Nee man, die van mij zijn schoon.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, die van mij zijn schoon.
Was ik altijd in bongwater.
Ze komt maandag weer. Doet haar werk uitmuntend!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik haat huishouden.
Maar het moet gebeuren.
Ik wil geen vreemde aan mijn spullen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze komt maandag weer. Doet haar werk uitmuntend!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:21 schreef qltel het volgende:
Ik heb voor de herkenbaarheid een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Als je die ziet, roep dan keihard FRANK!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
Moggu !quote:
Ja, mogguquote:
Jaquote:
Haar, ze is een zij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat geef je hem allemaal joh.
Heb ik vanmorgen vroeg al op, net mijn thee op en nu verder met waterquote:
Maar hey, je bent stats curva af en het staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen vroeg al op, net mijn thee op en nu verder met water
Ik zit al de hele morgen aan de thee, maar ik kon niets anders kiezen als emoji hieronder.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen vroeg al op, net mijn thee op en nu verder met water
Is mijn post 185.000?!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van harte Dees
MEN / Post-id 185.000.000 is bijna aan de beurt.
: Tquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit al de hele morgen aan de thee, maar ik kon niets anders kiezen als emoji hieronder.
Van mij wel dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is mijn post 185.000?!![]()
Krijg ik een vermelding in de wall of fame van Fok!?
188.000.000 inmiddels al..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is mijn post 185.000?!![]()
Krijg ik een vermelding in de wall of fame van Fok!?
Bijna T80quote:
Dan gebruiken wequote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit al de hele morgen aan de thee, maar ik kon niets anders kiezen als emoji hieronder.
Pcies !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gebruiken wegewoon voor koffie čn thee.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gebruiken wegewoon voor koffie čn thee.
Volgens mij heb je dan 1 miljoen gewonnenquote:
Eens even bedenken wat ik daar mee ga doenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan 1 miljoen gewonnen
Bijna!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan 1 miljoen gewonnen
quote:Elke 188.000.000e poster maakt kans om 1 miljoen te winnen!
En is de kansspelbelasting er al af?quote:
Nee, heb ze alleen toegesproken, dat ze zich moeten gedragen gedurende de tijd dat ik weg ben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:00 schreef chufi het volgende:
Neem je wel fotootjes van je beestjes mee ?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb ze alleen toegesproken, dat ze zich moeten gedragen gedurende de tijd dat ik weg ben.
Die beesten luisteren vrij goed.quote:
yesquote:
Diversiteitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De 'wilde' bloemen beginnen op te leven:
[ afbeelding ]
Ja, alleen die 24727 tomatenplanten die er tussen staan vallen een beetje uit de toon.quote:
Personeel inhuren, dan ben jij de Hr. Directeur.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als we dat laten groeien zal er personeel aan te pas moeten komen om te oogsten.
Kost dat per uur tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Personeel inhuren, dan ben jij de Hr. Directeur.
Polen, Roemenen ongeveer 7 euro per uur dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Polen, Roemenen ongeveer 7 euro per uur dacht ik.
Frank had een vroege start vanmorgen las ik...nu bedenk ik me dat ie misschien al voorbij is als ik daar aankom. Ik ben er rond 14:30. Zul je net zienquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Frank had een vroege start vanmorgen las ik...nu bedenk ik me dat ie misschien al voorbij is als ik daar aankom. Ik ben er rond 14:30. Zul je net zien
Ja, wat top tnx.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Fijne dag gehad gisteren, Amph?
niet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij gaat weer voor de zuip alleen natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Frank rent naar de finish om Fokkers te ontwijken nu
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Frank rent naar de finish om Fokkers te ontwijken nu
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maandenlange trainingen aan vooraf gegaan.
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mag lekker boodschappen doen met Moeders en daarna Ziggo installeren daar
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maandenlange trainingen aan vooraf gegaan.
[ afbeelding ]
Ja het is een 4k hd kastje voor de TV het moet makkelijk zat zijn, maar zo werkt dat nooit vaakquote:
Bij mijn ouders was het installeren zo klaar met die Ziggo zooi, maar de onophoudelijke stroom vragen zijn wat minder.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is een 4k hd kastje voor de TV het moet makkelijk zat zijn, maar zo werkt dat nooit vaak
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mijn ouders was het installeren zo klaar met die Ziggo zooi, maar de onophoudelijke stroom vragen zijn wat minder.
zou best kunnen prish, collegaatje van mij is al om 5.00 uur gestart en had om 8 uur al 15 km achter de rug. Ik weet natuurlijk niet hoe snel onze FRANK loopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Frank had een vroege start vanmorgen las ik...nu bedenk ik me dat ie misschien al voorbij is als ik daar aankom. Ik ben er rond 14:30. Zul je net zien
Ik denk sneller nog, die Scout sjaal geeft de windrichting aan ookquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou best kunnen prish, collegaatje van mij is al om 5.00 uur gestart en had om 8 uur al 15 km achter de rug. Ik weet natuurlijk niet hoe snel onze FRANK loopt.
Doe je goed. Het is hier hetzelfde verhaal, maar dan nog een paar jaar ouder. Is mooi als ze op die leeftijd nog gebruik maken van internet en daar af en toe wat hulp bij kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja was hier nu al aan de telefoon, maar ze is 80 en niet in al te best gezondheid, dus ik geniet er van ook hoor zolang het nog kan
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk sneller nog, die Scout sjaal geeft de windrichting aan ook
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Het is hier hetzelfde verhaal, maar dan nog een paar jaar ouder. Is mooi als ze op die leeftijd nog gebruik maken van internet en daar af en toe wat hulp bij kunnen krijgen.
Jij, als mede zonaanbidder zal ook wel uitkijken naar die 34 graden voor a.s. woensdag.quote:
Mwah, 34 is iets teveel van het goede in Nederland. Zat op Tenerife en dat was lekkerder. Hier meteen zo viesbenauwd. Maar heb liever hier een graad of 25-26.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij, als mede zonaanbidder zal ook wel uitkijken naar die 34 graden voor a.s. woensdag.
deze ham hamquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer M.Ham ham is al bijna voorbij man!
qltel startte om 4:45. Zal je net hebben. Nou ja we gaan het zien. Ik ga zo op weg naar de trein. Ik laat wel weten als het gelukt isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou best kunnen prish, collegaatje van mij is al om 5.00 uur gestart en had om 8 uur al 15 km achter de rug. Ik weet natuurlijk niet hoe snel onze FRANK loopt.
Vanaf dinsdag ga ik t/m donderdag in de koelkast wonen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, 34 is iets teveel van het goede in Nederland. Zat op Tenerife en dat was lekkerder. Hier meteen zo viesbenauwd. Maar heb liever hier een graad of 25-26.
Dat wordt genieten dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef mario390 het volgende:
vanavond BON JOVI in Klagenfurt
en bij de WÖRTHERSEE test STARNACHT met ""Mayor Tom""Peter Schilling,Roland Kaiser(Santa Maria)
Goed plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag ga ik t/m donderdag in de koelkast wonen.
Ja, het wordt een leuk veld daar, Deisyy. Vers aangelegd pad ernaartoe en terras. Naja, terrasje. Niet slecht geworden voor een verloren hoek.quote:
Dat zei ik altijd al! Goed afdrogen tussen je tenen!!!!quote:
Loop je met je moeder?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
man manquote:
Leuk dat je dat er van hebt kunnen maken. Komen ook genoeg vlinders op af zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het wordt een leuk veld daar, Deisyy. Vers aangelegd pad ernaartoe en terras. Naja, terrasje. Niet slecht geworden voor een verloren hoek.
Lekker Fann! Ik ook afgelopen nacht, werd voor het eerst pas om half 6 wakker en daarna nog ruim een uurtje doorgeslapen.quote:
Ja, vlinders, bijen en van die ehm... zaagwespen of zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je dat er van hebt kunnen maken. Komen ook genoeg vlinders op af zeker?
Ik dacht dat hij dat van plan was, maar ik geloof dat het toch iets anders zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er met Kraak?heeft i zich zelf bevlekt?
Jah....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter! Je zal wel aardig slapen de laatste tijd met al die wandelingen.
Leuk! Bij ons om de hoek hebben ze zo'n wild bloemenveld aangelegd, speciaal om vlinders aan te trekken, mooi gezicht is dat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, vlinders, bijen en van die ehm... zaagwespen of zo.
Weet er alles van. De buitenlucht alleen werkt al prima. Zal voor de lol toch eens een stappenteller regelen. Denk dat ik kilometers maak in die tuin bij mijn ouders. Lange paden en iedere keer weer heen en weer omdat je toch weer iets extra nodig blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah....dat is een goed slaapmiddel hoor, serieus
Ik vermoed dat dit geen compliment is.quote:
Inderdaad, daar ben ik zelf ook achter gekomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar bleek onbegonnen werk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Bij ons om de hoek hebben ze zo'n wild bloemenveld aangelegd, speciaal om vlinders aan te trekken, mooi gezicht is dat.
Bij ons in het dorp hebben ze veel bermen ingezaaid met wilde bloemen, inderdaad mooi, als het zwerfvuil een beetje meevalt....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is ook een prachtig gezicht. Alle bermen in Nederland inzaaien met dat spul, wat mij betreft.
ik reken niet alles mee hoor .... alleen de avondwandelingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet er alles van. De buitenlucht alleen werkt al prima. Zal voor de lol toch eens een stappenteller regelen. Denk dat ik kilometers maak in die tuin bij mijn ouders. Lange paden en iedere keer weer heen en weer omdat je toch weer iets extra nodig blijkt te hebben.
Dat zwerfvuil begint inderdaad een probleem te vormen. Als je in je eigen voortuin al dingen ziet liggen als lege miniflesjes Duitse mint likeur en andere zooi, kan je nagaan wat er in de bermen terecht komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp hebben ze veel bermen ingezaaid met wilde bloemen, inderdaad mooi, als het zwerfvuil een beetje meevalt....
Je bent veel met het huishouden bezig, daar loop je ook best wat afstanden mee. Niet in vergelijking met wandelen natuurlijk, maar het is best leuk om eens te checken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik reken niet alles mee hoor .... alleen de avondwandelingmaar ik kan het een keer doen
dus gewoon de hele dag dat horloge om houden.... is een idee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent veel met het huishouden bezig, daar loop je ook best wat afstanden mee. Niet in vergelijking met wandelen natuurlijk, maar het is best leuk om eens te checken.
Bootreisje met dit weer lijkt me geweldig, maar dat zal wel te druk voor je worden?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]ga ik doen... niet vandaag wat dat is te laat al heb ik nog niet zoveel gelopen eigenlijk
vandaag ga ik lui zijn....... morgen misschien.... hoewel dat ook een rare dat wordt...
Familiedag enzo.....gelukkig hoef ik alleen te eten niet met het bootreisje en al dat gedoe
mee![]()
eerst zuipzussie ophalen van huis.......
Lichtallergie..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bootreisje met dit weer lijkt me geweldig, maar dat zal wel te druk voor je worden?Zuipzussie, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ie?![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Lichtallergie..
Ah ja, dat is waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ie?
L2B's Mixcloud
Je kan nooit 100% zekerheid hebben of ze je alles vertellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zuipt niet écht zoveel hoormaar die andere zussen zijn wel érg braaf
oh gelukkigquote:
Zelfs dat enorme blauwe oog stond je goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oh gelukkig![]()
Niet gaan googelen want bij mij is er iets meer van te zien hoor....
ik heb mazzel gehad.... steeds weer...
Dat is waar........ maar met mijn zuipzussie is het ''ánders'' we weten álles van elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan nooit 100% zekerheid hebben of ze je alles vertellen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfs dat enorme blauwe oog stond je goed!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar........ maar met mijn zuipzussie is het ''ánders'' we weten álles van elkaar
dat is 'speciaal'' zeg maar....
Nee die wat in het nachtdienstquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was een beste pofferd van die Griek.
ja kutkastjequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die wat in het nachtdienst
[..]
ja kutkastje
Geeft toch niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oh gelukkig![]()
Niet gaan googelen want bij mij is er iets meer van te zien hoor....
ik heb mazzel gehad.... steeds weer...
Jah.........quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gaan jullie samen gezellig zitten tutteren ende kleppen.
quote:Via de achterdeur, jawel, het betekent anale seks.
Dus als iemand een Grieks nummertje oppert, dan weet je wat je te wachten staat (of niet natuurlijk).
Is iets heel anders dan de sirtaki dansen.
Lol! zolang je om jezelf kan blijven lachen mag dat ook over anderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah.........heerlijk
en stom lachen
om onszelf en over andere mensen .....
nee de la had ik openstaan, dus daar let ik nu op en ik ben wat voorzichtiger geworden....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je het kastje nog wel, of meteen met liefde in elkaar getrapt?
Ben benieuwd of ze mij daar herkennen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo in A'foort is een bezienswaardigheid.
Het had bij mij in de tuin gelegen. Al was het alleen die ene schuldige la maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee de la had ik openstaan, dus daar let ik nu op en ik ben wat voorzichtiger geworden....
man man man............ wordt jij niet moe van je zelf?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Via de achterdeur, jawel, het betekent anale seks.
Dus als iemand een Grieks nummertje oppert, dan weet je wat je te wachten staat (of niet natuurlijk).
Is iets heel anders dan de sirtaki dansen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze mij daar herkennen.
Ben net wakker joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man............ wordt jij niet moe van je zelf?
nou ja gebeurd is gebeurdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het had bij mij in de tuin gelegen. Al was het alleen die ene schuldige la maar.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:49 schreef Gooddeal het volgende:
Goedemiddag.![]()
Ga je naar de Praxis een bus zwarte betonverf halen, maak je thuis die bus open zit er groen in.![]()
Weer terug naar de Praxis, blijkt het groene verf te zijn die zwart opdroogt.![]()
Wie verzint er nou zoiets.
Maar ja, wel een uur verder inmiddels.
Biologisch verf zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:49 schreef Gooddeal het volgende:
Goedemiddag.![]()
Ga je naar de Praxis een bus zwarte betonverf halen, maak je thuis die bus open zit er groen in.![]()
Weer terug naar de Praxis, blijkt het groene verf te zijn die zwart opdroogt.![]()
Goedemiddag.![]()
Toverballen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:49 schreef Gooddeal het volgende:
Goedemiddag.![]()
Vind het best droog ditquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kom je daar op hoge poten binnen zeg.
Ben blij dat ik er niet bij was.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kom je daar op hoge poten binnen zeg.
Goedemiddag.![]()
Ik had die hele Praxis groen/zwart geverfd.quote:
Die betreffende persoon was een tijdje Hulk geworden alvorens zwart op te dreugen.quote:
Hij welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had die hele Praxis groen/zwart geverfd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die betreffende persoon was een tijdje Hulk geworden alvorens zwart op te dreugen.
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had die hele Praxis groen/zwart geverfd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.
Hmm, daar zit ik ook al een tijd aan te denken voor de voortuin, want dan ben ik van die klote buxushaag af van de buurvrouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bloembakken. Maar tis al klaar.
Nu nog een stuk border leeghalen en nieuwe planten poten.
Lol.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.
welke prxis?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef mario390 het volgende:
ik heb open
Radio Fresh 80s duitse radio
Radio Niedersachsen 1
Utopia stream
Reallifecam stream
Zijn van die ouderwetse grindbakken, je kent ze vast wel, en die vond ik spuuglelijk, heb ik ze gewoon geverfd, en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ik ook al een tijd aan te denken voor de voortuin, want dan ben ik van die klote buxushaag af van de buurvrouw.
Zijn ze ter plekke gemaakt, of zo gekocht?
Der junge hat ne ecke ab.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarom dat allemaal, je kan er maar naar eentje tegelijk luisteren.
HOLland.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie jij dit allemaal joh
Twee radiozenders door elkaar?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef mario390 het volgende:
ik heb open
Radio Fresh 80s duitse radio
Radio Niedersachsen 1
Utopia stream
Reallifecam stream
Vlinderstruik maakt zijn naam echt waarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:03 schreef Gooddeal het volgende:
Zo leuk als je in het voorjaar vlinderstruiken plant, dat er dan ook meteen vlinders op komen als ze bloeien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:03 schreef Gooddeal het volgende:
Zo leuk als je in het voorjaar vlinderstruiken plant, dat er dan ook meteen vlinders op komen als ze bloeien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn!quote:
Was een mooi concert gister, hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn!
Ik vind Nick en Simon niet echt jouw stijl
Guilty pleasure.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn!
Ik vind Nick en Simon niet echt jouw stijl
Je was bij een concert van Nick en Simon?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was een mooi concert gister, hoor.
Stille wateren......quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was bij een concert van Nick en Simon?
Is je verkering fan?
Nee, man. Radio Tour de France moet op nu!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk hier is altijd wat komt
https://www.ndr.de/ndr1ni(...)100-radioplayer.html
Nee, ik vond het altijd al leuk. Ik heb al hun platen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je verkering fan?
waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, man. Radio Tour de France moet op nu!
Nick en Simon van Duran Duran?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je verkering fan?
Joe teek mie in de melingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik vond het altijd al leuk. Ik heb al hun platen.
Oh, ben jij dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik vond het altijd al leuk. Ik heb al hun platen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:58 schreef mario390 het volgende:
dat heeft en meid in cos geplaatst en dann nog en keer![]()
![]()
stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plus dit is geen UTO hier he....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
hebben ze Tommy en Ieniemienie al gevonden?quote:
Zijn die zoek dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze Tommy en Ieniemienie al gevonden?
ik hoor alleen elke keer Pinoquote:
ja dat wordt weer sauna thuis. Ben ik dus lekker niet thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:16 schreef Recce het volgende:
Het gaat weer richting de 35+ volgende week. Het KNMI heeft zelfs een rood puntje met 37,3 °C voor hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |