Kan ik wel kwijtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verdilleme.
[..]
Jah tis goed met je. Kost je een halve liter pils makker.
Klopt. Ik ben eigenlijk 88. Dat had je nooit verwacht zeker ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:35 schreef ToT het volgende:
Wat lees ik, is Gibs een overgewaardeerde hoogbejaarde clown?
Volgens Google ben je pas 83.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben eigenlijk 88. Dat had je nooit verwacht zeker ?
Kun je 5 jaar langer genieten van artrose, een steeds verder slijtende heup, vorderende dementie enz.quote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je 5 jaar langer genieten van artrose, een steeds verder slijtende heup, vorderende dementie enz.
Ook niet om jong te blijvenquote:
The end is nearquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Klopt. Vandaag heb ik een rimpel gezien op mijn elleboogb
Neeeheeequote:
Heb je zoveel rimpels al danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neeeheee
Denk dat je nog wel een paar mooie jaren hebt. Voor mij is het meer maanden.
Neequote:
Zoiets? Lijkt me geinig om de rest van de dag zo rond te lopen..quote:
Van m'n gladde voorhoofd?quote:
Ik blijf er nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets? Lijkt me geinig om de rest van de dag zo rond te lopen..
[ afbeelding ]
Momentjequote:
Moet ik echt zoo lang wachten voor een foto van een voorhoofd?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Momentje
Eerst even schoonheidsslaapje zodat m'n voorhoofd er optimaal op staat
Wat is oud?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is wel makkelijk om niet oud te worden!
83 jaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is hij ondertussen?
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft heel wat kindjes blij gemaakt.
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.
xDquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.
Vaak alleen irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef Fancy2 het volgende:
Haha, autocorrect is irritant en hilarisch tegelijk idd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Gehakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet je van mij eens zien wat het allemaal maakt in een zin
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef ToT het volgende:
EnWas van een reclame.
Zelf heb ik deze een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.quote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.
Zoals je van deze reeks ook een nieuw deeltje aanmaakt.quote:
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals je van deze reeks ook een nieuw deeltje aanmaakt.
Ik kan het topic zo ff niet meer terug vinden.
Doodmeppenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Zit een wesp tussen mijn dakraam en hor
Kutleven.
He! Geen kwaad woord over mijn vaderquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Alweer? Ben je een dierentuin aan het opbouwen op je keldertje?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Zit een wesp tussen mijn dakraam en hor
Kutleven.
450quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Excuses Devzero, wilde je vader niet beledigen. Maar je hebt wel veel broertjes en zusjes.
Zou je bijna denken jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer? Ben je een dierentuin aan het opbouwen op je keldertje?
Het maakt de decembermaand een beetje duurquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuke familiereünie om dan iedereen te spreken.
Je bent er niet echt blij mee?
Dat wordt een derde hypotheek om de familie tevreden te houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt de decembermaand een beetje duur
Ja op z'n minstquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat wordt een derde hypotheek om de familie tevreden te houden.
Als Bassie al die kinderen zou erkennen zou hij wel kinderbijslag kunnen vangen bovenop zijn AOW en tweede geldstroom.quote:
Moet je niet meer willen op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Als Bassie al die kinderen zou erkennen zou hij wel kinderbijslag kunnen vangen bovenop zijn AOW en tweede geldstroom.
Levert alleen maar onnodige stress op inderdaad. En je moet maar net de namen van al je 450 kinderen kennen...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet meer willen op zijn leeftijd
Zullen allemaal bassie hetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Levert alleen maar onnodige stress op inderdaad. En je moet maar net de namen van al je 450 kinderen kennen...
Wij hebben onze methodes om het goedkoop te houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt de decembermaand een beetje duur
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hebben onze methodes om het goedkoop te houden
[ afbeelding ]
Dat is helaas wel waarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen allemaal bassie heten
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hebben onze methodes om het goedkoop te houden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Wespen zijn zo dom... laat ik hem vrij, komt ie twee tellen later weer terug
Je zal wel honing aan je reet hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Wespen zijn zo dom... laat ik hem vrij, komt ie twee tellen later weer terug
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal wel honing aan je reet hebben
Dus daarom was je steeds aan het likkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal wel honing aan je reet hebben
Ripquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die roept nu al z'n vriendjes bij elkaar voor een invasie......
Het is geen wesp, het is een drone die je in de gaten houdt!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Die wesp zit vast vanuit die nabijgelegen boom heel boos naar m'n raam te staren
Nog twee te gaan......quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie je hij is al bijna een week weg
Ja jeetje zeg......m'n kids zijn nu ook een week op vakantie met hun paps, begin me wel beetje eenzaam te voelen nu hoor.....quote:
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg......m'n kids zijn nu ook een week op vakantie met hun paps, begin me wel beetje eenzaam te voelen nu hoor.....
Mijn dochtertje was ook meer dan een maand weg met haar moeder. Maar me eenzaam voelenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg......m'n kids zijn nu ook een week op vakantie met hun paps, begin me wel beetje eenzaam te voelen nu hoor.....
Is een hug smileyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die smiley kan ik niet zien.....
Woont ze bij jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje was ook meer dan een maand weg met haar moeder. Maar me eenzaam voelen
Levend toiletpapierquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dus daarom was je steeds aan het likken
Snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zo niet dan zou ik mij echt achter mijn oren krabben.
Ja joh......al die liefde van Haags.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt al nerveus van 1 hug smiley en 1 hartje?
Wel een beetje ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja joh......al die liefde van Haags.....
Je zei toen toch dat je in Den Haag ging wonen oid? Heb je daar nooit meer over gehoord..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:34 schreef Tailless het volgende:
[..]
Vanwaar en vraag of ik uit de haag kwam?
Ow ja woon er nu een jaar en paar maandenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zei toen toch dat je in Den Haag ging wonen oid? Heb je daar nooit meer over gehoord..
Bevalt het?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:38 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ow ja woon er nu een jaar en paar maanden
Ik ben dan ook geen normale mensquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow normaal gesproken ben je na 9 maand wel aan bevallen toe.
Geniet er vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Ik ga mosselen koken. Is mijn eerste keer dus ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja zeker lekker dichtbij familie en ben veel gelukkiger dan in eindhoven
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Gelijk uit het raam over de reling tiefenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijk
Uit het raam hangen doe je na afloopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk uit het raam over de reling tiefen
Ik liet de mossel van je zusje wel flink koken laatstquote:
Omdat je de worst erin mist?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk uit het raam over de reling tiefen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet de mossel van je zusje wel flink koken laatst
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijk
Wassen in koud (stromend) water.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zo
Gewerkt he.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Relaxed man. Heb je nog iets bijzonders gedaan?
vies? modder of van die haren (de "baard"). Die laatste kun je er van af trekken of knippen. En verder was stokj al schreef, wassen in koud water.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zo
Tijd voor een ander oeuvrequote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
Zet hem op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even met de theatergroep overleggen
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
Dit vraagt ook weer om flauwe grappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.
Als een echte beest!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
ik gebruik meestal gewoon mijn vingers of een vork
De dierentuin is geopend zo te zien: de ouders van Simba maken het goed zo te zien.quote:
Was toch een leuk spelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in godsnaam zo graag?
Hoe bestaat hetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent met Mikey de enige nog.
Hier kan je gerust flink baggeren waar Van Oord en Boskalis bij verblekenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.
Ik doe meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
Doe maar een dts waar alleen Mikey en Aloa reageren/meetellen, kijken wie wint.
Ohja dominator is ook morgenquote:
Oh dat had ik nog niet gezien. Nja misschien upgrade naar oranje dan.quote:
Gelukkig alleen het oosten van het landquote:
Wordt nog wel uitgebreid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig alleen het oosten van het land
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/zuid-holland
Zit nog in Rusland maar m'n vrienden gaan wel.quote:
Thuisblijven? Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar een plan b moet hebben voor morgen.
Als dat echt nodig is...was het niet van plan. Eindelijk een weekend waar het rustig is en dan dat.quote:
gewoon doen wat je moet doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dat echt nodig is...was het niet van plan. Eindelijk een weekend waar het rustig is en dan dat.![]()
![]()
https://www.omroepbrabant(...)r-bereiden-zich-voorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit nog in Rusland maar m'n vrienden gaan wel.
Bedankt Grietaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)r-bereiden-zich-voor
Een keer flink lozen en het was over voor mij gelukkigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je sterke thee drinken, dan heb je geen last meer van diarree.
Ik zal jou eens flink lozenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een keer flink lozen en het was over voor mij gelukkig
Verjaardagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen even verplicht gezellig doen en neplach opzetten
Ik denk een film vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan S3 van la casa de papel. TOPSHOW
Dat ga ik vanavond al doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen even verplicht gezellig doen en neplach opzetten
klopt, met vrienden van m'n zus, dus ik zit tussen mensen die ik niet kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |