Dat wordt genieten dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef mario390 het volgende:
vanavond BON JOVI in Klagenfurt
en bij de WÖRTHERSEE test STARNACHT met ""Mayor Tom""Peter Schilling,Roland Kaiser(Santa Maria)
Goed plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag ga ik t/m donderdag in de koelkast wonen.
Ja, het wordt een leuk veld daar, Deisyy. Vers aangelegd pad ernaartoe en terras. Naja, terrasje. Niet slecht geworden voor een verloren hoek.quote:
Dat zei ik altijd al! Goed afdrogen tussen je tenen!!!!quote:
Loop je met je moeder?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, vlag, da's waar ook. Als het goed is loop ik over de Via Gladiola met een oudere dame (mijn moeder) die een vlaggetje met 14 erop bij zich heeft. Nou, dat moet toch te vinden zijn.
man manquote:
Leuk dat je dat er van hebt kunnen maken. Komen ook genoeg vlinders op af zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het wordt een leuk veld daar, Deisyy. Vers aangelegd pad ernaartoe en terras. Naja, terrasje. Niet slecht geworden voor een verloren hoek.
Lekker Fann! Ik ook afgelopen nacht, werd voor het eerst pas om half 6 wakker en daarna nog ruim een uurtje doorgeslapen.quote:
Ja, vlinders, bijen en van die ehm... zaagwespen of zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je dat er van hebt kunnen maken. Komen ook genoeg vlinders op af zeker?
Ik dacht dat hij dat van plan was, maar ik geloof dat het toch iets anders zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er met Kraak?heeft i zich zelf bevlekt?
Jah....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter! Je zal wel aardig slapen de laatste tijd met al die wandelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |