SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen V.O.F.?quote:
Heb jee dorst?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Bekijk het maar met je gezeik, ik probeer uit te leggen dat uitgeverijen overspoelt worden met manuscripten en dat blijkt hoe goed ook, dat men iets van jou wil uiteindelijk.
Heb je dat tegen mij ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Bekijk het maar met je gezeik, ik probeer uit te leggen dat uitgeverijen overspoelt worden met manuscripten en dat blijkt hoe goed ook, dat men iets van jou wil uiteindelijk.
Ja, ze willen geld aan je verdienen. Dat is toch niet zo heel gek?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Petzi het volgende:
Hey, jij hebt geld zat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
Men wil het uitgeven, maar kost mij ook geld. Zo simpel is het
Ik zelden.quote:
Als je er zelf al geen vertrouwen genoeg in hebt om met een uitgever in zee te gaan, snap ik ook wel dat het andersom ook zo is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
Men wil het uitgeven, maar kost mij ook geld. Zo simpel is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |