Leuk! Bij ons om de hoek hebben ze zo'n wild bloemenveld aangelegd, speciaal om vlinders aan te trekken, mooi gezicht is dat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, vlinders, bijen en van die ehm... zaagwespen of zo.
Weet er alles van. De buitenlucht alleen werkt al prima. Zal voor de lol toch eens een stappenteller regelen. Denk dat ik kilometers maak in die tuin bij mijn ouders. Lange paden en iedere keer weer heen en weer omdat je toch weer iets extra nodig blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah....dat is een goed slaapmiddel hoor, serieus
Ik vermoed dat dit geen compliment is.quote:
Inderdaad, daar ben ik zelf ook achter gekomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar bleek onbegonnen werk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Bij ons om de hoek hebben ze zo'n wild bloemenveld aangelegd, speciaal om vlinders aan te trekken, mooi gezicht is dat.
Bij ons in het dorp hebben ze veel bermen ingezaaid met wilde bloemen, inderdaad mooi, als het zwerfvuil een beetje meevalt....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is ook een prachtig gezicht. Alle bermen in Nederland inzaaien met dat spul, wat mij betreft.
ik reken niet alles mee hoor .... alleen de avondwandelingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet er alles van. De buitenlucht alleen werkt al prima. Zal voor de lol toch eens een stappenteller regelen. Denk dat ik kilometers maak in die tuin bij mijn ouders. Lange paden en iedere keer weer heen en weer omdat je toch weer iets extra nodig blijkt te hebben.
Dat zwerfvuil begint inderdaad een probleem te vormen. Als je in je eigen voortuin al dingen ziet liggen als lege miniflesjes Duitse mint likeur en andere zooi, kan je nagaan wat er in de bermen terecht komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp hebben ze veel bermen ingezaaid met wilde bloemen, inderdaad mooi, als het zwerfvuil een beetje meevalt....
Je bent veel met het huishouden bezig, daar loop je ook best wat afstanden mee. Niet in vergelijking met wandelen natuurlijk, maar het is best leuk om eens te checken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik reken niet alles mee hoor .... alleen de avondwandelingmaar ik kan het een keer doen
dus gewoon de hele dag dat horloge om houden.... is een idee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent veel met het huishouden bezig, daar loop je ook best wat afstanden mee. Niet in vergelijking met wandelen natuurlijk, maar het is best leuk om eens te checken.
Bootreisje met dit weer lijkt me geweldig, maar dat zal wel te druk voor je worden?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]ga ik doen... niet vandaag wat dat is te laat al heb ik nog niet zoveel gelopen eigenlijk
vandaag ga ik lui zijn....... morgen misschien.... hoewel dat ook een rare dat wordt...
Familiedag enzo.....gelukkig hoef ik alleen te eten niet met het bootreisje en al dat gedoe
mee![]()
eerst zuipzussie ophalen van huis.......
Lichtallergie..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bootreisje met dit weer lijkt me geweldig, maar dat zal wel te druk voor je worden?Zuipzussie, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ie?![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Lichtallergie..
Ah ja, dat is waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ie?
L2B's Mixcloud
Je kan nooit 100% zekerheid hebben of ze je alles vertellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zuipt niet écht zoveel hoormaar die andere zussen zijn wel érg braaf
oh gelukkigquote:
Zelfs dat enorme blauwe oog stond je goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oh gelukkig![]()
Niet gaan googelen want bij mij is er iets meer van te zien hoor....
ik heb mazzel gehad.... steeds weer...
Dat is waar........ maar met mijn zuipzussie is het ''ánders'' we weten álles van elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan nooit 100% zekerheid hebben of ze je alles vertellen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfs dat enorme blauwe oog stond je goed!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar........ maar met mijn zuipzussie is het ''ánders'' we weten álles van elkaar
dat is 'speciaal'' zeg maar....
Nee die wat in het nachtdienstquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was een beste pofferd van die Griek.
ja kutkastjequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die wat in het nachtdienst
[..]
ja kutkastje
Geeft toch niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oh gelukkig![]()
Niet gaan googelen want bij mij is er iets meer van te zien hoor....
ik heb mazzel gehad.... steeds weer...
Jah.........quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gaan jullie samen gezellig zitten tutteren ende kleppen.
quote:Via de achterdeur, jawel, het betekent anale seks.
Dus als iemand een Grieks nummertje oppert, dan weet je wat je te wachten staat (of niet natuurlijk).
Is iets heel anders dan de sirtaki dansen.
Lol! zolang je om jezelf kan blijven lachen mag dat ook over anderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah.........heerlijk
en stom lachen
om onszelf en over andere mensen .....
nee de la had ik openstaan, dus daar let ik nu op en ik ben wat voorzichtiger geworden....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je het kastje nog wel, of meteen met liefde in elkaar getrapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |