Verdilleme.quote:
Jah tis goed met je. Kost je een halve liter pils makker.quote:
Kan ik wel kwijtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verdilleme.
[..]
Jah tis goed met je. Kost je een halve liter pils makker.
Klopt. Ik ben eigenlijk 88. Dat had je nooit verwacht zeker ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:35 schreef ToT het volgende:
Wat lees ik, is Gibs een overgewaardeerde hoogbejaarde clown?
Volgens Google ben je pas 83.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben eigenlijk 88. Dat had je nooit verwacht zeker ?
Kun je 5 jaar langer genieten van artrose, een steeds verder slijtende heup, vorderende dementie enz.quote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je 5 jaar langer genieten van artrose, een steeds verder slijtende heup, vorderende dementie enz.
Ook niet om jong te blijvenquote:
The end is nearquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Klopt. Vandaag heb ik een rimpel gezien op mijn elleboogb
Neeeheeequote:
Heb je zoveel rimpels al danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neeeheee
Denk dat je nog wel een paar mooie jaren hebt. Voor mij is het meer maanden.
Neequote:
Zoiets? Lijkt me geinig om de rest van de dag zo rond te lopen..quote:
Van m'n gladde voorhoofd?quote:
Ik blijf er nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets? Lijkt me geinig om de rest van de dag zo rond te lopen..
[ afbeelding ]
Momentjequote:
Moet ik echt zoo lang wachten voor een foto van een voorhoofd?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Momentje
Eerst even schoonheidsslaapje zodat m'n voorhoofd er optimaal op staat
Wat is oud?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is wel makkelijk om niet oud te worden!
83 jaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is hij ondertussen?
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft heel wat kindjes blij gemaakt.
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.
xDquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.
Vaak alleen irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef Fancy2 het volgende:
Haha, autocorrect is irritant en hilarisch tegelijk idd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Gehakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet je van mij eens zien wat het allemaal maakt in een zin
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef ToT het volgende:
EnWas van een reclame.
Zelf heb ik deze een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.quote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |