Voor die eckte tjappies, de tjapsalonquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:12 schreef Filosoofert het volgende:
Waarschijnlijk gaat ie om 5 pas open.
Komt ie dan aanschijten met je Chapsalon.
Deze meneer heeft het begrepenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:12 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Voor die eckte tjappies, de tjapsalon
Niet je eigen kappa kunnen makenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:14 schreef McBrokkie het volgende:
Mensen die hun kapsalon niet bij Metro Döner bestellen.![]()
Altijd binnen het half uur bezorgd, ook in spitstijd.
Tuurlijk kan dat, maar voor een fooi kan ik er ook één kopen. Ik hoef namelijk niet elk dubbeltje om te draaien, in tegenstelling tot jou.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet je eigen kappa kunnen makennepper
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmmquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef Sanddr het volgende:
Niet zelf zo'n kebab machine hebben om je eigen kappa's te kunnen maken.
Gewoon de hele dag door lekker scheren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmm
even fappen brb
Heb uitkering nog niet ontvangen man en moet nog peuken halenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik heb een eigen kanaal 1 euro per minuut kom inloggen dan
Ga nu niffo er is altijd plek voor een kappa met knoffoquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef LanceVanceDance het volgende:
Terechte klacht neef.
Wel weer zin in kapsalon gelijk, dit weekend maar weer ff eten denk
Urban myth. Dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
Je weet dat die Turken door hun knoffo kwakken he?
Jij als zaadeter / zaadlikker bent ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Echt wel, die saus is veel te machtig om alleen uit yoghurt te bestaan
Omdat je stinkt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Besteltijd: 11:45
Levertijd: 12:30
Vooruitbetaald met ideal.
Wacht nu nog op kappa met knoffouit verveling maar een broodje bal gegeten
Klacht: lokale turk levert niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |