was kort genoeg iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig het gemerkt.
Jij snapt het.quote:
Nou niet dusquote:
Ik zou niet weten wie dat isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj.... we hebben al 1 die veel tegen zichzelf praat, das voldoende
ik ook nietquote:
don't mention the war!!quote:
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.quote:
ja diequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Die scène met die Duitsers aan tafel. Hilarisch.
Johan Flemmix deed altijd mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.![]()
nee joh we zijn nog niet eens bij post 270quote:
Even een grap van Nizno.quote:
Jammer dat ze zo niet meer gemaakt worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg, fiets hem erin, gas op de plas, snel naar de bel.![]()
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon wordenquote:
De laatste jaren wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon worden
Nou ja zeg,Johan is een held.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zonde dat ze hem die kans hebben gegeven en hij zo nog een Dklasse BNer kon worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |