Er zijn er maar 500 voorbij gekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen naam van series
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier lig ik ook dubbel om :Ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nou nee je kan gewoon zelf even je google of youtube aanslingeren en zelf zoeken.quote:
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als ik de moderator met die avatar voorbij zie komen.
hahahahaha ja dan zie je ineens hoe de TVwereld echt is hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
Ik was als 4jarige bij Ome Willem. Mocht een hoed op en oorbellen in. En werd gekozen om achter het toneel te kijken. Dat was een deceptie. Geen huis maar een rommelgangetje.
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.quote:
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bijquote:
Een illusie armerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
Ik was als 4jarige bij Ome Willem. Mocht een hoed op en oorbellen in. En werd gekozen om achter het toneel te kijken. Dat was een deceptie. Geen huis maar een rommelgangetje.
Trauma!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha ja dan zie je ineens hoe de TVwereld echt is he
jawelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.
Ik raad je aan om de laatste aflevering een keer te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien, ik kan me niets liefs aan hem voorstellen, maar misschien vergis ik me.
Hij heeft van alles open staan, maar dat nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nu zelf eens even naar Fort Alpha zoekt op YouTube.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bij
snap ik volledig.quote:
Ff stamboom erbij ritselen ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende keer zetten we de acteurs en actrices er met naam en geboorte datum bij
Die lulquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
de wikipedialink van elke acteur er in plakken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff stamboom erbij ritselen ook.
Ga ik dat zeker een keer doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de laatste aflevering een keer te gaan kijken.
Daar heeft de paus nog overnacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is Fort Alpha, maar dat wil hij niet opzoeken op Youtube.
Hij heeft natuurlijk al 31 vensters openquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij heeft van alles open staan, maar dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |