SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen V.O.F.?quote:
Heb jee dorst?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Bekijk het maar met je gezeik, ik probeer uit te leggen dat uitgeverijen overspoelt worden met manuscripten en dat blijkt hoe goed ook, dat men iets van jou wil uiteindelijk.
Heb je dat tegen mij ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Bekijk het maar met je gezeik, ik probeer uit te leggen dat uitgeverijen overspoelt worden met manuscripten en dat blijkt hoe goed ook, dat men iets van jou wil uiteindelijk.
Ja, ze willen geld aan je verdienen. Dat is toch niet zo heel gek?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Hey, jij hebt geld zat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
Men wil het uitgeven, maar kost mij ook geld. Zo simpel is het
Ik zelden.quote:
Als je er zelf al geen vertrouwen genoeg in hebt om met een uitgever in zee te gaan, snap ik ook wel dat het andersom ook zo is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
Men wil het uitgeven, maar kost mij ook geld. Zo simpel is het
Tuurlijk is dat logisch. Ik krijg maar 10%quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ze willen geld aan je verdienen. Dat is toch niet zo heel gek?
Af en toe een whisky, zonder de e van Eire.quote:
Wat zeur je nou?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat logisch. Ik krijg maar 10%
Als er iets verkocht zou worden...quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
En zelf promatie doen en een oplage kopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Juistquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er al iets verkocht zou worden...
Als je goed bent, word je verkocht.quote:
Zelf promatie doen, dat is wel heel kwalijk van die uitgeverij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
En zelf promatie doen en een oplage kopen
Lijkt mij dat dat je het risico beter met een andere partij kan delen dan in eigen beheer uitgeven.quote:
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt geld zat, althans dat is wat ik begrepen heb.
Die gaan er nu wel inquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik moet gaan, fijne nacht all.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
ik bedoel met dat kamisi liedquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je goed bent, word je verkocht.
Ik ga nog contact opnemen met Clavis. Ben ik ooit geweest. Ik kijk wel joh. Het is ook geen halszaak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat je het risico beter met een andere partij kan delen dan in eigen beheer uitgeven.
Van Aviko?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturen
Pit ze.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.quote:
Dat zou mooi zijn maar denk toch dat ik het in eigen beheer ga uitgeven. Het is zo moeilijk joh. Hoe goed je ook bent. Men neemt het risico niet meer. Je betaalt om dat risico te omzeilen. Natuurlijk was ik superblij en trots. Mijn boekje wordt uitgebrachtquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat je het risico beter met een andere partij kan delen dan in eigen beheer uitgeven.
Rustig aan ouwequote:Op donderdag 18 juli 2019 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Wiksey.quote:
quote:
Jiskefet is sneu.quote:
Wakker liggen jongen, en woelen en van alles, nou joh, ik kom niet in slaap!quote:
Hoe ouder hoe gekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wakker liggen jongen, en woelen en van alles, nou joh, ik kom niet in slaap!
Mot ik ook wat ouderdomsverschijnselen gaan doen doen?quote:
Spiegeltjes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet doen.
Over dat ik geld geef aan dieren in nood.... Volgens jou is dat bij jou het geval, Omschrijf even de situatie en stuur wat documentatie. Graag help ik mensen die dieren hebben aangeschaft, maar daarna in een nare financiele situatie terecht zijn gekomen, maar het te pijnlijk vinden afstand van hun dier te nemen. Daar help ik graag bij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
100 euro per hond uit het asiel toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Over dat ik geld geef aan dieren in nood.... Volgens jou is dat bij jou het geval, Omschrijf even de situatie en stuur wat documentatie. Graag help ik mensen die dieren hebben aangeschaft, maar daarna in een nare financiele situatie terecht zijn gekomen, maar het te pijnlijk vinden afstand van hun dier te nemen. Daar help ik graag bij.
Pleurt ff op!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga ook maar eens.
Tschuss!
* Superbadeendje zwijgt mee.quote:
Zeker ook dat,quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
100 euro per hond uit het asiel toch?
it´s so easy for you,but i´m..quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje zwijgt mee.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
Komt Scrut hier nog wel eens? Volgens mij niet
Love hurts.quote:
Nou effe serieus hequote:Op donderdag 18 juli 2019 01:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En hij wil 5 ton van jou om zijn huisvlieg te onderhouden.
Ik ga bedje zoeken.quote:
Hoe is het met je moeder?quote:Op donderdag 18 juli 2019 02:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je de Megaballade Dream On niet?
Gecondoleerd Petziquote:Op donderdag 18 juli 2019 02:43 schreef Petzi het volgende:
Even voor de mensen hier: Mijn moeder is inderdaad overleden. Daarom was ik er ook een aantal dagen niet. Ik heb er veel verdriet van, maar ik ben een overlever en moet door.
Meer wil ik er niet over zeggen.
Af en toe nog wel hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
Komt Scrut hier nog wel eens? Volgens mij niet
Dank je , het zat er al aan te komen, maar het is zo pijnlijk. Maar men snapt hier schijnbaar niet ik doorgaquote:
Het is volkomen logisch en moeilijk genoeg dat je doorgaatquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dank je , het zat er al aan te komen, maar het is zo pijnlijk. Maar men snapt hier schijnbaar niet ik doorga
Ik moet je eerlijk zeggen dat het voor mij een pre is dat ik in Zeeland woon. En begrijp me niet verkeerd. Jaren heb ik mijn ouders betutteldquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is volkomen logisch en moeilijk genoeg dat je doorgaat
Primaquote:
goed nieuws!quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:31 schreef pullup het volgende:
we hadden het gisterennog over alle oprukkende insectenstromen
Dit schijnt te werken: https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Wie weet...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef Petzi het volgende:
De uitzending zal ergens wel terug te vinden zijn
GB ligt vast al weer op 1 oorquote:
Niet iedereen is even sociaalquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Petzi het volgende:
Heel pijnlijk als je het over je boekje hebt, en vermeld dat je moeder is overleden. Dat gelooft men dan niet.
Posts dat je dat verzint. Schaam je kapot
Je moment van melding kwam wat ongelukkig over.. Maar vooralsnog gecondoleerd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dank je , het zat er al aan te komen, maar het is zo pijnlijk. Maar men snapt hier schijnbaar niet ik doorga
tnxquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moment van melding kwam wat ongelukkig over.. Maar vooralsnog gecondoleerd.
inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:24 schreef Petzi het volgende:
Liefde is een kus, een aai, een lief woord. Liefde is naar anderen kijken.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Of lach je me uit? Maakt ook niets uit hoor
Waarom verzamel je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn er hier ook mensen die plastic zakken verzamelen?
Heb van de Jumbo de 10 witte bolletjes zak eindelijk te pakken kunnen krijgen en meteen 2!
Superblij mee na al die tijd jagen natuurlijk.
Aangezien ik er nu 2 heb, zou ik er eentje willen ruilen tegen iets van Appie.
Iemand?
Ik heb alleen maar standaard blauwe tasjesquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb van de Jumbo de 10 witte bolletjes zak eindelijk te pakken kunnen krijgen en meteen 2!
Iemand?
Tof! Ruilen tegen een witte van de afhaal Chinees?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar standaard blauwe tasjes
Aha.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Postzegels zijn me te kostbaar en dat doet iedereen al.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Ruilen tegen een witte van de afhaal Chinees?
Tot morgen Petzquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste, en trek mij toch liever terug van dit Forum. Misschien kom ik nog eens om een boekje te promoten. Het ga jullie goed. Kus
Kusquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste, en trek mij toch liever terug van dit Forum. Misschien kom ik nog eens om een boekje te promoten. Het ga jullie goed. Kus
Dank je en jij ook het allerbeste. Tot wederziens, Petz.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ciao.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik zie niemand die op het moment post en in psychische nood zou zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag vs een persoon met psychische nood?
Moet je beter kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie niemand die op het moment post en in psychische nood zou zitten.
Dat 1e klopt.
Niet als ik dat niet doe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Praat je altijd zo over jezelf?
Waar zie je dat? Want na dinsdag lijken de temperaturen al weer te dalen.quote:
quote:
Zeg dat! We boffen enorm in vergelijking met die stinkhitte van vorig jaar.quote:
Ziet er lekker uit iigquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Want na dinsdag lijken de temperaturen al weer te dalen.
Vorige week in Catalonie gefietst en daar was het op een gegeven moment zo'n 40 graden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Op zich is het best te doen, maar 9 van de 10 x is het in Nederland dan benauwd en die vliegende gifangels die het op je gemunt hebben werken ook niet echt mee.
[..]
Zeg dat! We boffen enorm in vergelijking met die stinkhitte van vorig jaar.
Dat was TE ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Op zich is het best te doen, maar 9 van de 10 x is het in Nederland dan benauwd en die vliegende gifangels die het op je gemunt hebben werken ook niet echt mee.
[..]
Zeg dat! We boffen enorm in vergelijking met die stinkhitte van vorig jaar.
14-daagse verwachting bij Buienradar. Is niet de meest betrouwbare site, maar ook bij de NOS zie je sowieso al hoge temperaturen op het programma staan voor minstens een week.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Want na dinsdag lijken de temperaturen al weer te dalen.
Mja, we gaan het zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
14-daagse verwachting bij Buienradar. Is niet de meest betrouwbare site, maar ook bij de NOS zie je sowieso al hoge temperaturen op het programma staan voor minstens een week.
Minder prettig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die twee Veerkampjes hebben allebei huidkanker las ik vorige week ergens.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige week in Catalonie gefietst en daar was het op een gegeven moment zo'n 40 graden.![]()
Dat zijn veel liters vocht bijtanken s'avonds
Nou ja, ze hielden nogal van de zon.quote:
Dat kan ook prima, maar niet zonder je in te smeren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ze hielden nogal van de zon.
Het is de laatste paar jaar wel lekker hier ja maar volgens mij kan je op basis van een paar lekkere zomers nog niets zeggen over het veranderende klimaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mèn! Je zou zo van je fiets lazeren. Hebben jullie de indruk dat er inderdaad een klimaatverandering bezig is, of is dit iets van alle tijden?
Die waren zo'n beetje vanaf hun geboorte Van Dijck Bruin door zonnebank toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die twee Veerkampjes hebben allebei huidkanker las ik vorige week ergens.
Nee, als je je huid minder snel wil laten verouderen en huidkanker wil 'voorkomen' dan mijd je de volle zon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar niet zonder je in te smeren.
Ze hebben er iig alles aan gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die waren zo'n beetje vanaf hun geboorte Van Dijck Bruin door zonnebank toch?
Dan nog vind ik metingen over die paar jaar dat ze het verrichten niet 100% betrouwbaar voor de langere termijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de laatste paar jaar wel lekker hier ja maar volgens mij kan je op basis van een paar lekkere zomers nog niets zeggen over het veranderende klimaat.
Als je alle meetpunten en data bekijkt over de hele wereld is er al meer van te zeggen
Je probeert je hippie uiterlijk schoon te praten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als je je huid minder snel wil laten verouderen en huidkanker wil 'voorkomen' dan mijd je de volle zon.
Niks mis met blank en bleek zijn.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben er iig alles aan gedaan.
zon is ook gewoon goed voor je joh. Gewoon verantwoord mee om gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als je je huid minder snel wil laten verouderen en huidkanker wil 'voorkomen' dan mijd je de volle zon.
Niks mis met blank en bleek zijn.
Onder een parasol dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zon is ook gewoon goed voor je joh. Gewoon verantwoord mee om gaan.
Die gaan dwars door die parasol heen.quote:
Gelukkig ben jij een jonge Godquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gaan dwars door die parasol heen.
En tevens een oude wijze man.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een jonge God
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, dát veroorzaakte de gaten in mijn parasol.
Ik heb hem niet eens aangekliktquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:24 schreef Gooddeal het volgende:
Goedemorgen.![]()
Een vocaroo voor Mo.Kon er alleen niks van verstaan.
Goedemorgen, Gd!quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:24 schreef Gooddeal het volgende:
Goedemorgen.![]()
Een vocaroo voor Mo.Kon er alleen niks van verstaan.
Nee, van vanochtend, van petzie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Gd!
Van afgelopen nacht zeker, die Vocaroo.
Denk dat ze weinig weet heeft van mijn eetproblemen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iets van ze vreet je op met uitjes en knoflook.
Nee jonguh, ze ging in je bijten, je bent om op te vreten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ze weinig weet heeft van mijn eetproblemen.
De liefde van deze man gaat echt niet door de maag.
Ah jakkes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ze ging in je bijten, je bent om op te vreten.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ze ging in je bijten, je bent om op te vreten.
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.quote:
Heb je al ingepakt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..quote:
I know.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.
Ja, las het.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..
Ach, ik maakte er een geintje van, maar heb ze wel veel eerder al gecondoleerd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, las het.Tis wat , voor 100 euro.
Ik kreeg een tijd geleden nog een verse VOG, ze rekenen alleen diefstal en zedendelicten mee, drugsgerelateerde zaken staan een VOG niet in de weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..
Op naar de 100 euroquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd geleden nog een verse VOG, ze rekenen alleen diefstal en zedendelicten mee, drugsgerelateerde zaken staan een VOG niet in de weg.
Nu is de zon er nog niet, denk dat ik ook buiten maar eens ga sproeien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Het is al best warm buiten.Blij dat ik gisteren alles gesproeid heb, kan het er even tegen weer.
Ik heb een nieuw ingezaaid gazon, en nog niet alles komt op, dus ik moet dat wel vochtig houden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu is de zon er nog niet, denk dat ik ook buiten maar eens ga sproeien.
Amuseer je.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar buiten,
waar de vogeltjes fluiten.
Dank je, jij ook !quote:
Fijne dag Amph. Ik ga ook wat doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar buiten,
waar de vogeltjes fluiten.
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben 'gitaar aan het spelen' in Pix' nek en aan het drummen op haar kont, en ze vindt het heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niet nuquote:
quote:
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb vast niet veel gemist denk ik
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goedquote:
Pfff lekker dan. Fijn dat je weer internet hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goed
Daar ben ik ook blij om, zat wel af en toe op mijn telefoon maar dan vliegen de mb's er ook zo doorquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff lekker dan. Fijn dat je weer internet hebt.
Zekerquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, zat wel af en toe op mijn telefoon maar dan vliegen de mb's er ook zo door
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goed
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iemand?
Ik hergebruik wel zakken maar ruil ze niet.quote:
Ik leeg alleen mijn eigen zakquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hergebruik wel zakken maar ruil ze niet.
Effectief?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik leeg alleen mijn eigen zak
Tenzij het om eten gaat.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook, ik blijf maar tanken
quote:Nurse me into sickness
Nurse me back to health
Endow me with the gifts of the man made world...
Geniaal.quote:Take me by the hand
And take me out of here
Run your fingers through my hair
And tell me what I wanna hear
Will lies become truths in this face of fading youth?
From my scrotum to your womb
Your cradle to my tomb...
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
76 wat? Cm of toeren.quote:
Bij jou muziek denk ik altijd, jammer dat ik buren heb.quote:
Hallo vriendinnetje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Moest wel lachen om Petzi haar Vocaroo
Hey kerel !quote:
Ik ga die niet luisteren, ben er al heel lang klaar mee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Moest wel lachen om Petzi haar Vocaroo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |