Geniet er vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Ik ga mosselen koken. Is mijn eerste keer dus ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja zeker lekker dichtbij familie en ben veel gelukkiger dan in eindhoven
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
Gelijk uit het raam over de reling tiefenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijk
Uit het raam hangen doe je na afloopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk uit het raam over de reling tiefen
Ik liet de mossel van je zusje wel flink koken laatstquote:
Omdat je de worst erin mist?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk uit het raam over de reling tiefen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet de mossel van je zusje wel flink koken laatst
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te lang laten koken, want dan eet je rubber. Kapotte direct weggooien voordat je ze gaat koken. Als ze niet open gaan na het koken, weggooien. En verder, eet smakelijk
Wassen in koud (stromend) water.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zo
Gewerkt he.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Relaxed man. Heb je nog iets bijzonders gedaan?
vies? modder of van die haren (de "baard"). Die laatste kun je er van af trekken of knippen. En verder was stokj al schreef, wassen in koud water.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zo
Tijd voor een ander oeuvrequote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
Zet hem op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even met de theatergroep overleggen
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |