:32 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar keek ik als volwassene nog naar.
Die is ook veel p RTL crime.quote:
fort alphaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee serieus nu, ik bedoel nederlandse schoolmeisjes-serien
kloptquote:
ONMquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Emiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Luizenmoederquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dan doe ik DIT en alles staat stilquote:
Cobra 11 kom ik daar nooit tegen.quote:
Schulmädchen-Report zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geen idee of het de laatste maanden nog geweest is. Keek ik vorig jaar er veel op. Alhoewel kan ook wel 2 jaar zijn, geen idee hoe lang ik RTL Crime al niet meer hebquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cobra 11 kom ik daar nooit tegen.
teddy ruxpinquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Karlson!
Dat mannetje met dat propellertje op zijn rug.
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het levenquote:
Dat leest mario vast verkeerdquote:
tatum en jennifer???? egwel!!quote:
Dat was Sam Sam.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het leven
mary lou van steenis?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het leven
Mary-Lou van Stenis, onuitstaanbaar type inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
eddy was ook een wijfquote:
Ja diequote:
ja maar echte meisjes uit vleesquote:
Dit is Tygo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
doch mooie madchen met lange haaren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spangas.quote:
Maar niet uit zijn jeugd. Kinder'liefde'.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer ook wel en toch keek ik. Tja voor de PC tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt vreemd nu.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Hij had het over een 20 jaar oude seriequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar niet uit zijn jeugd. Kinder'liefde'.
Hij vroeg naar mijn idee of die bestond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij had het over een 20 jaar oude serie
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij had het over een 20 jaar oude serie
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Jeetje ja. Zo serieus ook, alsof het echt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt vreemd nu.
is je google en youtube stukkend?quote:
hou oud?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tygo bestaat nog steeds!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vroeg naar mijn idee of die bestond.
das waarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet blond en je kan niet zien of ze een dikke reet hebben
ja ik bedoel geen kinderen, wel zo 16-20quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar niet uit zijn jeugd. Kinder'liefde'.
Ik vind hem geweldig.quote:
Uit de school geklapt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kenn ik , maar zo van 1996 weg bedoel ik
google of youtube openen en zoeken op fort alpha, zaten genoeg meisjes inquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik bedoel geen kinderen, wel zo 16-20
Heb je zijn reportageserie over GHB gekeken?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je zijn reportageserie over GHB gekeken?
Wat een lieve man.
Je wilt me echt niet geloven dat het fort alpha is hequote:
Gezien ! Rolluik-city.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een lieve man.
on the busses (ofzo)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
It ain't half hot mum al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
Wat weet je dan wel vd serie?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen naam van series
Nee heb ik niet gezien, ik kan me niets liefs aan hem voorstellen, maar misschien vergis ik me.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een lieve man.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Gewéldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet geloven dat het fort alpha is he
Google dat zelf ffquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?
Ik moet ook altijd lachen als ik de moderator met die avatar voorbij zie komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
Het is Fort Alpha, maar dat wil hij niet opzoeken op Youtube.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel vd serie?
Uit welk land kwam die, wanneer speelde het zich af en zo? Was het komisch?
nee julie moeten me de series van nederland zeggenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel vd serie?
Uit welk land kwam die, wanneer speelde het zich af en zo? Was het komisch?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier lig ik ook dubbel om :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Moeten? jaja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee julie moeten me de series van nederland zeggen
Luie donder ben je!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?
We moeten helemaal niksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wij moeten niets!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Er zijn er maar 500 voorbij gekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen naam van series
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier lig ik ook dubbel om :Ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nou nee je kan gewoon zelf even je google of youtube aanslingeren en zelf zoeken.quote:
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als ik de moderator met die avatar voorbij zie komen.
hahahahaha ja dan zie je ineens hoe de TVwereld echt is hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
Ik was als 4jarige bij Ome Willem. Mocht een hoed op en oorbellen in. En werd gekozen om achter het toneel te kijken. Dat was een deceptie. Geen huis maar een rommelgangetje.
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.quote:
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bijquote:
Een illusie armerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
Ik was als 4jarige bij Ome Willem. Mocht een hoed op en oorbellen in. En werd gekozen om achter het toneel te kijken. Dat was een deceptie. Geen huis maar een rommelgangetje.
Trauma!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha ja dan zie je ineens hoe de TVwereld echt is he
jawelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.
Ik raad je aan om de laatste aflevering een keer te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien, ik kan me niets liefs aan hem voorstellen, maar misschien vergis ik me.
Hij heeft van alles open staan, maar dat nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bij
snap ik volledig.quote:
Ff stamboom erbij ritselen ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bij
Die lulquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
de wikipedialink van elke acteur er in plakken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff stamboom erbij ritselen ook.
Ga ik dat zeker een keer doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de laatste aflevering een keer te gaan kijken.
Daar heeft de paus nog overnacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is Fort Alpha, maar dat wil hij niet opzoeken op Youtube.
Hij heeft natuurlijk al 31 vensters openquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij heeft van alles open staan, maar dat niet
Ze waren wel eng!quote:
Op Youtube?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heeft de paus nog overnacht.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, vooral die grote grijze geitenbreier.quote:
Pieke Dassen zeker?quote:
quote:
Ik ben de titel even kwijt, maar het ging om een volwassen man die nog bij zijn moeder woonde en heel klunzig en kinderlijk was. Frank oftewel Fwankie. Was erg leukquote:
Als dat uitgelegd moet wordenquote:
kijk dan gewoon. zitten genoeg geile wijven voor je inquote:
Ja! Maar ik kan vooral die grote hoed herinneren. Alle kinderen mochten iets uitzoeken om op te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik, vooral die grote grijze geitenbreier.
Ja ! Moet afruimen en zo.quote:
Frank Spencerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de titel even kwijt, maar het ging om een volwassen man die nog bij zijn moeder woonde en heel klunzig en kinderlijk was. Frank oftewel Fwankie. Was erg leuk
Hertenkamp.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de titel even kwijt, maar het ging om een volwassen man die nog bij zijn moeder woonde en heel klunzig en kinderlijk was. Frank oftewel Fwankie. Was erg leuk
Dat zegt me ook niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk dan gewoon. zitten genoeg geile wijven voor je in
Ook met meisjes.quote:
Wat een leuke herinnering!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kan vooral die grote hoed herinneren. Alle kinderen mochten iets uitzoeken om op te doen.
jah sorryquote:
Duuuuuuuuh was een garpje, jezusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij vraagt nu hoe oud de meisjes zijn.
Frank Spencer en was getrouwd met Betty.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, dat was het. Dank.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Frank Spencer en was getrouwd met Betty.
Some mothers do have them.
Hé Johny, geile wijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk dan gewoon. zitten genoeg geile wijven voor je in
Kees!! Bij de tennisbaanquote:
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, vernoemd naar de hoofdrolspeler dus.
Ik wens je een fijne avond, Amph.
Adiosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.
Je had twee uur geleden toch al vretenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.
nee dat was tafel dekkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had twee uur geleden toch al vreten
Ahh vandaarquote:
Hij moet nog afwassen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie doodquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
van gisteren tv-bericht bon jovi konzert
Scherp !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat was tafel dekken
terwijl zn ouwe doos in de keuken stond
Alles in de vaatwasserquote:
Nee, dat was een vraag wat we gingen eten, maar het was lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou is dat ook weer opgelostquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Scherp !
[..]
Alles in de vaatwasser
[..]
Nee, dat was een vraag wat we gingen eten, maar het was lekker.
Dank je, zit er al in, jij ook !quote:
Slotje !quote:
quote:
quote:
quote:
Avond.quote:
quote:
dealquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
O nee das gemeen nu kan alleen ik nog posten
Kreng.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
quote:
quote:
MOquote:
Volgens mij hebben weinig het gemerkt.quote:
Gaan wij naar een ander topic,vermaak je.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
neuj.... we hebben al 1 die veel tegen zichzelf praat, das voldoendequote:
was kort genoeg iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig het gemerkt.
Jij snapt het.quote:
Nou niet dusquote:
Ik zou niet weten wie dat isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj.... we hebben al 1 die veel tegen zichzelf praat, das voldoende
ik ook nietquote:
don't mention the war!!quote:
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.quote:
ja diequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Die scčne met die Duitsers aan tafel. Hilarisch.
Johan Flemmix deed altijd mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.![]()
nee joh we zijn nog niet eens bij post 270quote:
Even een grap van Nizno.quote:
Jammer dat ze zo niet meer gemaakt worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.![]()
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon wordenquote:
De laatste jaren wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon worden
Nou ja zeg,Johan is een held.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daar heb ik nooit geen zak aan gevondenquote:
Doe eens een wilde gok?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
Kent iemand The Young Ones nog uit de jaren 80?
het was gesloten vor mequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh we zijn nog niet eens bij post 270
Neilquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg,Johan is een held.het is Vlemmix, maar dat terzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het best wel een idoot, tbh. Ik schaam me soms wel voor mijn stadsgenoot."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Computer says noquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Stel hippies en punks dat samen in een huis woont en de gekste dingen meemaakt.
Die is ook zo geweldig. Ze hebben ook nog een film gemaakt.quote:
voor mij komt t beide op t zelfde neer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is Little Brittain, Ook hilarisch.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is Little Brittain, ook hilarisch.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
Geniaal. Ik lig krom van het lachen nu de herhalingen op RTL7 te zien zijn.quote:
quote:
dat was met die poppen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |