Ah jakkes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ze ging in je bijten, je bent om op te vreten.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ze ging in je bijten, je bent om op te vreten.
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.quote:
Heb je al ingepakt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..quote:
I know.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met huid en haar, van dat laatste heb ik aardig wat.
Ja, las het.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..
Ach, ik maakte er een geintje van, maar heb ze wel veel eerder al gecondoleerd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, las het.Tis wat , voor 100 euro.
Ik kreeg een tijd geleden nog een verse VOG, ze rekenen alleen diefstal en zedendelicten mee, drugsgerelateerde zaken staan een VOG niet in de weg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik moet naar de GBA voor een VOG en alle NAW- en bankgegevens omtrent mijn financiele situatie..
Op naar de 100 euroquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd geleden nog een verse VOG, ze rekenen alleen diefstal en zedendelicten mee, drugsgerelateerde zaken staan een VOG niet in de weg.
Nu is de zon er nog niet, denk dat ik ook buiten maar eens ga sproeien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Het is al best warm buiten.Blij dat ik gisteren alles gesproeid heb, kan het er even tegen weer.
Ik heb een nieuw ingezaaid gazon, en nog niet alles komt op, dus ik moet dat wel vochtig houden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu is de zon er nog niet, denk dat ik ook buiten maar eens ga sproeien.
Amuseer je.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar buiten,
waar de vogeltjes fluiten.
Dank je, jij ook !quote:
Fijne dag Amph. Ik ga ook wat doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar buiten,
waar de vogeltjes fluiten.
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben 'gitaar aan het spelen' in Pix' nek en aan het drummen op haar kont, en ze vindt het heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |