haatlarfquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Kom 1 v 1 eetwedstrijd dan, ik maak je kapot
ik las het woord haatlarf in myat en moest aan jou denkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik las het woord haatlarf in myat en moest aan jou denken
omdat je haat hequote:
Inderdaad, iemand die chef lege dozen is op de sociale werkplaats kan dit helemaal niet betalenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:54 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen maaltijden voor iemand met jouw positie niffo!!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die chef lege dozen is op de sociale werkplaats kan dit helemaal niet betalen
Valt de sociale werkplaats tegenwoordig niet meer onder het rijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:44 schreef pirlo444 het volgende:
[..]Nee hij is manager bij het rijk !! Stokj is zijn assiten @:stokj
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Besteltijd: 11:45
Levertijd: 12:30
Vooruitbetaald met ideal.
Wacht nu nog op kappa met knoffouit verveling maar een broodje bal gegeten
Klacht: lokale turk levert niet
Just done so, samen met een portie huisgemaakte airfried chicken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Vreet je frikandel speciaal dan wijsneus.
Ziet er gezonder uit als bij menig shoarmaboer.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.
Slappeling
[ afbeelding ]
Is dat het voer voor jouw konijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En daar istie dan, mijn zelf gemaakte kapsalon. Jij als manager rijksoverheid moet dat ook kunnen.
Slappeling
[ afbeelding ]
4/10quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Slappeling
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |