Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft heel wat kindjes blij gemaakt.
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de roodharige sterven langzaam uit namelijk.
xDquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gemuteerd om te voorkomen dat al die kinderen naar Bassie op zoek gaan om geld van hem af te troggelen.
Vaak alleen irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef Fancy2 het volgende:
Haha, autocorrect is irritant en hilarisch tegelijk idd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij de vader van al die kindjes die naar zijn show zijn komen kijken.
Gehakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet je van mij eens zien wat het allemaal maakt in een zin
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef ToT het volgende:
EnWas van een reclame.
Zelf heb ik deze een tijdje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.quote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het topic waarin alle painttopics vermeld staan is inmiddels de 300 gepasseerd en er is geen nieuw topic aangemaakt, dus is het moeilijk om het topic terug te vinden waar deze in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |