Voor die eckte tjappies, de tjapsalonquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:12 schreef Filosoofert het volgende:
Waarschijnlijk gaat ie om 5 pas open.
Komt ie dan aanschijten met je Chapsalon.
Deze meneer heeft het begrepenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:12 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Voor die eckte tjappies, de tjapsalon
Niet je eigen kappa kunnen makenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:14 schreef McBrokkie het volgende:
Mensen die hun kapsalon niet bij Metro Döner bestellen.![]()
Altijd binnen het half uur bezorgd, ook in spitstijd.
Tuurlijk kan dat, maar voor een fooi kan ik er ook één kopen. Ik hoef namelijk niet elk dubbeltje om te draaien, in tegenstelling tot jou.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet je eigen kappa kunnen makennepper
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmmquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef Sanddr het volgende:
Niet zelf zo'n kebab machine hebben om je eigen kappa's te kunnen maken.
Gewoon de hele dag door lekker scheren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmm
even fappen brb
Heb uitkering nog niet ontvangen man en moet nog peuken halenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik heb een eigen kanaal 1 euro per minuut kom inloggen dan
Ga nu niffo er is altijd plek voor een kappa met knoffoquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef LanceVanceDance het volgende:
Terechte klacht neef.
Wel weer zin in kapsalon gelijk, dit weekend maar weer ff eten denk
Urban myth. Dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
Je weet dat die Turken door hun knoffo kwakken he?
Jij als zaadeter / zaadlikker bent ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Echt wel, die saus is veel te machtig om alleen uit yoghurt te bestaan
Omdat je stinkt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Besteltijd: 11:45
Levertijd: 12:30
Vooruitbetaald met ideal.
Wacht nu nog op kappa met knoffouit verveling maar een broodje bal gegeten
Klacht: lokale turk levert niet
ga je zwerveraudi verkopen a zemmelquote:
Als iemand die veel en al heel lang koopt weet ik wat de consistentie van knoffo moet zijn, zonder het te proeven. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij als zaadeter / zaadlikker bent ervaringsdeskundige?
Dat zijn toch geen maaltijden voor iemand met jouw positie niffo!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Dat zeg ik toch:quote:
quote:
Excuus voor de foute berichtgeving, maar het bericht is voor iedereen die gister een kapsalon op heeft.quote:
fapsalon?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
Je weet dat die Turken door hun knoffo kwakken he?
In mijn woonplaats verkochten ze er ook wel eens wat onder de toonbank. In de volksmond was dat de wapsalon.quote:
Ik heb gehoord dat ze in het BVML-huis trap en klapsalon serverenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn woonplaats verkochten ze er ook wel eens wat onder de toonbank. In de volksmond was dat de wapsalon.
Gymvolk die dat maken met zoete aardappelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:04 schreef Sigaartje het volgende:
Niet je eigen kapsalon maken en die magere troep gaan eten voor veel geld
Niffo, niet meer bij @Atak bestellen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Ga je knoffa spuitenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmm
even fappen brb
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gymvolk die dat maken met zoete aardappel__!
Bestaan die mensen? Op de brandstapel ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gymvolk die dat maken met zoete aardappel__!
Dit dus !quote:
Heb wel eens in 'stories'op Instagram voorbij zien komen. Van die healthy life influencers.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Bestaan die mensen? Op de brandstapel ermee.
haatlarfquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Kom 1 v 1 eetwedstrijd dan, ik maak je kapot
ik las het woord haatlarf in myat en moest aan jou denkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik las het woord haatlarf in myat en moest aan jou denken
omdat je haat hequote:
Inderdaad, iemand die chef lege dozen is op de sociale werkplaats kan dit helemaal niet betalenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:54 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen maaltijden voor iemand met jouw positie niffo!!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die chef lege dozen is op de sociale werkplaats kan dit helemaal niet betalen
Valt de sociale werkplaats tegenwoordig niet meer onder het rijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:44 schreef pirlo444 het volgende:
[..]Nee hij is manager bij het rijk !! Stokj is zijn assiten @:stokj
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Just done so, samen met een portie huisgemaakte airfried chicken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Vreet je frikandel speciaal dan wijsneus.
Ziet er gezonder uit als bij menig shoarmaboer.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.
Slappeling
[ afbeelding ]
Is dat het voer voor jouw konijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.
Slappeling
[ afbeelding ]
4/10quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Slappeling
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |