quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je zijn reportageserie over GHB gekeken?
Wat een lieve man.
Je wilt me echt niet geloven dat het fort alpha is hequote:
Gezien ! Rolluik-city.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een lieve man.
on the busses (ofzo)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
It ain't half hot mum al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wat weet je dan wel vd serie?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen naam van series
Nee heb ik niet gezien, ik kan me niets liefs aan hem voorstellen, maar misschien vergis ik me.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een lieve man.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Gewéldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet geloven dat het fort alpha is he
Google dat zelf ffquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?
Ik moet ook altijd lachen als ik de moderator met die avatar voorbij zie komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Het is Fort Alpha, maar dat wil hij niet opzoeken op Youtube.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel vd serie?
Uit welk land kwam die, wanneer speelde het zich af en zo? Was het komisch?
nee julie moeten me de series van nederland zeggenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet je dan wel vd serie?
Uit welk land kwam die, wanneer speelde het zich af en zo? Was het komisch?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier lig ik ook dubbel om :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Moeten? jaja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee julie moeten me de series van nederland zeggen
Luie donder ben je!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar dat is nur en serie,en van welke jaar?
We moeten helemaal niksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wij moeten niets!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |