kloptquote:
ONMquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee serieus nu, ik bedoel nederlandse schoolmeisjes-serien
Emiel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel series heb ik juist eerst op de Duitse tv gezien.
quote:
Luizenmoederquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dan doe ik DIT en alles staat stilquote:
Cobra 11 kom ik daar nooit tegen.quote:
Schulmädchen-Report zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geen idee of het de laatste maanden nog geweest is. Keek ik vorig jaar er veel op. Alhoewel kan ook wel 2 jaar zijn, geen idee hoe lang ik RTL Crime al niet meer hebquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cobra 11 kom ik daar nooit tegen.
teddy ruxpinquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Karlson!
Dat mannetje met dat propellertje op zijn rug.
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het levenquote:
Dat leest mario vast verkeerdquote:
tatum en jennifer???? egwel!!quote:
Dat was Sam Sam.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het leven
mary lou van steenis?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffffffff dat trok ik niet. Wel die achterlijke serie met die twee samenwonende trutten. Ik heb dat wijf nooit gemogen. Kan er niks aan doen Vrienden voor het leven
Mary-Lou van Stenis, onuitstaanbaar type inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
eddy was ook een wijfquote:
Ja diequote:
ja maar echte meisjes uit vleesquote:
Dit is Tygo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
doch mooie madchen met lange haaren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spangas.quote:
Maar niet uit zijn jeugd. Kinder'liefde'.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer ook wel en toch keek ik. Tja voor de PC tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt vreemd nu.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Hij had het over een 20 jaar oude seriequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar niet uit zijn jeugd. Kinder'liefde'.
Hij vroeg naar mijn idee of die bestond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij had het over een 20 jaar oude serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |