Tuurlijk is dat logisch. Ik krijg maar 10%quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ze willen geld aan je verdienen. Dat is toch niet zo heel gek?
Af en toe een whisky, zonder de e van Eire.quote:
Wat zeur je nou?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat logisch. Ik krijg maar 10%
Als er iets verkocht zou worden...quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
En zelf promatie doen en een oplage kopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Juistquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Als er al iets verkocht zou worden...
Als je goed bent, word je verkocht.quote:
Zelf promatie doen, dat is wel heel kwalijk van die uitgeverij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
En zelf promatie doen en een oplage kopen
Lijkt mij dat dat je het risico beter met een andere partij kan delen dan in eigen beheer uitgeven.quote:
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt geld zat, althans dat is wat ik begrepen heb.
Die gaan er nu wel inquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik moet gaan, fijne nacht all.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
ik bedoel met dat kamisi liedquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je goed bent, word je verkocht.
Ik ga nog contact opnemen met Clavis. Ben ik ooit geweest. Ik kijk wel joh. Het is ook geen halszaak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat je het risico beter met een andere partij kan delen dan in eigen beheer uitgeven.
Van Aviko?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Over de balk gooien is niet zo leuk. Kom je iets tekort? Wil je wel een doos frikandellen op laten sturen
Pit ze.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |