Ook met meisjes.quote:
Wat een leuke herinnering!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kan vooral die grote hoed herinneren. Alle kinderen mochten iets uitzoeken om op te doen.
jah sorryquote:
Duuuuuuuuh was een garpje, jezusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij vraagt nu hoe oud de meisjes zijn.
Frank Spencer en was getrouwd met Betty.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de titel even kwijt, maar het ging om een volwassen man die nog bij zijn moeder woonde en heel klunzig en kinderlijk was. Frank oftewel Fwankie. Was erg leuk
Oh natuurlijk, dat was het. Dank.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Frank Spencer en was getrouwd met Betty.
Some mothers do have them.
Hé Johny, geile wijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk dan gewoon. zitten genoeg geile wijven voor je in
Kees!! Bij de tennisbaanquote:
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, vernoemd naar de hoofdrolspeler dus.
Ik wens je een fijne avond, Amph.
Adiosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.
Je had twee uur geleden toch al vretenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
JIj ook en sterkte. Ik ga even naar Haaaaamelen, de weg naar hamelen, met de Zevensprong, zo de keuken in.
nee dat was tafel dekkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had twee uur geleden toch al vreten
Ahh vandaarquote:
Hij moet nog afwassen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie doodquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
van gisteren tv-bericht bon jovi konzert
Scherp !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat was tafel dekken
terwijl zn ouwe doos in de keuken stond
Alles in de vaatwasserquote:
Nee, dat was een vraag wat we gingen eten, maar het was lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou is dat ook weer opgelostquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Scherp !
[..]
Alles in de vaatwasser
[..]
Nee, dat was een vraag wat we gingen eten, maar het was lekker.
Dank je, zit er al in, jij ook !quote:
Slotje !quote:
quote:
quote:
quote:
Avond.quote:
quote:
dealquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
O nee das gemeen nu kan alleen ik nog posten
Kreng.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
quote:
quote:
MOquote:
Volgens mij hebben weinig het gemerkt.quote:
Gaan wij naar een ander topic,vermaak je.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Nizno het volgende:
neuj.... we hebben al 1 die veel tegen zichzelf praat, das voldoendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |