Dit vraagt ook weer om flauwe grappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.
Als een echte beest!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
ik gebruik meestal gewoon mijn vingers of een vork
De dierentuin is geopend zo te zien: de ouders van Simba maken het goed zo te zien.quote:
Was toch een leuk spelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in godsnaam zo graag?
Hoe bestaat hetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent met Mikey de enige nog.
Hier kan je gerust flink baggeren waar Van Oord en Boskalis bij verblekenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar op flauwe grappen komen, dus dacht dat het beter was om maar niet te reageren. Ik vond het namelijk wel erg leuk en wilde niet met een slappe (hihi slappe) response komen.
Ik doe meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
Doe maar een dts waar alleen Mikey en Aloa reageren/meetellen, kijken wie wint.
Ohja dominator is ook morgenquote:
Oh dat had ik nog niet gezien. Nja misschien upgrade naar oranje dan.quote:
Gelukkig alleen het oosten van het landquote:
Wordt nog wel uitgebreid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig alleen het oosten van het land
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/zuid-holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |