Gewerkt he.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Relaxed man. Heb je nog iets bijzonders gedaan?
vies? modder of van die haren (de "baard"). Die laatste kun je er van af trekken of knippen. En verder was stokj al schreef, wassen in koud water.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze zijn vies van buiten. Moet ik die wegkrabben met een mes? Of kan dat gewoon zo
Tijd voor een ander oeuvrequote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
Zet hem op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even met de theatergroep overleggen
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst geen weerwoord na een zusjegrap van dev, wat is dit
Dit vraagt ook weer om flauwe grappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.
Als een echte beest!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
ik gebruik meestal gewoon mijn vingers of een vork
De dierentuin is geopend zo te zien: de ouders van Simba maken het goed zo te zien.quote:
Was toch een leuk spelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in godsnaam zo graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |