ga je zwerveraudi verkopen a zemmelquote:
Als iemand die veel en al heel lang koopt weet ik wat de consistentie van knoffo moet zijn, zonder het te proeven. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij als zaadeter / zaadlikker bent ervaringsdeskundige?
Dat zijn toch geen maaltijden voor iemand met jouw positie niffo!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Besteltijd: 11:45
Levertijd: 12:30
Vooruitbetaald met ideal.
Wacht nu nog op kappa met knoffouit verveling maar een broodje bal gegeten
Klacht: lokale turk levert niet
Dat zeg ik toch:quote:
quote:
Excuus voor de foute berichtgeving, maar het bericht is voor iedereen die gister een kapsalon op heeft.quote:
fapsalon?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
Je weet dat die Turken door hun knoffo kwakken he?
In mijn woonplaats verkochten ze er ook wel eens wat onder de toonbank. In de volksmond was dat de wapsalon.quote:
Ik heb gehoord dat ze in het BVML-huis trap en klapsalon serverenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn woonplaats verkochten ze er ook wel eens wat onder de toonbank. In de volksmond was dat de wapsalon.
Gymvolk die dat maken met zoete aardappelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:04 schreef Sigaartje het volgende:
Niet je eigen kapsalon maken en die magere troep gaan eten voor veel geld
Niffo, niet meer bij @Atak bestellen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:
Besteltijd: 11:45
Levertijd: 12:30
Vooruitbetaald met ideal.
Wacht nu nog op kappa met knoffouit verveling maar een broodje bal gegeten
Klacht: lokale turk levert niet
Ga je knoffa spuitenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat is mijn natte droom, zo'n vleesrol en scheerapparaat er naast hmmm
even fappen brb
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gymvolk die dat maken met zoete aardappel__!
Bestaan die mensen? Op de brandstapel ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gymvolk die dat maken met zoete aardappel__!
Dit dus !quote:
Heb wel eens in 'stories'op Instagram voorbij zien komen. Van die healthy life influencers.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Bestaan die mensen? Op de brandstapel ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |