Die betreffende persoon was een tijdje Hulk geworden alvorens zwart op te dreugen.quote:
Hij welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had die hele Praxis groen/zwart geverfd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die betreffende persoon was een tijdje Hulk geworden alvorens zwart op te dreugen.
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had die hele Praxis groen/zwart geverfd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.
Hmm, daar zit ik ook al een tijd aan te denken voor de voortuin, want dan ben ik van die klote buxushaag af van de buurvrouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bloembakken. Maar tis al klaar.
Nu nog een stuk border leeghalen en nieuwe planten poten.
Lol.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, die vent begint me daar met die bus te schudden, en ik had het deksel er provisorisch weer op gedrukt, maar niet zo stevig.
welke prxis?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef mario390 het volgende:
ik heb open
Radio Fresh 80s duitse radio
Radio Niedersachsen 1
Utopia stream
Reallifecam stream
Zijn van die ouderwetse grindbakken, je kent ze vast wel, en die vond ik spuuglelijk, heb ik ze gewoon geverfd, en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ik ook al een tijd aan te denken voor de voortuin, want dan ben ik van die klote buxushaag af van de buurvrouw.
Zijn ze ter plekke gemaakt, of zo gekocht?
Der junge hat ne ecke ab.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarom dat allemaal, je kan er maar naar eentje tegelijk luisteren.
HOLland.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie jij dit allemaal joh
Twee radiozenders door elkaar?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef mario390 het volgende:
ik heb open
Radio Fresh 80s duitse radio
Radio Niedersachsen 1
Utopia stream
Reallifecam stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |